מה קורה עם הפרה המשוגעת ?

taz512

New member
זה שאתה צמחוני זה ידוע

אבל להפיץ שקרים ולהפחיד אנשים זה כבר מוגזם, השארתי את ההודעה שלך הפעם אבל בפעם הבאה היא תימחק ואתה תיחסם. בבקשה על תזרע בהלה במקום שבו היא לא דרושה. עם הפרה המשוגעת הייתה בארץ אז הייתה הודעה גדולה מאוד בעניין ולא איזה כתבה שלוית במעריב. שיהיה לך יום טוב. טאז, השד המזהיר
 

danistar

New member
קצת הומור על הפרה המשוגעת ..

באחת הרפתות באירופה פונה פרה מודאגת אחת לחברתה ושואלת .. "מה דעתך על מחלת הפרה המשוגעת" ?? חברתה משיבה "אני ?? מאיפה לי לדעת , אני פינגווין .. "
 

lilithmm

New member
היה אפילו כתוב שם ש...

בגלל הסכנה ובגלל הנסיונות לטיוח כדאי לא לאכול חלקים פנימיים, מוח וחלקים שקשורים ישירות למערכת העצבים
 

lilithmm

New member
הנה הכתבה

אמנם טעיתי ואני מאוד מאוד מצטערת ומתנצלת, הכתבה היא מידיעות ולא ממעריב כפי שצינתי. אז מי מפיץ שקרים?
 

WickedBar

New member
אבל מאז...

התברר כי המחלה לא התפשטה, הכל בסדר, ואפשר להמשיך לאכול בשר כרגיל. אתה לא משקר, אתה רק מפיץ את החלק הצר של הסיפור שמתאים לך.
 

lilithmm

New member
חובת ההוכחה לא חלה עלי

המחלה יכולה לדגור הרבה זמן בגוף הבקר. יש כאן אינטרס כלכלי מובהק והעובדה שהעניין לעולם לא פורסם באופן הראוי לו והציבור לא הוזהר כראוי מדברת בפני עצמה. נראה למישהו כאן שאם היתה פרה חולה אחת אז היא באמת יחידה? בקיצור, לא בעיה שלי. גם באנגליה ניסו לטייח וכאשר עשו מהבקר הנגוע מזון לפרות הדביקו עוד ועוד ואף אחד לא ידע על זה... תמשיכו בשלכם ובתיאבון.
 

taz512

New member
העיתונות בארץ

בדרך כלל מנפחת דברים כמו כל עיתונות בעולם, ומסיפור כזה הם יכלו לעשות מטעמים (משהו בסגנון של סטייק פילה חצי קילו עם רוטב צ´ימצ´ורי) שכחתי את עצמי ברעב, טוב בקיצור. אם כל הכתבות שהצלחת לחפור זה כתבה מסכנה על זה שארצות הברית הפרנואדית אסרה יבוא (שלא קיים) אז אני אומר שטויות. עם באמת הייתה סכנה הייתה קמה קול צעקה בכל הארץ, מגדלי הבקר בארץ לא מחזיקים את העיתונות בביצים כמו חברות הטבק בארצות הברית של שנות השישים שביעים. בקיצור תפסיק להפיץ שקרים ולעשות פרופגנדה סתמית. פעם הבאה הודעה כמו שלך תימחק. טאז, השד והניהול
 

WickedBar

New member
מה לעשות

תמיד קל, כשאין לך הוכחות לשטויות שלך, לצעוק "קונספירציה". שיצעקו, מה איכפת לי.
 
לפי מיטיב ידיעתי אני לא ארנב...

ואתה כן אוכל גוויות. (בשר הוא בפירוש גוויה של יצור חי)
 

WickedBar

New member
אתה מנסה לזעזע?

אני אוכל גוויות, צודק. זה לא גורם לי לשום תגובת זעזוע. זה מזעזע אותך? תהנה. בכל מקרה חשבתי שקראת לי אוכל גוויות כהלצה ידידותית, החזרתי לך באותו מטבע (כלומר - אני יודע שאתה לא ארנב, אבל חשבתי שבניגוד לארנב יהיה לך חוש הומור).
 
