מה מדיניות אי ביי לגבי מוכר ששלח מוצר אחר?
הזמנתי מאי ביי מספק סיני שרשרת נורות לד בצורת פרחים
בפועל קיבלתי שרשרת נורות לד בצורת כדורים.
פניתי למוכר והצגתי בפניו את הטעות כולל צילום מסך של ההזמנה שלי וצילום של המוצר שסופק.
הוא הציע כל מיני הצעות, כאשר אני טענתי בפניו שאיני רוצה את המוצר שסופק לי ואני מבקש לקבל זיכוי על הסכום ששילמתי או את המוצר שהזמנתי.
הוא התנה את הזיכוי בכך שאשלח לו את המוצר בחזרה.
ביקשתי (בגלל עיקרון ולא בגלל הסכום של 3 דולר עלות משלוח) להוסיף לזיכוי את סכום המשלוח בדואר, שכן מדובר בטעות שלו ואיני צריך לשאת בעלויות האלה.
במכתב האחרון הוא טוען שזו המדיניות של איביי, ולא משלמים על דמי המשלוח.
זאת אומרת שאני אחזיר לו את המוצר והוא יזכה אותי בסכום ששילמתי עבורו ועלות המשלוח תהיה על חשבוני.
נראה לי תמוה, בעיקר מכיוון שאין כל וויכוח שזו טעות שלהם ולא איזו חרטה שלי אחרי שהזמנתי מוצר מסויים.
האם זו המדיניות של אי ביי?
במידה ולא, והוא פשוט מנסה להתחמק
איך אני פונה לאי ביי כדי להסתייע בהם?
הזמנתי מאי ביי מספק סיני שרשרת נורות לד בצורת פרחים
בפועל קיבלתי שרשרת נורות לד בצורת כדורים.
פניתי למוכר והצגתי בפניו את הטעות כולל צילום מסך של ההזמנה שלי וצילום של המוצר שסופק.
הוא הציע כל מיני הצעות, כאשר אני טענתי בפניו שאיני רוצה את המוצר שסופק לי ואני מבקש לקבל זיכוי על הסכום ששילמתי או את המוצר שהזמנתי.
הוא התנה את הזיכוי בכך שאשלח לו את המוצר בחזרה.
ביקשתי (בגלל עיקרון ולא בגלל הסכום של 3 דולר עלות משלוח) להוסיף לזיכוי את סכום המשלוח בדואר, שכן מדובר בטעות שלו ואיני צריך לשאת בעלויות האלה.
במכתב האחרון הוא טוען שזו המדיניות של איביי, ולא משלמים על דמי המשלוח.
זאת אומרת שאני אחזיר לו את המוצר והוא יזכה אותי בסכום ששילמתי עבורו ועלות המשלוח תהיה על חשבוני.
נראה לי תמוה, בעיקר מכיוון שאין כל וויכוח שזו טעות שלהם ולא איזו חרטה שלי אחרי שהזמנתי מוצר מסויים.
האם זו המדיניות של אי ביי?
במידה ולא, והוא פשוט מנסה להתחמק
איך אני פונה לאי ביי כדי להסתייע בהם?