Rain When I Die
New member
מה עושים כש...
שלום לכולם, אני עובד כבר כשנה+ בחברה X בתחום שירות לקוחות טלפוני מצומצם(8 איש במוקד). לאחרונה קודמתי לתפקיד אחמ"ש , שזה אומר לטפל בקריאות שעוברות דרכי לפני שהן מגיעות לשירות של טכנאים \ שליחים , טיפול בלקוחות קשים , הוצאת אישורי החלפה למוצרים שונים שאנחנו משווקים , מענה לתיבת הדוא"ל של התמיכה,חזרה ללקוחות שהיו עצלנים בכדי להמתין בתור למענה טלפוני, ומענה לבעיות שתומכים רגילים לא מצליחים למצוא להן פתרון, מה שמשאיר לי מעט זמן למענה לשיחות נכנסות . הבעיה מתחילה בעיקר כשהבוס איננו (כרגע הוא בחו"ל,לעיתים הוא יוצא מהעבודה ב4\5) , ואז התומכים הרגילים מתחילים לזרוק : "חונים" להם בריליס(הפסקה-כלומר שיחות ממתינות בתור לא מגיעות אליהם),וגולשים להנאתם באינטרנט . כשזה קורה, השיחות שבהמתנה נופלות על התומכים(בודדים) שעושים את עבודתם נאמנה: ברגע שמסיימים שיחה, לוקחים מיד את הבאה בתור , ובאמת מגיע להם צ'ופר ואת מירב השבחים . אז בסדר, מעירים לאלה שחונים והם לוקחים את השיחה .סיימו? שוב ריליס לרבע\חצי שעה וחוזר חלילה , כאילו הם באו ל"עבודה" בשביל להעביר בסבבה את הזמן ולגלוש באינטרנט, בניגוד לאלה שמרוויחים את שכרם ביושר . כרגע אני לא יודע מה לעשות , אני לא רוצה לדפוק אף אחד כי בעצם הם גם חברים שלי , ואני גם לא רוצה שיגידו שאני מלקק לבוס , כי אני לא . מצד שני - לא רק שהייתי בצד הנדפק בתקופת הצבא כשכל הנטל נפל עליי כשכולם במחלקה יצאו חמשוש ב4. ואני,חפ"ש ביחידה קרבית,הייתי צריך להשאר עד9 כדי לסגור פינות אחרונות כי אני לא מהמכסת"חים(כך שאני יודע איך זה מקרוב מאוד) - לעיתים אני יושב כתומך רגיל ואז כל השיחות נופלות גם על הגב שלי . מה הייתם עושים במקומי? האם לשפוך את אשר על ליבי בפני הבוס \ אחד האחמ"שים האחרים \ המחליף של הבוס בזמן העדרו , ולשאת בתוצאות קשות מבחינתי ביחסי עם עמיתיי , או לשתוק ולחכות שהבוס ישים לב לבדו למה שקורה בתמיכה?(מה שסביר להניח שלא יקרה .. ) או אולי לשלוח לתומכים האחרים מסר אישי ידידותי בדוא"ל הפנימי המסביר להם את המצב ובקשה שיתחילו לשים לב שהם בעבודה ולא בקפה-אינטרנט?(לא בתור איום) תודה למשיבים.
שלום לכולם, אני עובד כבר כשנה+ בחברה X בתחום שירות לקוחות טלפוני מצומצם(8 איש במוקד). לאחרונה קודמתי לתפקיד אחמ"ש , שזה אומר לטפל בקריאות שעוברות דרכי לפני שהן מגיעות לשירות של טכנאים \ שליחים , טיפול בלקוחות קשים , הוצאת אישורי החלפה למוצרים שונים שאנחנו משווקים , מענה לתיבת הדוא"ל של התמיכה,חזרה ללקוחות שהיו עצלנים בכדי להמתין בתור למענה טלפוני, ומענה לבעיות שתומכים רגילים לא מצליחים למצוא להן פתרון, מה שמשאיר לי מעט זמן למענה לשיחות נכנסות . הבעיה מתחילה בעיקר כשהבוס איננו (כרגע הוא בחו"ל,לעיתים הוא יוצא מהעבודה ב4\5) , ואז התומכים הרגילים מתחילים לזרוק : "חונים" להם בריליס(הפסקה-כלומר שיחות ממתינות בתור לא מגיעות אליהם),וגולשים להנאתם באינטרנט . כשזה קורה, השיחות שבהמתנה נופלות על התומכים(בודדים) שעושים את עבודתם נאמנה: ברגע שמסיימים שיחה, לוקחים מיד את הבאה בתור , ובאמת מגיע להם צ'ופר ואת מירב השבחים . אז בסדר, מעירים לאלה שחונים והם לוקחים את השיחה .סיימו? שוב ריליס לרבע\חצי שעה וחוזר חלילה , כאילו הם באו ל"עבודה" בשביל להעביר בסבבה את הזמן ולגלוש באינטרנט, בניגוד לאלה שמרוויחים את שכרם ביושר . כרגע אני לא יודע מה לעשות , אני לא רוצה לדפוק אף אחד כי בעצם הם גם חברים שלי , ואני גם לא רוצה שיגידו שאני מלקק לבוס , כי אני לא . מצד שני - לא רק שהייתי בצד הנדפק בתקופת הצבא כשכל הנטל נפל עליי כשכולם במחלקה יצאו חמשוש ב4. ואני,חפ"ש ביחידה קרבית,הייתי צריך להשאר עד9 כדי לסגור פינות אחרונות כי אני לא מהמכסת"חים(כך שאני יודע איך זה מקרוב מאוד) - לעיתים אני יושב כתומך רגיל ואז כל השיחות נופלות גם על הגב שלי . מה הייתם עושים במקומי? האם לשפוך את אשר על ליבי בפני הבוס \ אחד האחמ"שים האחרים \ המחליף של הבוס בזמן העדרו , ולשאת בתוצאות קשות מבחינתי ביחסי עם עמיתיי , או לשתוק ולחכות שהבוס ישים לב לבדו למה שקורה בתמיכה?(מה שסביר להניח שלא יקרה .. ) או אולי לשלוח לתומכים האחרים מסר אישי ידידותי בדוא"ל הפנימי המסביר להם את המצב ובקשה שיתחילו לשים לב שהם בעבודה ולא בקפה-אינטרנט?(לא בתור איום) תודה למשיבים.
