מה ניתן להציע לעוד 2,090 עורכי דין חדשים ?

Yonatan Frenkel

New member
מה ניתן להציע לעוד 2,090 עורכי דין חדשים ?

ביום חמישי האחרון 14.12.12 קיימה לשכת עורכי הדין טקס ובו הצטרפו לשורותיה 2,090 חברים
חדשים . בישראל כיום למעלה מ- 50 אלף עורכי דין.
בהצלחה לעורכי הדין החדשים.

התקשורת כמובן עסקה בדברים המעניינים של הידיעה הזו: מי הצעיר מבין עורכי הדין שקיבל את הרישיון ומי המבוגר, כמה גברים יש לעומת נשים, באיזה מחוז של הלשכה יש יותר מוסמכים, כמה למדו איפה ועוד זוטות מעין אלה.
אם לוקחים את הידיעה הזו, ומתייחסים למגזר העסקי הפרטי שבו קיימים עשרות אלפי עסקים קטנים ובינוניים – נראה שמבחינת הצרכים שיווקיים, הידיעה הזו מעניינת ומאתגרת במיוחד.

מעבר לנושאים המקצועיים מתחום המשפט יש כאן פוטנציאל רב לנושאים
מהתחום העסקי שידידי המלומדים, עורכי הדין החדשים, ישמחו לדעת.
כעת הם צרכנים של שירותים ומוצרים כמו כלל האוכלוסייה, אלה שהם פועלים
במחוזות, מאורגנים על פי תחומי עיסוק משפטי והנגישות אליהם היא מאורגנת.

מהו נפח העבודה שאלפי המשפטנים החדשים יכולים לייצר לעסקים הקטנים והבינוניים ?

עורכי הדין החדשים למדו משפטים. בוודאי לימדו אותם מה להגיד, אולם האם לימדו אותם
גם איך להגיד ? - מאמנים לפרזנטציה יוכלו לעשות זאת בכישרון רב.

בפקולטות למשפטים מלמדים כיצד להתלבש כשמופיעים בבתי המשפט. האם
מלמדים אותם כיצד להתלבש בסביבה עסקית ? – סטייליסטים, ונשות תדמית יוסיפו צבע לנשים ולגברים.

הם מתמצאים מצוין בדיני ירושות ועיזבונות, האם הם יודעים כיצד לתמחר את השירות שלהם ? - יועצים עסקיים, בשביל זה אתם כאן.

הם מכירים את כל התקדימים המשפטיים הנוגעים להוצאת דיבה, אולם האם הם יודעים כיצד להגיע לתקשורת ? יועצי תקשורת יציעו להם יופי של ריטיינר.

ראו כמה עבודה וכמה בעלי עסקים יכולים למצוא עניין בידיעה הזו ?
ולא דיברנו על הפנויים והפנויות מבניהם ועל צרכי הפנאי שלהם ועוד כיד הדמיון.

כאשר "כמות" כזו של לקוחות נכנסת למגרש העסקי יתעוררו צרכים ורצונות – רצוי שמישהו יזהה זאת.

כל ידיעה או פרסום עיתונאי יש לה פוטנציאל למימוש עסקי, במקרה הזה
הכל מונח מולנו וצריך רק לחדד את האנטנות השיווקיות, ולשנות את זווית ההסתכלות על הדברים.

אתם שואלים כיצד מגיעים אל הלקוחות החדשים הללו ?
בשביל זה תצטרכו לצאת מהקופסא , או לחילופין להיכנס ולהצטרף אל הדף העסקי שלי - שם יש לי אישור להתפרע בחשיבה השיווקית.


תודה ליניב אורבך מאמן אישי ועסקי http://www.facebook.com/yanivorbach
הדואג בכל בוקר להביא את כותרות היום מהעיתון, ודרכו נחשפתי לראשונה לידיעה הזו.



תקשורת שיווקית מופרעת
http:/www.yoni4u.com /
 
למעלה