אופציות
שלום שמוצקין, אנסה לתת כמה רעיונות מהזול ליקר: - בדוק אטימות בקסדה + קשירה נכונה - תוסיף פקקי אזניים - רעש בקשר פנים: בדוק רעשי רקע, כבה פומית דיבור, נתק נוסע, נתק עצמך - שנה פסיעה בפרופ: תקבל פחות ניצול, אך שיוט בסל"ד נמוך יותר - טוס לבד (שיוט בסלד נמוך יותר) - תוסיף לאגזוז עוד "דוד" - תחליף לפרופ (+גיר) עפ יותר להבים - מנוע עם 4 פעימות(יש שקט ויש שקט מאד) ע"מ להשוות, טוס על מטוס קל להשוואה, תתפלא ששם המצב לא יותר טוב (תלוי), מניסיון אישי, אפילו בדאון, שמה ציפיתי לשקט האולטימטיבי, אני זוחר רעש חזק של הרוח + מכשיר הקשר לא שותק לרגע ברקע מקווה שעזרתי רון