noname1112
New member
מה עושים אם לקוחות מקללים ללא סיבה?
אני עובדת בשירות לקוחות באחת מחברות התקשורת(לא סלולר)
לקוחה אמרה לי היום ללא כל סיבה " אני לא רוצה לדבר איתך כי את כלבה"
לאורך כל השיחה היא רק צעקה ובכל זאת נשארת ממש אדיבה ומקצועית וכשאמרה את המילה כלבה
מרוב שהייתי כולי בהלם ממנה הודעתי לה שלא אמשיך בשיחה ולא אתן לה שירות ובזאת השיחה מסתיימת.
מה דעתכם ? האם פעלתי נכון?
מה עושים כשלקוח מקלל נציג ?
אני עובדת בשירות לקוחות באחת מחברות התקשורת(לא סלולר)
לקוחה אמרה לי היום ללא כל סיבה " אני לא רוצה לדבר איתך כי את כלבה"
לאורך כל השיחה היא רק צעקה ובכל זאת נשארת ממש אדיבה ומקצועית וכשאמרה את המילה כלבה
מרוב שהייתי כולי בהלם ממנה הודעתי לה שלא אמשיך בשיחה ולא אתן לה שירות ובזאת השיחה מסתיימת.
מה דעתכם ? האם פעלתי נכון?
מה עושים כשלקוח מקלל נציג ?