מה עושים עם קונה שמשגעת לי את השכל?

glassarah

New member
מה עושים עם קונה שמשגעת לי את השכל? ../images/Emo5.gif

פנתה אליי אתמול, מאוד אוהבת איזה תליון על שרשרת כסף, שואלת אם אני יכולה להוסיף לו קריסטל סגול תלוי מהתליון כי זה יהיה ממש יפה לדעתה. אמרתי שאין בעיה, שאלתי אם יש צורה מסויימת של קריסטל שהיא רוצה, אמרה לי שאני אחליט מה הכי יפה. אחרי כמה שעות אני מקבלת עוד קונבו, יש עוד שני תליונים שהיא אוהבת והיא מתקשה לבחור, שואלת אותי מה לדעתי הכי יפה. אני לא ממש מרגישה נוח לבחור בשביל הקונה אבל אמרתי לה שלדעתי הראשון שהיא בחרה, כי הוא באמת לדעתי הכי יפה (כולם אותו מחיר). ואז (אחרי עוד 4 קונבואים שבהם היא מתלבטת בינה לבין עצמה) - היא אומרת שהיא בכלל אוהבת זהב יותר מכסף והיא רק עכשיו גילתה שיש לי גם חנות חרוזים, אז היא רוצה לדעת אם אפשר לבחור חרוז משם ושאני אעשה לה ממנו תליון עם גולד-פילד במקום כסף. לפני שאני מספיקה להגיב, היא מחליטה ללכת על התליון הראשון שהיא בחרה. ברוב טיפשותי, אני אומרת לה שאם היא מעדיפה, אני יכולה לשים לה אותו על גולד-פילד במקום הכסף כי אני בין כה צריכה לבנות את התליון מחדש בשביל להוסיף את הקריסטל. תגובתה, כמובן - שאני אסתכל ואחליט מה יותר יפה ואגיד לה. וכאן אני באמת לא מרגישה נוח לבחור בשבילה. מה אני אמורה לעשות עם זה? היא נשמעת לכם פסיכית? היא לא חדשה באטסי ויש לה 5 פידבקים חיוביים ממוכרים.
 

לימיצ

New member
חחח ../images/Emo13.gif, נשמע לי שאת כבר פסיכית מכל הסיפור

ושהיא לא. כלומר היא כן, אבל זה ברגיל אצלה אם יש לה פידבקים טובים
תגידי לה שאת יוצאת לחופשש החל ממחר ואת נורא רוצה להכין לה את הפריט לפני שאת טסה לירח , אז שתחליט אחרת היא תצטרך לחכות עד שתחזרי משם.....
 
מהנסיון שלי בחנות הלא וירטואלית

בחירה זה רע. כשיש לאנשים יותר מדי אופציות מול העיניים, הם מתבלבלים ומתקשים להגיע להחלטה ויוצא שבסוף לא קונים בגלל זה . עדיף לעזור להם לצמצם אופציות כדי להקל עליהם להחליט. ולפעמים אפשר גם לתרום את דעתך המקצועית ולסייע לה להחליט. יש קונים שצריכים את זה.
 

onor

New member
למה פסיכית??

היא סומכת על הטעם שלך בתור המעצבת, אני הכי אוהבת את הלקוחות האלה שפתוחות להכל....
 
יש לי טיפ קטנטן

לגבי לקוחות נודניקים... וזה עובד וזה לא חס ושלום כדי לנפנף אותם אלא כדי שהם יהיו החלטיים. ברגע שאני קולטת שמדובר ב"נידנוד", זה בדרך כלל מלווה בהרבה טקסט ו"חוסר החלטטיות", כאילו היא זורקת את כל המחשבות על המקלדת... אני משגרת לה קונבו אחד ביום, אבל עם נסיון אמיתי לעזור ותשובות לכל השאלות... אם היא רצינית ו"חמה" על המוצר, היא כבר תרכוש אותו... ואם "לא היתה לה כוונה כזו מראש"... היא תיפרוש, כי זה יעייף אותה (ולא אותך). נקודתית כרגע, אני בעד כנות ולכן שתפי אותה שאת מאוד שמחה לעזור לה ויצאת די מבולבלת, אז אולי "בואי ננסה לעשות ביחד סיכום" - תני לה להחליט, ותעני לה רק פעם ביום. מקווה שהבנת ת'ראש שלי :)
 

glassarah

New member
טוב

אולי היא לא פסיכית, אני סתם לא רגילה לקונות שאומרות לי להחליט בשבילן, זה מוזר לי. וזה מלחיץ אותי קצת שאולי היא לא תהיה מרוצה מההחלטות שלי. אניוויי, כתבתי לה שאני הייתי הולכת על הכסף, אז נראה מה יהיה ונקווה לטוב... המון תודה על העזרה
 

glassarah

New member
וברגע כתיבת שורות אלה...

היא כתבה לי "Okay, Thank you!" - תודה לאל
 
קחי בחשבון שאת רואה את הפריטים בלייב

את קרובה למוצר וממילא יש לך את הנסיון לגבי השילובים המתאימים. זה בכלל לא מופרך שהיא שואלת לדעתך.
 

glassarah

New member
טוב, טוב, אז סגרנו שאני הפסיכית פה ../images/Emo3.gif

מכירה של תכשיטים זה די חדש לי - בהכללה גסה, נראה לי שקונות של חרוזים הן קצת יותר "קלות להפעלה"... באות-קונות-הולכות-חוזרות... בעוד קונות של תכשיטים זקוקות לקצת יותר צומי.
 

nbrosh

New member
דארלינג - מיד להציע לה הנחה יפה על 2 פריטים!

ניסית?
 
למעלה