מה קורה בפרגוואי?

היום בא

New member
מה קורה בפרגוואי?

תגידו רגע, שניה אחת... מה יש לעשות בפרגוואי? חיפשתי הרבה יחסית ומצאתי כל מיני תיאורים מרוחים שנכתבו כדי למלא תוכן חסר באתרים שונים (LONELY..?!) על כנסיות יפהפיות ובתים קולוניאלים, אבל שום דבר ת'כלס.. מישהו היה שם ויצא מבסוט מהעניין? ומה הולך עם האיראנים ב CIUDAD DEL ESTE ? זה משהו מורגש ברחובות, כמו, נאמר, פאריס, או משהו מובלע ועדין, כמו נאמר, אלבניה? תודה אמיגוס
 

yaelgro

New member
CIUDAD DEL ESTE

אני הייתי שם ב-2003, ולא נעים להסתובב ברחובות. מה גם, שהמחשבה על כך שמה שקונים שם יחסית בזול(מעבר לאפשרות שהוא גנוב או מזוייף), מוסיף הכנסות לשונאי ישראל, לא גורמת לעיר להיות יעד תיירותי מועדף בעיני. אם אתה כן מחליט להגיע, בקש מאיזה מקומי שילווה אותך, תן לו טיפ נחמד אח"כ, ותוכל לצאת בשלום מהעיר מוכת הפשע הזו. ד"א, הבעיה היא לא עם זה שהם אירנים, אלא אנשי חיזבאללה ותומכי חיזבאללה..
 

היום בא

New member
שמועות? אמת בפרסום?

מה שהבנתי זה שיש חשדות שמשם יצא הפיגוע בבואנוס, לאלו שזוכרים... אבל הבנתי שהעיר היא לא מדגם מייצג של המדינה. את העצה לגבי האלקטרוניקה אני מקבל בהחלט, ולצאת מהעיר בשלום זה דבר שאני בהחלט מקווה להצליח
מה לגבי שאר המדינה? יש מה לעשות? קצת,? אולי טיפטיפה אור?
 

kogawa

New member
ומה יש לעשות בארגנטינה?

שאלה די מטופשת פראגוואי היא מדינה מרתקת ושונה ממרבית דרום אמריקה אחת המדינות שבה יש חיי בר, אינדיאנים משבטי גווראני ואחרים, נופי הצ'אקו, ערי המתישבים הגרמנים, וכן, גם כנסיות כמו שיש בכל רחבי היבשת. ישראלים מדלגים עליה כי הם הולכים זה אפו ברקטום של חברו, אבל יש בה מה לראות בדיוק כמו שיש מה לראות בכל אחת מהמדינות האחרות ביבשת.
 

natyh

New member
או שבאמת אין יותר מדי...

יחסית למדינות אחרות ביבשת .....
 

InFecTeD LOVER

New member
מה זה שום דבר?

תלוי במה אתה מתעניין. אם אתה מתענין בתרבויות שונות בתכלית מהתרבות שאתה מכיר פה אז פרגוואי יכולה מאוד לעניין אותך. אין כזה דבר מקום שאין בו יותר מידי.
 

natyh

New member
הכל יחסי ../images/Emo13.gif

ממש לא מענינת יחסית לפירו בוליביה אקודור קולומביה ... הכל יחסי !
 

היום בא

New member
ובכל זאת!

אני מתפתה להאמין שכולכם ביקרתם שם... ומכאן אני נוטה להאמין שאתם מכירים את המקום ולוא אך מעט. ומזה אני מניח שאתם זוכרים חלק ממה שחוויתם. ומכאן אני מקיש כי אתם יכולים לענות לי! מה יש לעשות שם? אוקיי. ננסח שוב - מה יש לאדם ממוצע לעשות שם? אני לא הולך לטרק לבד ללא מדריך לשבוע בג'ונגלים במרדף אחרי ציפור נדירה המוכרת מאגדות אינדיאניות עתיקות... בבוליביה, לצאת לטרק זה עניין של 1...2....3 (כן, הכל יחסי.) בארגנטינה לתפוס מופע טנגו זה עניין של מונית וכתובת, כנ"ל לגבי סטייקים ושאר ירקות. בצ'ילה לטפס על הר געש זה עניין של לקום בבוקר ולהתחיל לצעוד. וכו'.... אז בפראגוואי...... ? גראסיאס מוצ'אצ'וס אי מוצ'אצ'אס טאמביין..
 

natyh

New member
באתר הלונלי פלנט

רואים במפה כמה פרקים לאומיים שוה לחפש ברשת חומר עליהם נראה לי שיש כיוון , לפי האיזור בו הם נמצאים , ויתכן ששווים ביקור , ברמת העיקרון זה הכיוון ויתכן שיש ענין ואפילו ענין רב .
 
למעלה