מה קורה עם תשתית הכביש בין ק. ביאליק לק. אתא?

Subi777

New member
מה קורה עם תשתית הכביש בין ק. ביאליק לק. אתא?

עבדו שם, עשו כאוס.. וכבר מספר לא מועט של ימים שום דבר לא זז שם.. הכל ננטש, אין כלים, אין עובדים.
מה קורה שם?
ובכלל יש למישהו הדמיה מה בדיוק מנסים לעשות שם? לאן הכבישים החדשים אמורים להתחבר ואיפה בדיוק אמורה לעבור המטרונית אם בקושי יש שם מקום ל2 נתיבים
 

אבישי ק

New member
באמת לא ברור מה הם מנסים לעשות שם

ראיתי שהתחילו והפסיקו
אני מניח שזה קשור לקיצוץ בתקציב
 

אבישי ק

New member
אני זוכר שאחרי מלחמת לבנון 2

ננטשו הרבה פרוייקטים בצפון
חלקם באמצע העבודות
פשוט התחילו ופתאום נטשו הכל מבלי להודיע מראש
כנראה זה המצב גם הפעם
 

tapuzo2

New member
נסעתי בעוקף קריות - הכביש הכי מיותר בישראל.

איזה מפלצת בנו שם. במקום רכבת קלה, רכבת תחתית, קידום תחבורה ציבורית עם נת"צ,
עוד אוטוסטרדה עם מליון מחלפים שבלעה שטח ולופים אינסופיים לעלייה וירידה ממנה..
ומסתיימת בעוד פקקים בכניסה לעיר התחתית..
כמה הזוי התכנון התחבורתי במדינה הזו עוד יגיע. בונים לנו פה את כל תחלואי דטרויט או לוס אנג'לס..
ערי אוטוסטרדה (כאילו שיש לנו את השטח במדינה לברוח מהר המחלפים הזה לפרוורים מרוחקים
הרי 1 מכל 10 שכונות בארץ כבר מוקפת בחומות אקוסטיות או סובלת ממטרדי מחלפים ורעש תחבורה

לאן עוד הם רוצים להגיע עם התכנון-עבור-רכב-בלבד המפגר הזה??
 

tapuzo2

New member
כן. אולי עדיף שיופסק באמצע. תשתלו עליו עצים.

אפשר לחפור מטרו מקרית ביאליק לקרית אתא. ומשם לשפרעם ומשם לירח.
תעשו שביל אופניים אחד נורמלי שם, עם אופניים חשמליות אנשים יסעו מהר יותר מעוד אוטוסטרדת פקקים.
 

tapuzo2

New member
למטרונית, הכלי שחיבל בתח"צ בקריות והוריד ממנה 10% משתמשים?

 

tapuzo2

New member
למי שלא יודע, מספר משתמשי תח"צ בקריות ירד ב-10%..

ותודה למטרונית שהבריחה אנשים לרכב הפרטי, למוניות ולרכבת.
 
מה לחפור קודם? את מטרו קרית אתא - שפרעם או את המטרו של

נתניה - כפר יונה?
פשוט, משרד האוצר צריך לקבוע סדרי עדיפויות ואין כסף לשני הפרויקטים...
 

tapuzo2

New member
צודק בשיטה שלנו מחכים שהשטח יהיה בנוי ואז לחפור בעלות פי 5

בתל אביב השיטה הוכיחה את עצמה מצוין, ולכן גם אין רכבת תחתית.
בוא לא נחשוב קדימה בעוד ערים, כדי שגם בהן לא יהיה.
 

Subi777

New member
הכביש הזה מצויין.. והוא נועד בראש ובראשונה

להעביר את הרכבים מדרך עירונית לדרך בינעירונית..
&nbsp
כבישים כאלה הם כבישים חשובים...
מבלי לגרוע בכך כמובן שצריך לפתח תחבורה ציבורית...
&nbsp
ובלי קשר לזה, זה בכלל לא רלוונטי למה ששאלתי..
אני דווקא שאלתי למה הפיתוח של ציר המטרונית תקוע.
 
יכול להיות שבגלל שקו 2 כבר פועל בתוואי חלופי, אז ליפה נוף

לא דחוף להשקיע בסיום הכשרת המסלול ברחוב העמקים בקרית ביאליק.
זה לא מאוד מפתיע שבמדינת ישראל הזמני הופך לקבוע.
 

Subi777

New member
חבל רק שהמטרונית נתקעת שם בפקקי ענק..

זוהי אחת הסיבות לכך שנוסעים רבים בוחרים לא להשתמש בשרותיה.
הפקק שם הוא פשוט מטורף ברוב שעות היום.
 
למעלה