מה עושים עם בית מכירות שלא מתייחס ללקוחותיו?

מה עושים עם בית מכירות שלא מתייחס ללקוחותיו?

רכשתי 2 פריטים באחד מבתי המכירות בבידספיריט. שלחו חשבון מהר...שלחתי מיילים ולא ענו, בזבזתי זמן עד שענו לטלפון...והואילו לשלוח לי חשבון בנק להפקדה + 45 ש"ח עבור שליח. הפקדתי תוך דקות. לא כתבו אישור או תודה או מתי צפוי שליח. עברו יומיים וצלצלתי. המזכירה ענתה לי בחוצפה ובהתנשאות, ונתנה לי מוסר !! שהם רוצים שיתקשרו ולא מסתכלים במיילים, מה אני רוצה ועוד כאלה, וגם ש"אתמול מסרנו לשליח".... שלחתי הודעה ברורה למנהל שם שמיהר אומנם להתנצל. עד עכשיו הפריטים לא אצלי. להגיש תביעה?
 

rachelea

New member
המנהל התנצל? תבקש אותו

תבקש לשמוע ממנו עד מתי עליך לחכות עד לקבלת הפריטים, כלומר - תסגור הבטחה ממנו למועד כלשהו (כדאי שתקליט אותו).
תן עוד שבוע למען הספק שבהבטחתו ואז, כשההקלטה
בידך תתקשר שוב ותכריז כי אם הפריטים לא יגיעו בתוך יומיים-שלושה,
או לחילופין - הכסף לא יוחזר - תתבע אותם. רצוי להקליט גם שיחה זו.

אשמח לקבל ממך במסר פרטי את שם בית המכירות.
 

חן L1

New member
מנשה שלום

תרשה לי לתת לך מספר עצות מאחר ואני גם אספן וגם סוחר בפרטי אספנות ונמצא ב2 הצדדים די הרבה.

ראשית, אם הבנתי נכון, לפי מה שכתבת כל מה שהתרחש קרה בתוך ימים ספורים אז למה אתה כל - כך לחוץ?
שנית, כתבת בכותרת שבית המכירות לא התייחס ללקוחותיו אבל אינך יודע כיצד התנהג בית המכירות הזה עם שאר הלקוחות.

לגבי הטענה של בית המכירות שהם מעדיפים שיפנו אליהם בטלפון - אני יכול להבין אותם אבל גם אותך ששלחת מייל. רק קח בחשבון כשאתה שולח מייל שהתגובה אינה מהירה כפי שאתה מקבל בטלפון (מענה מיידי).

לגבי טענתך על "חוצפה ובהתנשאות, ונתנה לי מוסר" לגבי המזכירה זה עניין סובייקטיבי ואני לא יכול לדעת מי אשם בעניין כי אני לא מכיר אותך אישית או אותה ולא יודע מה היה תוכן השיחה.

ההצעה שלי היא שתנשום עמוק ותחכה לראות האם יגיעו אליך הפריטים בשבוע הקרוב (זמן המתנה סביר בהחלט) ואם בית המכירות הזה לא מוצא חן בענייך (בגלל יחס וכדומה) להבא פשוט אל תרכוש ממנו פריטים שוב.

לגבי הגשת תביעה - אני הייתי הולך לכיוון הזה רק אם לא הייתה לי שום ברירה או שהסכום היה משמעותי.
ורק להבהיר, אני כמובן לא צד בנושא כלל ורק מנסה לסייע מניסיוני.
בהצלחה!
 

גלעד133

New member
בית מכירות....

ענה לך חן די נכון לדעתי רק שכן, יש סוג של טמטום או התנשאות לא רק אצלם אלא גם
ב ה מ ו ן מקומות נוספים. היום לטעמי ממש לא יודעים לתת שירות ואני פרסמתי לא מזמן את מה שקרה לי אצל בן עמי ה "מפורסם". גם אצל זיו רכשתי פריט אבל לא שילמתי ולא לקחתי כי הפריט עלה 20$ והמשלוח שהם רצו לבצע היה עולה סכום דומה. זה נראה לי אבסורד והצעתי להם שאשלח להם מעטפה מבוילת [עם פצפצים] ושישימו את המדליה בפנים וישלחו. התשובה של הפקידה הייתה " אנחנו לא שרות דואר, נשמה, אנחנו מוסרים לשירות שליחים והם מטפלים ולכן לא נוכל לעשות את זה. הבנת כפרה?" כמובן שאצל שני בתי המכירות האלה לא אקנה דבר [ואני קונה לא מעט]. יש מצד שני חבר'ה מצוינים ועיניינים ואפילו הגונים ואיכפתים רחמנא ליצלן כך שהייתי נדבק לאלה ולא לאחרים. קניתי אצל פסרל, אישתר, קלאודיוס, היסטוריה למכירה ועוד רבים אחרים וכולם לטעמי בסדר. הבחירה בידינו
 
תודה לשניכם.

לא היה אצלי, לא נשמה ולא כפרה...דלי על הראש. ברור שהבחירה בידינו. לא היה מענה מייל מעל יומיים...מסרתי לבדיקת בידספיריט. מתי הוא נזכר לכתוב? אתמול כשהשליח חיפש אותי ולא היה לו הנייד שלי....בזמן שכתבתי אותו אליו במייל ישר עם התשלום.
 

ארנון65

New member
רציתי לציין שמוזרה ההתנהגות שלהם אבל קיימים מכל הסוגים

חלקם מעדיפים לשלוח עם שליחים אבל אני מבין אותם, כי צריך עובד במשרה מלאה שיארוז את הפריטים בצורה טובה וילך לדואר עם מאות חבילות לפעמים ואז להיות נתון לזמנים של הדואר.
 
לא התלוננתי על השליחות, אלא על חוסר התיחסות למיילים

חוסר עדכון למייל, וגערה מכוערת של הוד מעלתה הפקידה כלפיי שאני צריך להתקשר בלי סוף והם לא יענו למיילים. כתבתי כאן שהעברתי לבירור בבידספיריט ונראה אם הם רציניים או מחפים.
 
מציאות עצובה ומוכרת של שרות גרוע

וגם לי זה קרה. הלקח - לא לבצע עסקאות עם אותו בית מכירות.
 
למעלה