מה עושים אם זכיתי במוצר והמוכר לא רוצה לשלוח

SmartGlobe

New member
מה עושים אם זכיתי במוצר והמוכר לא רוצה לשלוח

לארץ. הוא לא כתב מראש לאן הוא שולח ועל מייל ששלחתי לו בנושא המשלוח הוא ענה הרבה אחרי ששמתי את הביד. קיצר, האם להציע לו לבטל הדדית או לחכות לראות מה הוא אומר?
 

SmartGlobe

New member
בדף המכירה לא צויין ישראל ולכן שלחתי לו מייל.

הוא לא ענה למייל והייתי חייב לצאת ולכן שמתי ביד. לא קרה כלום הוא פנה אלי והציע לבטל הדדית את המכירה. מה קורה במצב כזה לגבי פידבקיים?
 

ZeRadio

New member
אתם לא משאירים אחד לשני

אם הביד שלך הוא הזוכה ,והעיסקה תבוטל תוך הסכמה הדדית והמוכר ידרוש FVF לא תוכלו להשאיר פידבק. מומלץ להמנע ממשלוח בידים אם לא וידאת ב-100 אחוז שהוא ישלח לישראל
 

SmartGlobe

New member
מה זה FVF?

המוכר שלח לי מייל בו הוא מציע בהסכמה הדדית לבטל את המכירה. הסכמתי במייל חוזר ומאז לא שמעתי ממנו. מה צריך לקרות עכשיו. ב my ebay עדיין מופיע לי שאני צריך לשלם ולהשאיר פידבק. זה יבוטל?
 

ווטרס

New member
אתה יכול להשאיר לו פידבק

אבל מומלץ שלא לתת פידבק שלילי משום שאתה תקבל אחד בחזרה. FVF = FINAL VALUE FEE = החזר על העמלה שהוא שילם בגלל הזכיה שלך.
 

tokit

New member
המוכר אמור לבקש מאיביי

את החזר העמלות, תוך ציון כי היתה הסכמה הדדית על אי ביצוע העסקה. במצב כזה אף אחד לא מקבל פידבק שלילי והוא מקבל חזרה את העמלות. בדיוק קרה לי אתמול..
 
המוכר פותח dispute

ואח"כ הפניה נעשית אליך אוטומטית לצורך מענה ל-dispute שלו. כאן יש לך כמה אופציות מענה כאשר אחת מהן היא שהחלטתם באופן הדדי לבטל את העיסקה. לאחר שאתה שולח את התשובה שלך לאי-ביי כעת התור שלו להסכים לכך ואז העיסקה נסגרת. במצב כזה עדיין יש לשניכם את האפשרות לתת פידבק. בהצלחה בפעם הבאה.
 
למעלה