מה קורה היום ברידנינג...?

  • פותח הנושא Roib2
  • פורסם בתאריך

fleaboy

New member
ממתי מסיבות עולות כלכך הרבה?

הייתי בתלאביב אז אמרתי נקפוץ לרידינג לבדוק מה קורה שם כניסה 50 ש"ח? נגנבתי מהמחיר. עם כמה שהמסיבה גדולה, זה המון המון כסף. והיינו 5 אז להתפלח היה בעייתי... בסוף הלכנו בלי להכנס בכלל... לפחות היה טוב?
 

ק ר ח

New member
../images/Emo45.gif

היה טוב,זה עלה הרבה כי הם רוצים להביא מישהו מחו"ל בשבועות לעוד רייב אם הבנתי נכון
 
היה פשוט משובח!!!

רייב נורא נורא מוצלח! הגענו ב12 ובמת הרגאיי עוד הייתה על אש קטנה. אז הלכנו לבמת הדראם אנ בייס, חפירוווות משו מטורף. סנסי הביאו אותה בשילובים של ג'אנגל וראגא, שילוב שנולד בבריטניה ועשה טוב ושמח. כולם קפצו ורקדו כמו מטורפים. כשחזרנו לבמת הרגאיי אפיקו היה בעמדה. סופסוף סאונד סיסטם אמיתי(מי שצילם אני אשמח, אני חייב להעלות לגלריות!)-על משאית!!! אחר כך רודבוי עלו ושרפו את כולם(רמי ריספקט על השיר של פרפקט!!!), היה מטריף לגמרי! איי-מאר ריספקט ענק! סופסוף שמענו בעיקר טיונים של 2006(UP 2 DI TIME) מה ששומעים בג'מייקה עכשיו... אלכוהול זול ומערפל, המשקאות זרמו וכולם נהנו. המון בנות יפות, כולם מחייכים. רגאיי ברייב זה שילוב מנצח! דאבה הביאו את הזריחה עם כלים חיים וVERSION STYLE, עשו שמח. חסרו לי-מיי לורד שאני יודע שהיו ברייב הקודם, ראב א דאב זה הכי כיף ברייב. ועוד מילה על המיקס החדש של איי-מאר-KING NAH SLEEP-איזה יופי של מיקס! הכי יפה מאז ריליס די קיור! שומע ממש עכשיו, טיונים הכי חדשים מה ששומעים ביארד עכשיו. ריספקט ענק! ממליץ לכולם לקנות(יוצא לחנויות עכשיו...). ביג אפ סואה יות', blessed every time! בטוח הדרך הכי טובה שהייתה לחגוג את יום העצמאות הזה... אשמח לשמוע גם חוויות מהדאנס בברזילי, ריספקט יסאיה ואריאל כלבתא. כבוד ואחלה עצמאות, גיל.
 

Sowah

New member
יא מאן, כבוד, לגבי הדיסק של A-MAR

מחר (5.5) איימר ורודבוי הופכים לסלאו-משה ת'צורה, ו.... תוכלו לרכוש את הדיסק החדש של איימר סאונד במחיר מאוד מאוד סימלי, ימכר בכניסה. כבוד לכולם, שרון SOWAH איימר סאונד סיסטם
 
למעלה