מה עושים?

shiran dennis

New member
מה עושים?

הסיפור הוא כזה... קנינו מיטה בשבת שעברה. ביום שני היא הגיעה. זו מיטה חשמלית. התקינו אותה והכל בסדר. שעה בערך שהמתקין הלך החלטנו לנסות את הרכש החדש. לחצנו בשלט על הכפתור שמרים את משענת המיטה. ואכן המיטה החלה להתרומם. לחצנו על הכפתור שמחזיר ואתה למצב שכיבה ו... לא עובד!! חיפשנו חיפשנו מה קרה (אולי התנתק מהחשמל, אולי משהו נתקע במנוע) בסוף גילנו שהכבל של השלט הונח, כשהתקינו את המיטה (או שפשוט כל המנגנון עם המיליון כבלים שלו היה ככה מלכתחילה), בין המנוע לבין אחד הברזלים, של השילדה של המיטה. מה שקרה זה שכשהמיטה התרוממה המנוע סגר על הכבל (ומהצד השני הברזל של השילדה) והכבל נחתך!! התקשרנו לחברה...סיפרנו את הסיפור. ולהפתעתנו (או שלא...) הם לא מסכימים לתקן את המיטה אלא רק בתשלום. כבר שבוע שלם אנחנו בטלפונים מולם והם פשוט לא מסכימים. הדבר היחיד שהם כן עשו זה לשלוח אתמול מישהו שיפרק את המנוע כדי להשכיב את המיטה ונוכל לישון עליה. וביום ראשון צפויים המשך דיונים ובעיקר עצבים !! מה עושים במצב כזה? האם לא מספיקה עוגמת הנפש שנגרמה כשהמיטה רק בת כמה שעות יוצאת מכלל שימוש? כשבמשך שבוע שלם לא היה לנו איך לישון? ובנוסף על כך כל מי שענה לנו באותה חברה היה כל כך לא מנומס אטום ואדיש למצב. את מנהל היצור אין שום דרך להשיג. כל הזמן מבטיחים לנו שהוא יצור קשר איתנו. אבל זה לא קורה והעובדים מצדם לא מסכימים לתת לנו את המספר שלו. מה עושים? אני כבר מריחה איזשהו סוג של תרמית... עוד אחת מהחברות הללו שמוכרות מוצרים והבטחות ולא עומדות באף אחת מהן ומתעלמות מהלקוחות. והם עוד קוראים לעצמם נותני שירות!! בקיצור... מה אפשר לעשות במצב כזה? כדי לגרום לחברה הזו כן לשלוח מישהו שיתקן את המיטה ולא בתשלום?
 
למעלה