מה עם הזרקת שומן לקמטי הבעה ??

avital661

New member
מה עם הזרקת שומן לקמטי הבעה ??

לד"ר ארד, כל הזמן כשמדברים על מילוי קמטים לא מוזכרת פה המלצה למילוי ע"י הזרקת שומן מהגוף אל הפנים. הבנתי שזו אחת הדרכים הכי טובות. אז למה מתעלמים מזה כאן?? ורק כאן מתעלמים מזה!! אשמח לדעת למה מתעלמים מזה כאן? כי יש בדעתי למלא קמטים ע"י הזרקת שומן , וההתעלמות מזה כאן קצת מחשידה . אז אשמח אם תהיה גם לזה התייחסות כאן.
 
הזרקת שומן עצמי

אביטל שלום

אין שום כוונה להתעלמות מכוונת מנושא זה - זה פשוט מעולם לא עלה כאן כשאלה ואני שמח שאת שואלת על כך. אני יכול להעיד מנסיוני כמנתח שד ופנים שהזרקת שומן עצמי היא כלי נפלא למילוי שקעים וקמטים ולהחזרת נפח ורכות לעור. אני אישית מבצע את זה כמעט בכל ניתוח מתיחת פנים או שחזור שד שאני מבצע. היתרון העיקרי הוא בשימוש ברקמת שומן שלך ולכן זהו מילוי טבעי מאוד שנשמר לשנים. החיסרון הוא שרק כ- 50-70% מהשומן שמוזרק אכן נשאר.
תוכלי לקרוא על כך עוד בדף הפייסבוק שלי בפוסט: "10 נקודות על הזרקת שומן עצמי".

ד"ר אודי ארד
 

avital661

New member
תודה. בהמשך לתשובתך , רציתי לשאול בקשר למספר הזרקת שומן :)

כשביררתי את עמידות ההזרקה , נאמר לי ע"י מספר מנתחים שבדקתי אצלם , שבהזרקה ראשונה יכול להיות שכפי שאמרת רק כ-70%-50% מהשומן שמוזרק אכן נשאר, גם נאמר לי שזה ענין שונה מאחד לשני, יכול להיות מצב שהכל ייקלט ויישאר, אבל בדרך כלל יש לעשות הזרקה שנייה נוספת כעבור כשלושה חודשים, ואם עדיין לא הכל נקלט לגמרי , יש להזריק בפעם שלישית נוספת ואחרונה שוב כעבור מספר חודשים.

כך מי שבדקתי אצלו ,הוסיף ואמר שמקסימום ההזרקות הן 3 בהפרש של מספר חודשים, וכי במקרה שיש צורך בהזרקה השלישית (ולא תמיד יהיה בכך צורך לאחר 2 הזרקות) היא תהיה האחרונה , כי מקסימום ההזרקות הוא 3 פעמים. כולם ללא יוצא מן הכלל אמרו שבכל מקרה לאחר ההזרקה השלישית - לא יהיה צורך יותר בהזרקות נוספות כל החיים!!

רציתי לאשש איתך את הדברים. האמנם זה נכון?? , כי אם כן, ברור שזו הדרך הטובה ביותר שנשארת לתמיד, ואין צורך לאחר שנים לשוב ולטפל בכך.
תשובתך מאד חשובה לי , כי אני מתכוונת לטפל בכך בחודש אוקטובר השנה.

יום טוב !!
 
למעלה