מה נהיה?!

sprinter518

New member
מה נהיה?!

קודם כל תןדה לאל על היוזמה המבורכת לפורום נהגי משאיות! יש לי מספר שאלות לגבי הרכב שבו אני נוהג (SPRINTER 518 ארוך גבוהה משא אחוד ידני) הרכב בן 8 חודשים עם 60,000 ק"מ כבר מתחילת חיינו המשותפים התחילו הצרות,אז ככה: 1) רעידות ברכב נעשה איזון גלגלים וכיוון פרונט והחלפת צמיגים אך ללא הועיל 2)מנורת לחץ שמן גבוהה נדלקת בשיוט מעל 110 קמ"ש,לדברי ה"מוסך" נעשתה בדיקת לחץ שמן נימצא תקין אך המנורה לא נעלמת. 3)במהלך נסיעה עירונית נשמעים מהמנוע רעשים חזקים מאוד אשר מזכירים מעט מפוח אוויר תעשייתי לא ידוע מאיפ 4)צריכת דלק א-ס-ט-ר-ו-נ-ו-מ-י-ת!!! 1 ליטר 3 ק"מ 5)לאחרונה החל לצאת עשן שחור בכל יציאה מרמזור 6)נורות נשרפות אחת אחרי השניה נבדקה טעינה נימצא תקין הנורות ממשיכות להישרף בזו אחר זו אני מאוד מאוכזב מהרכב ואשמח לשמוע תגובות פיתרונות או כל תגובה אפשרית לגבי האכזבה הזו
 

shuku999

New member
אמורה להיות אחריות כי עברו רק 8 חודשים

הספרינטר הוא כלי חרא (סליחה על הביטוי) לא אמין ומלא בעיות. אתה רק אחד מתוך מאות שאכלו אותה עם הכלי הזה. עצה שלי: תפתר מהרכב מהר גם במחיר הפסד כלשהו ותתבע את היבואן על הפסדי ימי עבודה ונזקים לעסק בעקבות כך
 

sprinter518

New member
באמת אכלתי אותה

כניראה שבאמת אכלתי אותה עם האוטו הזה רק אתמול באמצע נסיעה נידלקה לי נורית חיווי SRS וכמו כן שכחתי לציין כי הרכב כבר עבר פתיחת מנוע לצורך החלפת מרימים הידראולים אשמח אם מישהוא יכול לתת לי דוגמאות ספציפיות ומה אני יכול לעשות עם הקניה הלקויה הזו...
 

sprinter518

New member
כן...

כן הרכב באחריות,ועוד קיבלנו אחריות מורחבת בגלל החלפת מרימים הידראוליים בשורה תחתונה האוטו זבל! וזה עוד אחרי שעליתי מפיאט דוקאטו שעם כל המוניטין הבעייתי שלו בעיות מסוג כזה התחילו רק אחרי 400 אלף ק"מ (עם מנוע ראשון ומקורי) לסיכום אני מתגעגע לדוקאטו
 
ניסית להיתייעץ עם עו"ד ?

אני בטוח שחברי הפורום יוכלו לעזור לך בשלל עצות טכניות. הבעיה כאן לא טכנית, כי יש סיכוי (וגם נתת דוגמה בעצמך) שהתקלות עלולות להופיע שוב אחרי תיקון. קיבלת "לימון" דפוק מיומו הראשון וזו הזדמנות לעשות משהו ברמה המשפטית, כל עוד יש אחריות. פניה עצמית ליבואן תלווה ככל הניראה בסחבת אינסופית ועו"ד טוב יוכל לקצר לך תהליכים. נשמח אם תחזור לעדכן.
 

שי ז.

New member
אני הייתי מוכר אותו וקונה אוטו נורמלי

גם אני אכלתי אותה עם יונדאי H1 שקניתי חדשה (פתוחה מודל 2006) ואחרי שנה מכרתי אותה בירידת ערך של 60,000 ש"ח (הרכב היה עם 110,000 ק"מ אבל שמור ומטופל כמו שעון) בגלל בעיות אמינות (3 פעמים על גרר למוסך בגלל נדנדי שסתומים שבורים) וצריכת דלק אסטרונומית (1 ל 6). קניתי במקומה משאית איסוזו שעלתה 10,000 ש"ח יותר מיונדאי חדשה ואני מאוד מרוצה. את ירידת הערך שספגתי כבר קיבלתי חזרה בצריכת דלק וחיסכון בימי עבודה אבודים.
 

Eran De Niro

New member
המלצה שלי לכל הצרות שלך ...

מוסך אלון גדרה יש שם בחור מקצועי ובעל נסיון עשיר של כל סוגי הספרינטרים והם נותני שירות של מרצדס מישל הבחור עם הקוקו
 

shuku999

New member
מה אתה עושה פירסומת לאלון גדרה?

יכול להיות שהמוסך טוב אבל הרכב עדיין ישאר זבל של רכב
 

Eran De Niro

New member
אז בוא נעשה סדר בדברים

אני לא עושה פרסומת לאלון גדרה . אני פשוט ממליץ על בנאדם שיודע מה הוא עושה , אם זה באחריות יבואן זה לא חשוב אם זה מילר פ"ת או אלון גדרה או כל מוסך אחר , אני פשוט חושב שכל רכב ניתן לתקן אלא אם זה תאונה שמובילה לאחריה תקלות שהשטן לא ברא ואני לא רוצה להעליב ואל תיקח את זה באופן אישי אני לא מאמין ברכב לא טוב אני מאמין בנהג שלא יודע לקרוא את הרכב פשוט מאוד , תראה בתור חולה סקניה אני אומר לך שיש משאיות כמו איווקו העד 15 טון והדאף שהן משאיות חבל על הזמן הרבה יותר טובות מוולבו מבחינת עבודה עירונית הגה טוב , לפניות פרסה ותימרון בחניות וברחובות צרים אם היום היית אומר לי בוא לעבוד בחלוקה הייתי אומר רק איווקו זאת משאית טובה ... אחי אני מקווה שהבנת אותי , אין לי שום אינטרס לפרסם שום מוסך אני מכיר את כולם יש מוסכים שאני חושב שאסור להכנס אליהם אבל אסור לי לומר איזה מוסכים בשביל הסולידריות אני מגיע מרצון לעזור ...
 
למעלה