מה מקפיץ לכם את הפיוז?

גם אני6

New member
מה מקפיץ לכם את הפיוז?

קרה לכם פעם ששמעתם משהו וזה הרתיח אתכם? או שראיתם/קראתם/נתקלתם במשהו ושחררתם רסן מלשונכם? מה מקפיץ לכם את הפיוזים, גם אם אתם האנשים היותר רגועים שיש?
 

elcool

New member
או! אתגר!

אני בדרך כלל ידוע בתור אדם קליל שקשה לעצבן אותו. בחבר'ה שלי בדרך כלל אני הפסיכולוג שאפשר לספר לו את כל צרות העולם ואני אוכל להקשיב עד מחר. אני לא יכול להעיד על עצמי שאני מכיר מישהו שאני שונא, ואני אופטימיסט חסר תקנה... אז מה *כן* מעצבן אותי? כשאני צריך לחזור על אותו הדבר כמה פעמים. בעיקר אם מישהו לא הקשיב בפעם הראשונה. כשאנשים אומרים *לי* לעשות משהו כמה פעמים ברצף. אני מקשיב לכולם ומפנים תמיד. אז למה לחזור ולטחון מים!? אם לא הייתי מבין הייתי מודה בעצמי ומבקש שיחזרו על הדברים. כשאומרים לי לעשות משהו שברור שאעשה אותו, מיד אחרי שסיימתי משהו אחד ולפני שהספקתי לעבור הלאה. נשמע מסובך, אבל דוגמה: כשאני בדיוק יוצא מהמקלחת ועוד לפני שכף רגלי דרכה בחוץ, אמא שלי כבר אומרת לכבות את החימום. לעזאזל. כאילו אני לא מתקלח בבית הזה 23 שנים, ואני יודע שצריך לכבות את החימום. למה להורות לי משהו שאני אבצע במילא!? אלו הדברים הגדולים שבהחלט מוציאים אותי מדעתי. אבל הנה עוד כמה קטנים: כשאנשים מדברים עלי בגוף שלישי כשאני בחדר. כשאנשים מדברים בשמי בלי לשאול אותי קודם כאילו הם יודעים מה דעתי (*אהם אהם*גרופיז*אהם אהם*). כשמגנים עלי בלי שאצטרך הגנה. תודה, אבל אני יודע להתמודד בעצמי. או שכחתי. הדבר הכי גדול שיכול להביא אותי לאלימות פיזית כלפי מישהו: החרבה של אומנות ורכוש שלי. ביסודי ובחטיבה היו מקשקשים לי על הציורים במחברות וזה אולי גרם לטראומה. אבל אם היום אני אראה מישהו בכוונה קורע ציור שלי, הוא ימצא את עצמו בבית חולים.
 
הודעה שהזכירה לי את סבי,

"תסבני את הכלים, תסבני אותם טוב.". אם אתה יודע לסבן את הכלים יותר טוב ממני, למה שלא תיקח את הכלים ותעשה אותם בעצמך באמת
? אה נכון, כיוון שהם נופלים לך מהידיים ונשברים כשהם מסובנים. וזה לא מהפרקינסון, מגיל אפס היית מפיל אותם
. אנשים שמתערבים בתהליך ומלמדים לבצע פעילויות מוכרות וטריוויאליות. אנשים שמלכלכים על בן זוגי ו\או על חבריי. זה נורא פשוט דווקא, כשאתם יודעים שאני מבלה יותר זמן עם מישהו מאשר אתכם אל תלכלכו עליו בנוכחותי - זה ייגמר בכך שאנתק כל קשר אתכם. או במידה ומדובר בחבר טוב שמלכלך על בן זוגי או לא נחמד אליו, זה ייגמר בניתוק עד לרגע בו חבר מדובר ישנה את התנהגותו. מה שיהיה לו קצת מסובך להפגין כי אני לא אהיה שם אולם זאת הדרך
. בדבר ההגנה, אתה מסבך אותי
. אם יש התנהגות שמרגיזה אותי עד כדי התקפי זעם, זה כשנפתחים על אנשים שאכפת לי מהם. אני לא הכי שולטת בזה לצערי, באותו רגע ממש האנשים שאכפת לי מהם נעלמים לי מהפריים כי הנפתח ממלא את כולו. באופן הכי אובייקטיבי שרק יכול להיות אני ממליצה לכלל העולם לא להתעסק עם חבריי מול פרצופי כי זה יכול להיגמר גם במכות ממש לא מצחיקות, ומי מהם יודע להתמודד בעצמו יעניין אותי אחרי שיתפרו למתעסקים את מה שיזדקק לתפרים
. טמטום. אני אלך כדי לחסוך לעצמי את הזמן. הורים שלא מתפקדים כראוי, הורים שנכשלים להגן על ילדיהם, הורים שמזניחים את ילדיהם ומתעללים בהם, הורים אלימים פיזית ומילולית ובכללי כל מה שמזכיר לי את משפחתי בקטעים הפחות משעשעים שלה
. לצורך העניין הזה, היפות ברובן מזכירות את אמי בתפיסת עולמן ובהתנהגותן, כנ"ל מר מורוזוב ביציאותיו כפי שכבר ציינתי בעבר.
 

