מה עושים אם מוצר שהוזמן לא סופק?

rmmiri

New member
מה עושים אם מוצר שהוזמן לא סופק?

שלום רב, בתאריך 17/11/05 הזמנו מזנון בחנות "שקד עיצובים בע"מ" בבאר-שבע. סוכם שהמזנון יגיע עד 30 ימי עסקים,אך עדיין לא סופק. בזבזנו המון זמן, טלפונים, ימי עבודה (כשסכמו איתנו לא הביאו את המזנון). ברצוננו לבטל את ההזמנה ולקבל את כספנו חזרה. על טופס ההזמנה כתוב שבמקרה של ביטול עלינו לשלם 25% מערך ההזמנה. לדעתו החנות לא עמדה בהסכם ולא ספקה לנו את המוצר תוך 30 ימי עסקים (הם גם מדברים איתנו מאוד לא יפה ואנחנו כבר לא רוצים מהם שום דבר!!!) כיצד עלינו לבטל את העסקה בלי להיפגע? שילמנו עבור המזנון ב-10 תשלומים בכרטיס אשראי ו-2 כבר גבו מאיתנו. 1000 תודות על כל תשובה!
 
זמן אספקה מציע לכם להיות סבלניים . האיחור למרות שהוא איחור ,הוא עדיין בתחום הסביר. ובפעם הבאה ,כתבו על ההזמנה , איחור באספקה לפי המועד שנקבע ,יגרור את ביטול ההזמנה ע"י המזמין ,ללא כל תשלום קנס. והכסף יוחזר במלואו למזמין. במידה ויסכימו להכללת משפט כזה ,אז אין בעיה. אם הם היו מסרבים ,הייתם מבינים למה , ושוקלים שנית את הקניה. כרגע ,נותר רק לקוות שזה יסתיים במהרה.
 

rmmiri

New member
זה לא ברור

החברה הייתה אמורה לספק לנו את המזנון עד 30 ימי עסקים, אך גם כעבור 40 יומי עסקים המזנון לא סופק. בנוסף בזבזנו המון שיחות וימי עבודה (תיאמו איתנו ימים ולא באו ואפילו לא התקשרו). האם זה לא בסיס מספק לביטול העיסקה? הרי החברה לא עמדה בתנאי ההסכם. ידוע לנו שבחברת האשראי ניתן לבטל את החיובים משום שהסחורה לא סופקה.השאלה היא האם זה חוקי. הביטול נובע מכך שהסחורה לא סופקה במועד ולא מסיבות אחרות ו-2 תשלומים כבר גבו!!!מה להמשיך לשלם על מזנון שנראה שלא נקבל? האנשים במקום הזה נראים לא רצינים בכלל, אפילו פעם אחת מאז הקנייה הם לא התקשרו ואפילו צועקים עלינו על כך שפעם בשבוע אנחנו מבררים מה קורה עם ההזמנה?
 
כשל התמורה כלשון החוק. אם החלטתם ל"שבור את הכלים " ולנתק מגע מהספק , קראו בטאגלייס של הפורום איך ניתן לעצור תשלומים עתידיים לגבי מוצר שלא סופק. גם בחברת האשראי שלכם יוכלו להסביר. קחו בחשבון שמרגע זה , תיהיה לכם בעיה לקבל את התשלומים שכבר שילמתם ,ותזדקקו לסיוע משפטי בנושא.
 

binon

New member
אני ספרתי 35 ימי עסקים

כולל יום ההזמנה והיום. ימי שישי לא נכללים במניין ימי העסקים. לדעתי עליכם לברר מול החנות מהו מועד האספקה הסופי של המזנון ואם מדובר באיחור סביר, עוד שבוע נגיד, קבלו זאת בלית ברירה. אם האיחור גדול יותר פנו לחברת האשראי ועיצרו תשלומים עתידיים אבל קחו בחשבון שקרוב לוודאי שהנושא יגיע לבית המשפט.
 

rmmiri

New member
כבר לא האמנו, אך המזנון הגיע!!!

שלום, קשה להאמין, אך לאחר טלפונים רבים מצידנו בלילה המזנון הגיע. עדיין לא בשלמותו, חסרים בו מספר דברים שהיו אמורים להיות על-פי ההזמנה, אך המזנון כבר בבית. אנחנו מקווים שנציגי החנות יעמדו בהתחיבות מצידם וישלימו את הפריטים החסרים (מדפים, הדבקות וכו')... נקווה לטוב. תודה רבה לכם על עזרתכם. בפעמים הבאות נהיה חכמים יותר ברכישות ובתוספות הכתובות שלעיתים נראים כמובנים מאליהם...
 
למעלה