צחקתי מזה, זה בסדר ../images/Emo6.gif

אפילו נורא הצחיק אותי שעשית את זה כמילה נסתרת רק כשפותחים את ההודעה (לי פשוט לא היה מקום להכניס את זה לכותרת...) לזעזע אני לא מנסה. פשוט רוצה שלא יהיה קיים דיסוננס בין בשר לבין המקור האמיתי שלו.
 

WickedBar

New member
הרשה לי להבטיח לך שאין

אין שום דיסוננס בין המקור לתוצאה. אני יודע בדיוק מה היה הסטייק שלי קודם, אני יודע מה עשו לו ואיך זה הפך להיות סטייק. או אם תרצה התגובה האחרת שלי להודעת "אוכל גוויות" היתה יכולה להיות: "ולא סתם, אלא חרוכות".
 

Hot6babe

New member
אצלנו בגרמניה לא היתה פרה משוגעת

שנים על גבי שנים לא היו שום בעיות, עד שאיזה אדיוט החליט לבדוק ומאז בלי סוף מוצאים אותן את הפרות המשוגעות האלה. מרתה מגטינגן
 

lilithmm

New member
liebe marta

אני מבטיחה לך כשבארץ יבדקו ימתאו ממצאים דומים. לא יתכן שיש פרה אחת בלבד נגועה במחלה...
 

WickedBar

New member
בעיה אחת

כבר בדקו. את כולם. באינטנסיביות. ויודעת מה? לא גילו עוד מקרים של המחלה. את יודעת למה זה דומה? זה כמו שלפעמים מישהו חוטף את החידק הטורף ומת ממנו (כמו הילדה המסכנה מלפני כמה ימים) - אבל שאר האוכלוסיה לא.
 

yaloner

New member
בהחלט יכול להיות שיש פרה נגועה אחת.

מחלת הפרה המשוגעת היא מחלה אחת מתוך משפחה של מחלות הקרויות "מחלות פריונים". המחלה לא נגרמת כתוצאה מחיידק או וירוס אלא כתוצאה משיבוש בצורתו המרחבית של חלבון מסוים (פריון) הנמצא בממברנה (דופן) של כל תא, בעיקר תאי עצבים. חלבון אחד שניזוק הוא לא בעיה, הבעיה היא שחלבון כזה שנוגע בחלבון בריא על דופן אותו תא או דופן תא אחר הופך גם אותו לפגום, הפגם עובר לאט לאט (יכול לקחת שנים רבות) לאורך מערכת העצבים כולל המוח ומנוון אותה. ישנן שתי דרכים להדבק במחלה (בין אם את פרה ובין אם לאו): 1. לאכול את אותו חלבון פגום, כלומר - לאכול חיה נגועה במחלה. 2. מוטציה ספונטנית נדירה מאוד אך אפשרית. גם בני אדם מפתחים לעיתים מחלה דומה שנקראת "קרויצפלד-יעקב" על שם המדענים שגילו אותה. בשנות ה-30 (אם אני לא טועה) התפרצה בקרב שבט קניבלים בפפואה-גינאה המחלה והרבה מאוד אנשים מתו ממנה כתוצאה מאכילת בני-שבטם החולים שמתו. השורה התחתונה: אם המחלה התפרצה בפרה באופן ספונטני, אין מה לחשוש מאחר ולא סביר להניח ששאר הפרות אכלו ממנה ברפת. אם המחלה התפרצה כתוצאה ממזון נגוע שאכלו הפרות היא לא הייתה היחידה שמתגלה כחולה, פרות נוספות היו נמצאות בשלבים מקבילים של המחלה. לגבי בדיקות, טיוחים, קונספירציות וכל מה שביניהם - אני לא האדם לענות. בתאבון.
 
למעלה