מה עושים אם עובדים מצפצפים על נוהל חדש בחברה?
שלום. אני עובד כשנה בחברה קטנה במרכז הארץ ומאוד מרוצה שם. לפני מספר חודשים נבחרתי לרכז ולארגן את כל נושא שירות הלקוחות בחברה כך שבמקום שכל אחד מהעובדים (מדובר סכ"ה ב 4-5 אנשים) יתקשר עצמאית ללקוח, כפי שהיה עד היום, וירכז את פניותיו, הם אמורים לבוא אליי ואני מרכז את כל הדרישות מהלקוחות ומבצע זאת. העניין הוא שהעובדים לא כל כך מרוצים מההחלטה החדשה שהגיעה מההנהלה, וממשיכים בנוהל הישן או במילים אחרות די "מצפצפים" עליו. אציין שהבהרתי את עצמי מספר פעמים בפניהם והפגנתי אסרטיביות אבל זה לא כ"כ הולך. מה אני צריך לעשות בהמשך כדי שנושא ריכוז הלקוחות יעבור אליי לפי הנוהל החדש ולפי החלטת ההנהלה?
שלום. אני עובד כשנה בחברה קטנה במרכז הארץ ומאוד מרוצה שם. לפני מספר חודשים נבחרתי לרכז ולארגן את כל נושא שירות הלקוחות בחברה כך שבמקום שכל אחד מהעובדים (מדובר סכ"ה ב 4-5 אנשים) יתקשר עצמאית ללקוח, כפי שהיה עד היום, וירכז את פניותיו, הם אמורים לבוא אליי ואני מרכז את כל הדרישות מהלקוחות ומבצע זאת. העניין הוא שהעובדים לא כל כך מרוצים מההחלטה החדשה שהגיעה מההנהלה, וממשיכים בנוהל הישן או במילים אחרות די "מצפצפים" עליו. אציין שהבהרתי את עצמי מספר פעמים בפניהם והפגנתי אסרטיביות אבל זה לא כ"כ הולך. מה אני צריך לעשות בהמשך כדי שנושא ריכוז הלקוחות יעבור אליי לפי הנוהל החדש ולפי החלטת ההנהלה?