מה מתנגן אצליכם ברגע זה ממש?

Carcass

New member
מה מתנגן אצליכם ברגע זה ממש?

אצלי T.O.K - Hotta Riddim Driven-Baddis Ting 2006.
 

DuBsYs

New member
sugar minott-black roots

לפני זה The Roots Lover 1978-1983 גם כן של sugar minott ולפני כן Run Come Ya! של Barrington Levy שלושה אלבומי רוטס מעולים!
 

DuBsYs

New member
ומייד אח"כ אני מתכוון לשמוע בלאגנג'ה

להשלים פערים מהסופ"ש ולשמוע את הספיישל לכבודו של מייקי דרד ז"ל שנפטר לפני כמה שבועות.
 

Ras Or

New member
John Coltrane - Syeeda's Song Flute (2)

 

darealthing

New member
Israel Vibration החדש !!!!

Stamina - דיסק על גבול המושלם, רידמים מקפיצים ויזראל וואייברישן במיטבם... אגב, דיסק ראשו שלהם אחרי חמש שנים ללא עשייה. ממליץ לכולם להקשיב רגע לפני ההופעה. וגם --> כל דיסק אפשרי של ג'וני אוסבורן הגאון. במיוחד Truths and Rights ו-Warrior.
 

vigiman

New member
power of the trinity

דיסק בוקס מדהים שכולל 3 דיסקים של ישראל ויברשיון ,מחולק לפי סלקשן של שירים של שלושת הזמרים,ויש גם הערות שלהם לפני כל שיר וראיונות.. ממש מגניב. קיצר פינוק פשוט לשמוע הכל ברצף. בא בנייס עוזר לי קצת ללמוד למבחן בהיסטוריה חח
 

Carcass

New member
Buju Banton - Magic City

צ'ון מדהים.. מתוך המיקסטייפ קונשס רגאיי של סופרסוניק סאונד - 2005. ציצין.
 

amnonvy

New member
תכלס..

מה שעושה לי את החודש הוא "עברתי רק כדי לראות" שתומר יוסף ובנו הנדלר עשו בשביל עבודה עברית. אתם יכולים לשמוע את זה באתר של אורנג'... (נראה מי הגבר האמיתי שיחדש את "בשדות בית לחם" של הדודאים. חפשו את זה ביו-טיוב, תוסיפו בראש באס רציני וקצת דיליי במקומות הנכונים...נהדר....). אלבום..? ממ... אני תקוע חזק (שוב, קיבינימט, זה פשוט יותר ממכר ממונוסודיום גלוטמט) עם black slavery days. כבוד גדול ליגאל (חוד המחט) שפינק אותי לפני מספר חודשים בסוכריה האינסופית הזו.
 

skunkride

New member
טיונים אחרונים בפלייליסט

danny henry - african gold leroy brown - help us jah leroy brown - blood ago run freddie mcgregor - bobby babylon johnny clarke - roots natty congo
 
למעלה