מה נסגר עם ההודעות תנועה של אגד?

חעחעחע11

Active member
כבר מעל חודש ששינו את דרך הצגת הודעות התנועה באתר אגד.
נראה כמו ערימה של קשקושים על גבי ערימה של קשקושים, ניסוח ההודעות באופן עילג וצורם בעין, והדגשות של הכותרות בכיתוב בצבע ירוק עם הדגשה בצבע ירוק.
לא מתאים לחברת התחבורה הגדולה בארץ, שגם מתיימרת להיות המקצועית והמכובדת בתחומה.
זה לא היה ככה, תמיד ההודעות על שינויים בקווים באתר אגד היו מנוסחות בצורה קריאה וברורה.
אפילו באתר תנופה ההודעות פחות עילגות.
 

connex

Active member
בזמן האחרון אני מרגיש שתודעת השירות נעלמת מהחברות השונות. דבר שלדעתי התחיל מאז הפריצה הגדולה לאתרי דן וקווים. כאילו שאין להם חשק לתחזק את האתר אז את כל מסלולי התנועה העבירו למוביט או אופ הון
בהודעות על שינויים כמו יום הבחירות המתקרב או רמאדאן הם מפנים לאתר שלהם או למוקד משרד התחבורה אבל לא יתנו את המידע איזה קווים מבוטלים ומה תהיה התדירות. עמוד הפייסבוק של אפיקים למשל הוא בדיחה מהלכת. שם יכולה להיות פלטפורמה טובה לפרסומים מהסוג שציינתי אבל כמובן שזה לא יקרה. אני מתגעגע לשירות של אגד שהיה מפרסם בעיתונים בכל תקופה על שינויים ושיפורים,הוספת קווים,ביטולי קווים וכמובן בכל תחנה מרכזית היה אפשר לקחת דף מידע.
 
בגדול הסיבה היחידה שהחברות מחזיקות אתר אינטרנט זה כי הן מחויבות בתנאי המכרזים לספק מידע. אז בונים את האתר הפשוט והזול ביותר שניתן כי גם כך רב הציבור בודק לוחות זמנים באפליקציה. לגבי דפי הסושיאל מדיה, שוב מדובר בפלטפורמה שמתאימה בעיקר לפרסום מוצרים. בתחבורה הציבורית לרב מדובר בקהל שבויי, שגם כאשר יש לו אפשרות לבחור ביותר מקו אחד הוא בטח לא יעשה את זה על סמך פרסום בפייסבוק. ולכן רב התוכן שעולה בדפי החברות הוא בסגנון של ''יום אהבה שמח'', ''הנהגים שלנו מספרים כמה כייף לעבוד אצלינו'' וכו'....רק כדי להשאיר את הדף פעיל.
 
למעלה