מה עושים עם בית מכירות שלא מתייחס ללקוחותיו?
רכשתי 2 פריטים באחד מבתי המכירות בבידספיריט. שלחו חשבון מהר...שלחתי מיילים ולא ענו, בזבזתי זמן עד שענו לטלפון...והואילו לשלוח לי חשבון בנק להפקדה + 45 ש"ח עבור שליח. הפקדתי תוך דקות. לא כתבו אישור או תודה או מתי צפוי שליח. עברו יומיים וצלצלתי. המזכירה ענתה לי בחוצפה ובהתנשאות, ונתנה לי מוסר !! שהם רוצים שיתקשרו ולא מסתכלים במיילים, מה אני רוצה ועוד כאלה, וגם ש"אתמול מסרנו לשליח".... שלחתי הודעה ברורה למנהל שם שמיהר אומנם להתנצל. עד עכשיו הפריטים לא אצלי. להגיש תביעה?
רכשתי 2 פריטים באחד מבתי המכירות בבידספיריט. שלחו חשבון מהר...שלחתי מיילים ולא ענו, בזבזתי זמן עד שענו לטלפון...והואילו לשלוח לי חשבון בנק להפקדה + 45 ש"ח עבור שליח. הפקדתי תוך דקות. לא כתבו אישור או תודה או מתי צפוי שליח. עברו יומיים וצלצלתי. המזכירה ענתה לי בחוצפה ובהתנשאות, ונתנה לי מוסר !! שהם רוצים שיתקשרו ולא מסתכלים במיילים, מה אני רוצה ועוד כאלה, וגם ש"אתמול מסרנו לשליח".... שלחתי הודעה ברורה למנהל שם שמיהר אומנם להתנצל. עד עכשיו הפריטים לא אצלי. להגיש תביעה?