מה נהיה מערוץ 24..

ויקי109

New member
מה נהיה מערוץ 24..

אני מאד מאד מאוכזבת לאחרונה מערוץ 24. מהתוכניות וסגנון המוזיקה החד גוני. למעט התוכנית של אלירז שדה שאני חולה על האישיות שלו אך עשו איתו טעות שזרקו אותו למים הקרים ללא הדרכה והכוונה, היה ניתן לקבל ממנו הרבה יותר. נמאס לשמוע את כל הפטפטת ,קשקשת והברברת והנוכחות של שלושת הבנות- אורנה, מיכל ושרון. מה קרה לפשוט לשמוע שירים, אך ורק שירים, זה אמור להיות ערוץ המוזיקה לא? ומדוע רק מוזיקה מזרחית מושמעת כל הזמן??? אני אומנם אוהבת פה ושם שירים ים תיכוניים אך במידה ובמינון! אין רב גוניות, אין גיוון, רק מזרחית! לא מעניין אותי להיכנס לבתים של כל האלילים המזרחיים שאילון ירון נכנס לסלון ולחדר שינה, את מי זה מעניין??????????? לסיום, אני לא ילדה בת 12 אלא אשה בת 59 ובתור שכזו חבל לי על ערוץ שאמור להיות ערוץ המוזיקה של מדינת ישראל וכיום הוא ערוץ ללא מוזיקה!!
 

THILA9

New member
וובגאי אתה ושכמותך לא מתקרב לקצה היכולת של

אלירז בן אדם מוכשר שימשיך בעשייה במדיה עוד שנים ארוכות ורק יעלה מעלה מעלה וכמובן קנאים כמוך תמיד יהיו.
 
תגידי את מפגרת או מה

זה ערס שיש לו 5 משפטים קבועים וכמה מילים בטריפוליטאית מה אתה אומר דבר אלי בלושה בחבוח גיזי
 

THILA9

New member
לא סלב תתקדם אתה ושלל כינוייך ההזויים

כמה נמוך אתה יורד לך למסיבה שאתה עושה ב2 לוגוסט
 

webguy

New member
סליחה אתה יודע מי אני ..?

מה זאת אומרת מוכשר ..? כל אחד בולט בתחום אחר ... אז מדיה זה לא התחום שלי .. אז ..? אפשר לחשוב שהוא מרוויח מליונים בערוץ 24 .. לגבי ההצלחה שלו ..נחכה ונראה לא צריך למהר להסיק מסקנות ... ..!!! יום טוב
 
חחחח תראו את המנחים בים בגלל היכולות שלהם

כולם מתרחקים כמו מאש או מדוזות לא סתם התוכנית מוקלטת ולא שידור ישיר. ולא ראיתי שאלירז נלחם ליחצן את עצמו בכל מקום בכל אתר בכל פינת ריכולים. אפילו בעיתון חינם הבוקר יש צילום של הזוג רק שם היחצן לא מופיע, ששאר התמונות כן מצויין שם היחצן או הצלם. מעניין מי זה היחצן או הצלם שלא פירסם את שמו??..
 

webguy

New member
חהחה ..

שידור ישיר זה סיפור יקר .... השידורים הישירים הם מהאולפן בעיקר או תוכניות מיוחדות ..!! חצי שעה של אלירז זה ישיר ..? העיקר להכפיש ...העובדות לא משנות כלום ....
 
שעה של אלירז זה ישיר של עינת שרוף ישיר

חצי שעה מקוקה קולה לא ישיר אבל לא מהנסיבות שהוזכרו. אין הכפשות זו המציאות .
 

2ani

New member
זכותה לבקר את הערוץ,זה שהיא אוהבת

את אלירז, לא אומר שהיא אוהבת את התוכנית, אם שמת לב למה שהיא כתבה מה לעשות שהיא לא התייחסה לתוכנית של איילה כי היא לא מעניינת אותה.
 

webguy

New member
אין בעיה ...

כל הערוץ לא טוב ..רק אלירז .. זה כבר קיצוני מדי .. נעקוב אחרי אלירז ונראה ... 24 תחנה ראשונה או אחרונה ..?
 

2ani

New member
תגיד אתה בכוונה עושה את עצמך לא מבין?

היא אמרה שהיא אוהבת את האישיות של אלירז, לא את התוכנית שלו, תשים לב שהיא אומרת עוד אם אני לא טועה שזרקו אותו מוקדם מדי למים עמוקים ושהם היו צריכים לכוון אותו כדי שהתוכנית תהיה יותר מוצלחת, אז תפסיק להכניס מילים לאנשים או לכתבות כמו שהוספת בביקורות מידיעות שהרייטינג של התוכנית נמוך כשזה בכלל לא נכתב שם.
 
למעלה