ELLAnor Rigby

New member
אני מזדהה עם רוב מה שכתבת פה

רק שההתעצבנות שלי באה בדרך כלל בצורה של דמעות, שלא עוזרות לא במקרה של מורה שמשחיתה את מערכת השעות המושקעת שהכנתי ולא במקרה שמישהו מחליט לצייר בטוש לורד שפם היטלר על רישום של פול מקרטני שהשקעתי בו שבועות של עבודה (למשל)... אבל כן, זה מעצבן |:
 

stagadish2

New member
פעם מורה למתמטיקה קרעה לי דף מהמחברת כי

היה שם ציור. ועוד אחד שעבדתי עליו די הרבה זמן.
איך אפשר להשחית יצירת אמנות? (לא מדברת על הציור שלי. באופן כללי.)
 
בדיוק כמוך+משהו אחד

כשמציעים לי עשרים פעם עזרה ואפילו נדחפים למרות שאני לא צריכה. למשל אני חובבת בצק סוכר ובאחת הפעמים שישבתי לפסל אמא שלי טחנה לי את המוח אם אני צריכה עזרה. (ואין לה בכלל מושג איך לעבוד עם בצק סוכר) כמו שאתה(וגם אני) שונא לחזור על עצמך 20 פעמים מסתבר שזה לא פחות מרגיז גם לכיוון השני.
 

svety

New member
אני בכללי לא רגועה ../images/Emo13.gif

לא קריזיונרית, אבל לא טיפוס שיושב בשקט. רוב האנשים הקרובים אלי לא מרגיזים אותי, אבל במעגלים היותר רחוקים יש מרגיזים - אני משתדלת להבליג כי הם לא מספיק מעניינים אלא סתם חבר'ה לא ממש קרובים. אני מתרגזת בעיקר על שוביניסטים, גזענים ואנשים מרושעים באופן כללי. אני מתרגזת בקלות גם על אנשים חסרי סבלנות [זה בעיקר בעבודה], על הטלוויזיה [בעיקר כשאני רואה חדשות] וגם על אמא שלי ואחותי הקטנה.
 
למרות שאני אדם מ-ל-א סבלנות, אפשר לעצבן אותי

יש לי המון סבלנות לשבת שעווותתתת ולהסביר לתלמידים דברים שהם לא הבינו (אני עובדת המון עם לקויי למידה). יש לי המון סבלנות גם לשטויות שחבר שלי היה עושה בתחילת הקשר, כשכל בחורה אחרת כבר מזמן הייתה זורקת אותו על ההתנהגות הזו (ומדובר בדברים של תשומת לב, לא באלימות, חו"ח). יש לי סבלנות לשבת 4 שעות ולפלות מהשיער של אחותי (שמגיע כמעט עד הישבן) ביצי כינים בלי מסרק, אלא ביצה ביצה עד שלא נשאר כלום (אחלה דרך להרוויח כסף מאורים לילדים בגן, ד"א). מה שיכול לעצבן אותי זה: 1- אנשים טפשים שבטוחים שהם חכמים (אין לי בעיה שיהיו טפשים, רק שיתמודדו עם זה, ולא יחיו בסרט שלא שלהם). 2- אנשים שבלי בושה מלכלכים לידי על אנשים אחרים (ואני בד"כ עונה להם בטון הכי סבלני אבל במלים הכי פוגעות. לא שהם לומדים מזה משהו, אבל לפחות הם מקבלים את מה שמגיע להם). 3- אנשים שמלבינים פני אחרים ברבים בלי סיבה (אם זה בתור נסיון להחזיר על נסיון הלבנת פנים ברבים- אדרבא. זה מבורך). 4- אנשים שבכוח מחפשים תשומת לב: רק מתלוננים שכואב להם (כשהכאב כבר מזמן פסיכולוגי), שכל הזמן מחפשים מחמאות (נכון שאני יפה? נכון שאת גאה בי?). קשה לי עם זה. הרבה צניעות לא תזיק לאף אחד. 5- אנשים שלא מכבדים בעלי נסיון. יכול להיות שהם טועים, אבל יש דרך להציג את זה. בכל זאת יש להם יותר נסיון מאשר לכם. 6- אנשים שרוצים שיעזרו להם לפני שהם בכלל טרחו לעזור לעצמם (ובעיקר אם הם נזכרים לבקש עזרה ברגע האחרון). 7- אנשים שרוצים את כל היד כשנותנים להם אצבע. אלה שיתרגלו לזרימה שוטפת של סיכומים, וחושבים שאני עובדת אצלם ובאים בתלונות כשסיכום יוצא קצת מאוחר מדי (קרה פעם אחת, וכל כך נכנסתי בהם בפורום מאוד רחב, שיותר זה לא קרה עם אף אחד). כמו שאתם רואים- אני אדם רגוע, אבל רשימת הדברים שמעצבנים אותי ואפילו מגעילים אותי לפעמים היא מאוד ארוכה.
 

itaigalgal

New member
יש כל כך הרבה דברים

אבל סתם משהו שיצא לי לחשוב עליו לאחרונה זה "איכס, יש לי בטן" ושאר משפטים של בנות מושכות שמשום מה בטוחות שהן פרות שמנות ושהן צריכות להיות שלד מהלך כדי להיראות טוב.
 

elcool

New member
ועוד משהו מקורי שלי שחשבתי עליו:

גניבת זכויות יוצרים.
 

ELLAnor Rigby

New member
עכשיו ראיתי שכתבו את זה גם מעליך

אבל שמתי לב לשלך כי אתה אדום P:
 

elcool

New member
את רואה מה זה?

זה כמו שדיסני יגנבו רעיון מסטודנט ויעשו מזה סרט...
 
למעלה