מה קורה עם חוף מציצים???
..ובכלל

coacain

New member
מה קורה עם חוף מציצים??? ../images/Emo72.gif ..ובכלל

כל פעם מישהו אחר מופיע, איפה אפשר לדעת מי מופיע השבוע, כדי שלא נתבאס כמו פעם אחרונה, הבטיחו רגאיי (יותר נכון חברה שלי הבטיחה) וקיבלנו רוק /פאנקי, מרד הנעורים (מתבגר) סטייל,,,??? בפעם הראשונה שהייתי ונחשפתי לרגאיי - חוץ מבוב מארלי וכל המוכרים ( pass de dop .... e ja bobo make me jump... משהו כזה - "שיריי קיבוץ" אני קוראת להם) ,בחוף מציצים, היו שני בחורים צעירים להקה של נגנים גדולה הרבה אנשים שמחים, ירח מלא , איזה כייף!!! בפעם השנייה התאהבתי - "זבולון דאב סיסטם", עם יכולות: הקולות המנגינה, {"יא וולי" (מונח במרוקאית)} אז לסיכום , אשמח לדעת איפה יש הופעות שוות (אשמח יותר אם לא יעלו הרבה - יש טיסה עוד חודש) ושלום לכולם נעים להכיר...
 

DuBsYs

New member
הופעות קייץ

כשדיברו איתנו ממציצים לפני חודש וחצי דיברו על הופעות שלנו (Zvuloon Dub) ושל לרוז שבוע - שבוע, אחרי שהופענו שם הם החליטו שהם רוצים הופעות מתחלפות בכל שבוע, לא ממש ברור למה. בכל מקרה אנחנו מתחילים היום בליין שבועי וקבוע בINGA בחוף הרצליה, מדובר בהופעה קבועה, פעם בשבוע ימי שלישי בין 20:00-23:00. בימי חמישי מתחיל ליין רגאיי עם הופעות מתחלפות בבננה ביץ' בת"א. השבוע יופיעו שם תענוג המצויינים, שבוע הבא אנחנו ושבוע אחרי יופיעו שם לוס כפרוס. נראה שהולך להיות ליין חזק. בכל יום רביעי יש הופעות רגאיי בלימה לימה ברח' לילנבלום, מחר יופיעו שם לוס כפרוס ועוד להקה (שתי הופעות בערב אחד). יש גם הופעות בשבתות בפארק הירקון (אני לא ממש סגור על מי, מה ומתי).
 

coacain

New member
תודה, ועוד...

חבל שהרצליה קצת רחוק אבל כל השאר נשמע מעולה,,, בקשר להופעות בירקון: 14/07 - לרוז sound system 21/7 - תומר יוסף מהשעה 16:00. (קיבלתי את הגלויה) {זה מה שעושים כשלא מרגישים טוב,,, איפה הימים ההם שנשים ניקו את הבית ובישלו !?
)}
 

Lagzieli

New member
בשעה 16:00 המקום נפתח רק

בשבוע הראשון הגעתי בסביבות 5 והלהקה עשתה רק חזרות. זה מתחיל בסביבות 6 וחצי-7 לדעתי...חבל לבוא לפני
 

DuBsYs

New member
אני לא חושב

עד כמה שאני זוכר המקום נמצא על החוף בלי גדרות וכאלה אז אין מצב להפעיל שם סלקציה, אבל בכל מקרה אני אשתדל לברר מול המארגנים.
 
למעלה