מה קורה בטור השוויצרי - עידכון קטעים 1,2,3

gadis13

New member
מה קורה בטור השוויצרי - עידכון קטעים 1,2,3

אירועי הפרקים הקודמים, קטעים 1 ו - 2
בקטע הראשון, פרולוג, 9.4 קמ, ביום שבת, לא היו הפתעות מיוחדות (מלבד אולי אחת), וטוני מרטין של האומגה ניצח כשהקדים מספר מתמודדים בעלי יומרות להמשך (וגם מספר בעלי תכונות דומות לשלו), אך משעה שמרטין (שספק אם לא היה למעשה בעל יומרות) עטה צהוב, העלה הדבר חיוך כה רחב על ליבו (ולב קבוצתו), שהחליט אז לנסות להגיע ליום שישי (נגד שעון ל-24.7 קמ') מבלי להשמיט סיכויו לניצחון במרוץ: 'קודם נגיע ואחר-כך נראה'.
אחריו התמקמו ביום שבת טום דמולה של ג'יאנט שימאנו (פיגור של 6 שנ') שבהחלט הוכיח השנה שהוא בעל יכולות גם נגד שעון וגם נגד הרים, רואן דניס העולה של גארמין שארפ (פיגור של 13 שנ') שגם הוא יכול גם וגם, קאנצ'לארה, שהגיע בכדי להוריד קצת חלודה, פוצוביבו, שהספיק לפרוש מהמרוץ מאז (לפני תחילת קטע 2), סאגאן (פיגור של 19 שנ'), שאיתו קשה לדעת בוודאות מה הוא יכול ומה עוד לא, באוקה מולמה של בלקין (22 שנ') שיכול גם וגם, סלאכטר של גארמין (23 שנ'), שגם איתו כבר קצת קשה לדעת.
אולי ההפתעה ש
 
מרטין מזכיר לי את ויגינס כשהחליט להוריד משקל

הוא לא נולד לנצח קלאסיים, כבר כמה פעמים רכב חזק במירוצי קטעים. אולי מנסה ללכת לכיוון.
לגבי סקיי אני חושב שקבוצה שרכבי הליווי הם יגואר תמיד בסכנה לצנוח למעמקי הטפשות.
רוכב אופנים צריך לחיות חיים פשוטים במקרה הרע, סגפנות במקרה הטוב. מירוצים, אימונים, אופנים, אוכל בריא ומעט.
מה לרוכב ולאנשי עסקים, בנקאים, מלכים ונסיכות? כלום!
בגלל זה אני חושש. פרום נראה לי כבד משקל יחסית לשנה שעברה, אבל מי יודע אולי אני טועה.
 

gadis13

New member
בעניין מרטין אני לא מסכים

לדעתי (עניות דעתי!), מרטין מוזר בעיני שלא מנסה כוחו בקלאסיים (פאריס רובה תמיד נראה לי מתאים לעוצמתו), ובעניין וויגינס - עד כמה שנכונים הפטפוטים ברשת (לעיתים יש בהם יותר משמץ אמיתוּת) וויגינס הספיק לעלות לפחות 2-3 קג מאז נצחונו בקליפורניה. ההפנמה שהוא לא בתכניות לטור והסטת הכוונות להתחרות על המסלול במשחקי חבר העמים בגלזגו (עוד 36 יום), שם צריך קצת יותר 'בשר', גרמה/איפשרה כנראה ללונדוני לאכול כמו שצריך.
 

gadis13

New member
פרום אולי פצוע אבל אין זמן

Chris Froome :Busy day ahead. Going to check out the Tourmalet & Hautacam. Been up there before in 2008 but that feels like a lifetime ago now!
 
תשאל את אולמן


מה יעזרו לך רגלים בפלנדריה? קודם צריך ללמוד לא לעשות במכנסיים מפחד.
 

yshor

New member
טוני מרטין קצת תעלומה בעייני

יכולות נג"ש ברמת על תמיד היו לו. גם בקטעי נג"ש וגם בבריחות ארוכות מאוד כמו שנה שעברה בוולטה.
הוא גם מטפס טוב.
יש לו קבוצה.
אז מה חסר לו?
אולי מיקוד. אולי משהו מנטלי שהופך אותו לקצת אנמי ברגעים הקריטיים. לא יודע.
הוא לא גירד את העשיריה הראשונה בשום טור אבל לקח את פריז-ניס ב 2011.
 
