מה עושים אם מוצר שהוזמן לא סופק?
שלום רב, בתאריך 17/11/05 הזמנו מזנון בחנות "שקד עיצובים בע"מ" בבאר-שבע. סוכם שהמזנון יגיע עד 30 ימי עסקים,אך עדיין לא סופק. בזבזנו המון זמן, טלפונים, ימי עבודה (כשסכמו איתנו לא הביאו את המזנון). ברצוננו לבטל את ההזמנה ולקבל את כספנו חזרה. על טופס ההזמנה כתוב שבמקרה של ביטול עלינו לשלם 25% מערך ההזמנה. לדעתו החנות לא עמדה בהסכם ולא ספקה לנו את המוצר תוך 30 ימי עסקים (הם גם מדברים איתנו מאוד לא יפה ואנחנו כבר לא רוצים מהם שום דבר!!!) כיצד עלינו לבטל את העסקה בלי להיפגע? שילמנו עבור המזנון ב-10 תשלומים בכרטיס אשראי ו-2 כבר גבו מאיתנו. 1000 תודות על כל תשובה!
שלום רב, בתאריך 17/11/05 הזמנו מזנון בחנות "שקד עיצובים בע"מ" בבאר-שבע. סוכם שהמזנון יגיע עד 30 ימי עסקים,אך עדיין לא סופק. בזבזנו המון זמן, טלפונים, ימי עבודה (כשסכמו איתנו לא הביאו את המזנון). ברצוננו לבטל את ההזמנה ולקבל את כספנו חזרה. על טופס ההזמנה כתוב שבמקרה של ביטול עלינו לשלם 25% מערך ההזמנה. לדעתו החנות לא עמדה בהסכם ולא ספקה לנו את המוצר תוך 30 ימי עסקים (הם גם מדברים איתנו מאוד לא יפה ואנחנו כבר לא רוצים מהם שום דבר!!!) כיצד עלינו לבטל את העסקה בלי להיפגע? שילמנו עבור המזנון ב-10 תשלומים בכרטיס אשראי ו-2 כבר גבו מאיתנו. 1000 תודות על כל תשובה!