מה עושים בחג?

מה עושים בחג? ../images/Emo138.gif../images/Emo137.gif

לצערנו נבצר מחבר הכנסת איתן כבל להשיב לשאלותיכם היום בפורום מילואים. חבר הכנסת יענה על כל השאלות ממשרדו מחר בשעות הבוקר. ניתן להעלות שאלות נוספות במהלך היום בפורום. הסופרת יהודית קציר הוציאה לא מכבר את ספרה החדש- "הנה אני מתחילה", והיא תענה לשאלותיכם במסגרת ראיון מיוחד שיערוך איתה פורום ספרות וספרים. ניתן להשאיר שאלות החל מהיום בפורום ועד יום שלישי. התשובות תתקבלנה במרוכז ביום חמישי. אנחנו מקווים שאינכם שוכחים את הטריוויה שלנו לכבוד חג החנוכה. אם אתם מבינים קצת בפופ לועזי, ובחג החנוכה: מידי יום עליכם להכנס לטריוויה ולענות לשאלות. תוכלו לזכות בחבילה של 8 הדיסקים הלוהטים ביותר בשוק! הקופסא שלנו מתחדשת השבוע- ואתם החלטתם שלינקין פארק עם השיר Numb הוא להיט השבוע. הם מזנקים אל המקום הראשון, אך האם ישארו שם הרבה זמן? או שאולי קיילי, רובי וויליאמס, ווסטלייף, כריסטינה אגילרה או החדש של דיידו יצליחו להעיף אותם מהפסגה? אתם תחליטו.
 

Mנטה

New member
מזתומרת מה עושים בחג ? ? ? ../images/Emo2.gif

אוכלים המון לביבות וסופגניות וכל המרבה הרי זה משובח ! (ובתמורה הולכים לחדר כושר...)
 

shonshon5

New member
יש לי שאלה בהלכות החג. ../images/Emo4.gif

אני, הכנתי וזללתי צ'יפסים מתנפחים. כמו שהיו בפלאפל של שוק בצלאל פעם. זה נחשב? או שנשדרג ללביבות?
 

Druyanizem

New member
אין כמו צ'יפסים מתנפחים!

אבל אכלתי את האלה של שוק בצלאל.... אכלתי אותם בכוכב הפלאפל בראשון (שכבר הרסו אותו ומאז אין צ'יפסים מתנפחים בשום מקום בראשון!) אני אכלתי הרבה סופגניות תוצרת בית, וקצת לביבות...
 

byron

New member
חנוכיה לי יש../images/Emo138.gif (ואייקון אין)

לא שיש לי משו נגד הגויים, אבל גרב? אשוח???? ואיפה החנוכיה והכד???? בכל מקרה אני הכי אוהב להדליק נרות (פירומן, ככה התגלגלתי לסיגריות, שנים אני עם מצית בכיס ויום אחד גם הצטרפה הסיגריה) בכל מקרה, הייתי בחנות יצירה בתלפיות (ירושלים) וקניתי חומרים ליצירת חנוכיה מזכוכית. והיום אני מאוד שמח להדליק בה נר שלישי. אני אפילו שר את רב השירים (חוץ מכל הבתים הלא מוכרים של מעוז צור, שצריך ספר כדי לדעת את כולם)
 
למעלה