מה עושים אם עובדים מצפצפים על נוהל חדש בחברה?

מה עושים אם עובדים מצפצפים על נוהל חדש בחברה?

שלום. אני עובד כשנה בחברה קטנה במרכז הארץ ומאוד מרוצה שם. לפני מספר חודשים נבחרתי לרכז ולארגן את כל נושא שירות הלקוחות בחברה כך שבמקום שכל אחד מהעובדים (מדובר סכ"ה ב 4-5 אנשים) יתקשר עצמאית ללקוח, כפי שהיה עד היום, וירכז את פניותיו, הם אמורים לבוא אליי ואני מרכז את כל הדרישות מהלקוחות ומבצע זאת. העניין הוא שהעובדים לא כל כך מרוצים מההחלטה החדשה שהגיעה מההנהלה, וממשיכים בנוהל הישן או במילים אחרות די "מצפצפים" עליו. אציין שהבהרתי את עצמי מספר פעמים בפניהם והפגנתי אסרטיביות אבל זה לא כ"כ הולך. מה אני צריך לעשות בהמשך כדי שנושא ריכוז הלקוחות יעבור אליי לפי הנוהל החדש ולפי החלטת ההנהלה?
 
עבודת נמלים

הכנסת שינויים מהסוג הזה פעמים רבות דורשת מחויבות מלאה של ההנהלה, אחרת דברים מתמוססים בדרך. ברור שעבורך השינוי הוא משמעותי - הוא נותן לך סוג של אחריות נוספת, כוח, וכו' לא ניתן לפתור סוג של תהליך כזה מתוך לחץ אלא מתוך עבודה שקטה, תהליך "נמלים". נסה למצוא זמן מול מנהל ולחשוב יחד בהצלחה
 

Benkok

New member
אמצעים טכניים...וגיבוי מלמעלה...

אם מדובר בהחלטת הנהלה אז האמצעים הטכניים העומדים לרשותך הם: 1. ביטול אפשרות שיחות יוצאות מהשלוחות של שאר האנשים (כמובן יכול להתבצע רק אם הם לא משתמשים בטלפון לצרכי עבודה ממשיים. 2. קינפוג המיילים של החברה לניתוב ממך בלבד (על המחשבים של שאר האנשים פשוט מכניסים שרת מפוברק בתור שרת דואר יוצא) והדבר הכי חשוב - אתה חייב לדרוש גיבוי מההנהלה כדי שתהיה הבנה מלאה שההוראה ירדה מלמעלה וחייבת להתבצע. בהצלחה...
 

Benkok

New member
אמצעים טכניים...וגיבוי מלמעלה...

אם מדובר בהחלטת הנהלה אז האמצעים הטכניים העומדים לרשותך הם: 1. ביטול אפשרות שיחות יוצאות מהשלוחות של שאר האנשים (כמובן יכול להתבצע רק אם הם לא משתמשים בטלפון לצרכי עבודה ממשיים. 2. קינפוג המיילים של החברה לניתוב ממך בלבד (על המחשבים של שאר האנשים פשוט מכניסים שרת מפוברק בתור שרת דואר יוצא) והדבר הכי חשוב - אתה חייב לדרוש גיבוי מההנהלה כדי שתהיה הבנה מלאה שההוראה ירדה מלמעלה וחייבת להתבצע. בהצלחה...
 
למעלה