מה מגדיר הטרדה מינית?

justletmebe1

New member
מה שקרה

היה שהייתי במיפגש חברים. באתי לבד הפעם בלי שום ידיד שמלווה כי לא ראיתי שום סיבה (בדרך כלל אני כן מבקשת ממישהו שילווה אותי אם אני מרגישה שלא מיתחשק לי לבד) ומישהו שהכירו לי במקום להגיד לי שלום רגיל כזה או לחיצה של היד חיבק אותי וממש נישק אותי באוזן! הרגשתי קפואה ובהלם! לא ידעתי מה לעשות. הסמקתי והייתי מבולבלת. הרגשתי לא נעים עם זה. שלא עושים דבר כזה. לא יודעת איך להגדיר את זה. אבל הסתובבתי כל הלילה עם מחשבה וניסיתי להבין מה עשיתי לא בסדר או אולי רמזתי משהו? באמת שיחזרתי את זה בראש עשרות פעמים!!! אני לא בסדר? הוא לא בסדר? מישהו כאן בכלל לא בסדר?
 

justletmebe1

New member
ממש לא מיזמן. שבועיים בערך

בשבועיים האלה כל יום שעבר תהיתי כמה אני רמזתי וגרמתי לזה וזה משפר לי את ההרגשה עכשיו ליקרוא את הדברים שלך תודה!!!
 

justletmebe1

New member
מה מגדיר הטרדה מינית?

כאילו אני לא בטוחה שזה מה שעברתי אבל כן קרה לי משהו שלא היה נעים..וזה קצת מפדח אפילו לדבר על זה
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
את בודאי לא אשמה יחד עם זאת טוב לברר...

&nbsp
יש גבולות.והוא עבר אותם חד וחלק. גם את מרגישה שאת משדרת יותר פתיחות..ואולי את צריכה לברר את זה באמת עם עצמך יותר או בטיפול ורצוי לשוחח עם גורם מקצועי על מה שהיה בעיקר שיש לך חשש שאת חלק מזה. כך או כך יש התנהלות נורמלית מקובלת והוא לא נהג כך. יתר על כן יכול להיות שלא שידרת משהו מיני או פתוח מידי או שמשדר משהו שעלול לגרום לו להתנהג ככה , אלא שהוא בדיון שלו מפרש דברים והתנהגויות לפי מה שנראה לו ואצלו כל הבעיה.
&nbsp
אבל שוב אחדד וזה לא סותר שאצלו הבעיה, שאם את חשה שיש צורך לעשות בדק בית אז יש משהו בתחושה את מכירה את עצמך בפנים...זה לא אומר שאת אשמה לכל אחת ואחד שדרים שונים יש מי יותר משדר משהו יש מי פחות...אם זה מפריע לך זה מצריך בירור ובעיקר השמת גבולות אישיים במודעות יותר גבוהה .
כי אם יש בזה ממש זה עלול לקרוא שוב ..פשוט ככה . זה עשוי להיות מעגל לא טוב.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה