מה עדיף פרסום מוצר באתר או קבוצת מוצרים בבאנר

TotalCommnader

New member
מה עדיף פרסום מוצר באתר או קבוצת מוצרים בבאנר

מצד אחד אם אני מפרסם קבוצה אז אם מישהו רוצה מוצר מסוים הוא לוחץ על הבאנר, רואה קבוצת מוצרים ואני מסיח את דעתו מהקנייה עם מוצרים נוספים, ועד שהוא יסיים להתייעץ עם אשתו פתאום יצלצל לו הטלפון והוא כבר ישכח מזה.

מצד שני אם יש רק מוצר אחד סביר יותר שהוא יהיה ממוקד יותר אבל הסיכוי שהוא ירצה דווקא את המוצר הזה קטן יותר וגם אם הוא רוצה משהו שקשור לזה הוא כנראה לו ילחץ על הבאנר.
 

sitesuccess

New member
אז ככה

בוקר טוב,

ראשית לא ברור לי החיבור בין מוצר באתר ופרסום בבאנר.
באתר אתה צריך לפרסם את כל המוצרים והשירותים שלך ולייחד עמוד ספציפי לכל אחד, ללא הסחות דעת אחרות (בהנחה שכולם קשורים לאותו תחום ולא למשל גרבי ספורט ואימון עסקי)
אפשרות נוספת היא ליצור סל קניות ולאפשר ללקוח לרכוש יותר ממוצר אחד בכל פעם.

אני אישית חושב שאם שמים באנר באתר, צריך לעשות באנר לכל מוצר שרוצים לקדם באותו זמן.

בסופו של יום אם תכין את הלקוח לרכישה, תחמם אותו ותציג לו כיצד המוצר פותר לו את הכאבים, הוא יקנה
 

TotalCommnader

New member
הבאנר נמצא באתרים שאני מפרסם בהם.

אני יכול:

א. לפרסם בבאנר מוצר. מי שמגיע דרך הבאנר לאתר שלי כבר ממוקד על הבאנר ועל קנייה - אבל יש מעט באנרים ואני מקדם רק מעט מוצרים.
ב. לפרסם בבאנר קבוצת מוצרים דומים. יש יותר מי שמגיע דרך הבאנר לאתר שלי אבל תוצג בפניו קבוצת מוצרים שעלולה להסיח את דעתו
 

נ י ר ג ו

New member
תלוי מטרה או A-B TEST

שאלה מאוד בעייתית , מי שייתן לך תשובה חד משמעית מטעה אותך .

ישנם המון משתנים שלא רשמת לשאלה שלך, אם אתה מעוניין בתשובה טובה ואמיתית ( אלא אם כן זאת סתם שאלה).

צריך המון משתנים כגון - אילו מוצרים ? האם כל המוצרים מאותו עולם ? האם הם פונים לאותו קהל יעד ? איזה אתר? מה הקהל יעד שלו ? איזה מיקום באתר? איזה גודל הבאנר?
2 דוגמאות לחוקים :
ברמת העיקרון, אם יש לך מוצר חזק ממש תעשה לו באנר בנפרד.
אם יש לך מוצרים דומים גם אפשר לעשות להם באנר מיוחד.

אבל מה שהכי חשוב, הנבואה היא לטיפשים ..תעשה בדיקה
תעלה 2 גרסאות אחת כל המוצרים ואחת רק מוצר אחד מיוחד ובולט. תבדוק נתונים תמדוד דברים. ככה מצליחים .

לסיכום ,
טיפ 1 : תעשה מחקר ותחליט איזה באנרים כדאי ,
טיפ 2 תהיה מדיד.
 
למעלה