יש "לא אומר" ו"צריך" ויש מצב במציאות, כך גם בדוגמאות שהבאת
בונים כבישים ותשתיות ועדיין יש פקקים, כי כמות הרכבים עולה בקצב שהבנייה לא יכולה להדביק (אל תקשיב לי,
תקשיב למומחים). לא משנה כמה יבנו, המצב לא יחזור להיות כמו פעם, כשרק למתי מעט הייתה מכונית. מסכים?
בונים דירות ועדיין קיים בישראל משבר דיור, מניחה ששמעת עליו פה ושם בחדשות בשנים האחרונות...
הדואר נערך בהתאם. כפי שכתבתי, הוא הקים מרכז מיון חדש במודיעין (שמן הסתם עוד לא לגמרי מרגישים את פועלו כי הוא פועל בפיילוט רק חודש+). ועדיין, זה לא יהיה ולא יחזור להיות כפי שהיה לפני עשור. זה לא כך גם מעבר לים. גם אם דואר ישראל ישתפר עדיין הוא ניזון מרשויות זרות ומעומסים שלא תלויים רק בו, ובמקביל לשיפורים הכמויות ממשיכות לגדול, ויש חסם עליון לתקציב (ובבקשה אל תשווה זמן הגעת חבילות למזון... לחכות
עוד שבוע, שבועיים ואף שלושה לחבילה ולסבול מצוקת רעב זה לא אותו הדבר).
ודאי שיש מה לעשות: לשלם יותר. אם אתה זקוק למשלוח דחוף, יש משלוחי אקספרס. זה כמו הנתיב המהיר, מכיר?
מי שמשלם יותר, נוסע מהר יותר. מי שלא, עומד בפקק עם כולם, כי כולם רוצים לנסוע, ויש גבול לכמות הכבישים שאפשר לבנות.