מה עושים אם לקוחות מקללים ללא סיבה?

noname1112

New member
מה עושים אם לקוחות מקללים ללא סיבה?

אני עובדת בשירות לקוחות באחת מחברות התקשורת(לא סלולר)
לקוחה אמרה לי היום ללא כל סיבה " אני לא רוצה לדבר איתך כי את כלבה"
לאורך כל השיחה היא רק צעקה ובכל זאת נשארת ממש אדיבה ומקצועית וכשאמרה את המילה כלבה
מרוב שהייתי כולי בהלם ממנה הודעתי לה שלא אמשיך בשיחה ולא אתן לה שירות ובזאת השיחה מסתיימת.
מה דעתכם ? האם פעלתי נכון?
מה עושים כשלקוח מקלל נציג ?
 

rasmus girl1

New member
פעלת נכון,

וגם אני הייתי אומרת את זה (וגם היה מותר) "לא נעים לי שאת מדברת אלי ככה ואם זה יימשך אני אצטרך לסיים איתך את השיחה".
יש אנשים כאלו, אני לא יודעת ממה זה נובע, אותי אישית זה מצחיק.. כשהייתי ממש חדשה בכל התחום הזה (איזה שבועיים) היה לי לקוח ממש עצבני שקילל כ"כ הרבה בלי לנשום וקללות הזויות כמו "טפו עלייך ועל המשפחה שלך"
עד שפשוט ניתקתי לו ,אפילו את המנוי שלו לא יכלתי לפתוח מרוב שהוא היה באטרף.
 

DDN

New member
צריך לצאת נוהל שלא נותנים שירות לאנשים כאלה

טפו עליו ועל המשפחה שלו
 
מה שעושים זה בדיוק את מה שעשית

ולצערי אין הרבה מה לעשות מעבר. בזמנו דווח כאן על מקרים בהם היה אסור לנתק שיחות בלי אישור מנהל כולל במקרים של קללות ממש בוטות, וזה דיי מעיק.

נשמח לשמוע עוד מחוויותייך, בתקווה שהבאות יהיו פחות קשות ויותר משעשעות.
 
גם לי זה קרה שיתוף

לקוח רצה תמיכה על משחק שהוריד שהכניס למעבדה בגלל אי כניסה למשחק במכשיר מסוים.
קרא לי כלבה וגם הסברתי לו אותו דבר..
 

כחלחל

New member
אין להסכים לאלימות מילולית

גם במקומות שאסור לנתק, תמיד מוצאים "שלוחה ללא מוצא" להעביר אליה את השיחה ולהתקדם ללקוח הבא.

אני מוכן לספוג כל שחצנות טמטום ואי נעימות מהלקוח, למעט שני דברים:
האחד - זלזול או האשמה בחוסר אמינות "אתה לא יודע מה אתה מדבר, אני אסביר לך" או אני לא מאמין לך אתה משקר או גרמת לי נזק בכוונה
השני - קללות אישיות
היה מקרה שלקוח חמום מוח דרש כל מיני דברים הזויים איים בתביעות משפטיות וכו' וכו'
הסברתי לו שהשיחה מוקלטת, וכל עוד יש איום בהליכים משפטיים אני מנוע מלדבר איתו וחייב להעבירו ליעוץ המשפטי (אין לנו) ורק אם יחזור בו מכל הנושא המשפטי נוכל להמשיך לטפל בתקלה עצמה.
האיש נרגע, ובסוף אף התנצל שהתקלה קרתה בגלל תפעול לא נכון שלהם.
 
למעלה