קטע 4, ספרינט מוצלח לקוונדיש

בסיום לא הייתה קבוצה דומיננטית ובמיני בלגן שנוצר קאוונדיש היה ממוקם טוב וביצע את המוטל עליו בצורה מוצלחת מאוד. מי שהרשים אותי היה המקום השני, לובאטו מקבוצת מוביסטאר, שאינו ידוע כמי שמשתייך לקצפת של הספרינטרים. אתמול הוא נתקע קצת מאחור, אבל הצליח למצוא סדק ליד הגדר וחלף על פני כל שאר הספרינטרים כמו טיל. אחרי קו הסיום קודם טפח לובאטו על גבו של קוונדיש לברך אותו ואז חבט בכידון שלו בעצבים על כך שנתקע מאחור בתחילת הספרינט והחמיץ אולי ניצחון.
 

gadis13

New member
לובאטו הבאסקי הוא מפליטי אאוסקאלטל

שהצליחו למצוא להם אכסניה להמשך ולא נפלטו גווועים לחוף נטוש.
הוא כבר ניפק סחורה העונה (מקום רביעי במילאן סאן רמו), ובקבוצה ובדבוקה מחזיקים ממנו.
קבנדיש אמנם ניצח אך ניצחון קליל, ובראיון שלאחר הקטע התייחס לכך שאין הדבר נחשב בעיניו כיוון שהספרינטרים הבכירים אינם נמצאים במרוץ (נראה שהיה מבואס אף יותר מכך שהרכבת שלו שוב לא נכנסה לעבודה מסודרת בסיום).
 
ניצחון למודולו בסיום מסוכן

ספרינט עם סיבוב של 90 מעלות לתוך רחוב צר כ-700 מ' לסיום ואחר כך 2 סיבובים של 90 מעלות ב-500 המטר האחרונים. באמת רעיון נפלא. הרי זה מרוץ אופניים וחייבים לאמן את קאוונדיש לקחת סיבוב של 90 מעלות בתוך דבוקה צפופה. אחרת המסכן, שרגיל לרכוב רק בסיבובים של נגבה, יגיע לא מוכן לטור. אז זהו, כנראה שהוא באמת לא מיומן מספיק ונפל היום בסיבוב יחד עם עוד כמה חבר'ה. למזלנו ולמזל המארגנים של הטור, קוונדיש נחבל קלות בלבד וכנראה ימשיך כרגיל ונוכל לחזות במעלליו בטור. ההבדל בין מה שכתבתי על הדופינה זה שכאן זה הטור של שווייץ והמארגנים באמת לא חייבים דין וחשבון לאף אחד ויכולים לקבוע איזה סיום שהם רוצים. בדופינה, לעומת זאת, זה אותם מארגנים של הטור.
 
כנראה כיוונתי לדעת גדולים

ציטוט מסייקלינגניוז:

Cavendish's team manager Patrick Lefevere complained about the twisty nature of the final kilometer on Twitter even before the crash happened. "Another irresponsible finish in #TourDeSuisse how long are teams and riders will accept this (sic)?" he asked. Seconds later, his rider was on the ground.

He appealed to the teams organisation's (AIGCP) president Luuc Eisenga to investigate. Eisenga replied via Twitter later, stating, "Quick chat with the TdS organiser, his quote: 'the circuit is not the problem, the riders just take too many risks'. Shocked."
 
המלחמה על הכבישים הראשיים מובילה רק לצרות

המארגנים מנסים לסיים מירוצים במרכזי ערים וגורמים למאמצים לא הגיוניים. אלפי נהגים שבימינו לא קוראים עיתון מחפשים מקום חנייה, המארגן משתף פעולה ונמנע מלסגור כבישים מסוימים ע"י הכנסת פינות מיותרות והמון קרבון הולך לאיבוד.
הספרינט של קוונדיש, יום לפני, נערך בעיירה מנומנמת בה אנו כל שנה רוכבים קרמס והכל היה מושלם.
 
נינו שורטר רוכב ה MTB גם משתתף

חומר למחשבה.
כדאי לכל מי שרוצה להגיע למעלה להשוות מה הוא עושה בשביל זה ומה הגדולים עושים.
 
למעלה