מה קרה לבניית בניין מטה רכבת ישראל בלוד?

tapuzoed

New member
מה קרה לבניית בניין מטה רכבת ישראל בלוד?

ב-2011 הרכבת פרסמה מכרז לבניין מטה רכבת ישראל בלוד..
מה קורה איתו?
 

Rubim88

New member
למיטב ידיעתי הוא כרגע בבנייה

שאמורה להסתיים בסוף 2015, הרכבת אף פרסמה לאחרונה מכרז לאספקת ריהוט משרדי בשבילו..
 

simo34

New member
בתור אחד שהיה עובד רכבת ..............

מקומה של רכבת ישראל צריך להיות בחיפה ולא באף מקום אחר בארץ ....................
רוב עובדי הרכבת גרים בחיפה ואזור הצפון ...............
לפני שהיא עברה אל תל אביב המטה הראשי ישב במוזיאון בחיפה.

בניין המטה הראשי שנבנה בתחנת הרכבת בלוד -
תחנת הרכבת של לוד היא אחת המוזנחות והכי מכוערות,
שנמצאת דקה משכונות הסמים
 

אבישי ק

New member
זה כדי שיהיו קרובים ל"כספומטים" של לוד

עזוב
מדינה מתפרקת
נקווה שבבחירות הבאות יהיה מישהו שיעשה סדר
אני חותם לך שהבניין בלוד יהיה פעיל במשך שנתיים ואז יהפוך לפיל לבן
כמו הקמפוס של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה.
 

simo34

New member
כל העניין של המעבר אל לוד זה חיסכון של כסף

המעבר מ-תל אביב אל לוד היה רק כדי ש- " המושחתים " שם למעלה יוכלו לקבל יותר חופשות
כמו המיקרה של נמל אשדוד ..............................................

תחנת הרכבת של לוד נמצאת באחד " המקומות הכי גרועים בארץ " ולא קרובה לשום מרכז עיר
שיהיה מתאים לפיתוח עירוני .....................................

לפחות רעננה זה מקום די נורמלי יחסית אל לוד ..................................
 

simo34

New member
מה הקשר אל מוסך


מוסך הרכבת של חיפה הוא הכי גדול בארץ.
והתחנת רכבת של לוד היא הכי גדולה בארץ -
זה לא אומר שזה מקום מתאים עבור המטה הראשי.
 
ולקומפלקס אולפנים של רשות השידור לוד כן מתאימה?

או לבית משפט מחוזי של כל אזור המרכז? מותר לאחל ללוד להיות מרכז לכל מיני דברים שלכאורה לא קשורים לעיר.
 

simo34

New member
יש הבדל בין אזור משרדים לבין אזור תעשייה מגעיל

באזור התעשייה של שכונת הרכבת בלוד אין בניין משרדים אחד לרפואה !!!!!
וזה לא מקום עבור עבודות משרדיות.
אולי בשביל מוסכים זה מתאים, ובטח ובטח המשרדים של בית המשפט המחוזי
לא היו עוברים מימול בניין הרכבת שנבנה.
בפעם הבאה יצטרכו לחשוב על המעבר של משרדי הרכבת אל עיר אחרת .......................
כל המטרה הייתה לרכז את מחלקות הרכבת ובית הספר המרכזי לכדי מקום אחד בעל שכירות וארנונה נמוכה.
סה טו
 

amit1270

New member
אין לך מושג. הרעיון הוא בדיוק להפוך את האזור ה"מגעיל" הזה

למשהו אנושי.
 

simo34

New member
אני ממש לא בטוח


כל כך הרבה שנים של היסטוריה של ראשי עיר " כושלים ומושחתים !!!! "
ואחר כך עוד הרבה שנים של ועדה קרואה בכנסת -
שזה אומר שזאת עיר נכשלת בכל מובן אפשרי ואף אחד לא מנסה למצוא פתרונות בינתיים
 

אבישי ק

New member
יש ערים שדורשות התייחסות עכשיו ושיש להם פוטנציאל

שמשקיעים בהם עכשיו
ולוד נמצאת איפשהו בתחתית הרשימה
לוד היא בעייתית מכיוון שהיא עברה את נקודת האל חזור
יש ערים בארץ שעוד לא הגיעו לנקודה הזאת ואותם צריך להציל קודם
לוד היא דוגמא מצויינת למה יקרה אם נפסיק להשקיע בערים שונות בארץ ונחשוב שהכל בסדר
אנשים ניסו לתת סטיגמות לעיר כדי להצדיק למה היא קרסה
בפועל מדובר באזנחה שגמרה את העיר
 

אבישי ק

New member
לפרק ולבנות מחדש זה יותר נכון

הראשות בצורתה הנוכחית לא מתפקדת
צריך לפרק ולבנות מחדש, כלומר להקים עיר חדשה על חורבות העיר הקודמת
או אפילו לחלק לשתי רשויות שונות(כלומר לצרף כל אזור לראשות הקרובה אליו.
כאילו לא הייתה שם עיר מעולם
זו הדרך היחידה
לצערי לא נשאר שם הרבה מה להציל
 

אבישי ק

New member
אתה לא הבנתה את המהות והכוונה, לפעמים לבנות מחדש זה לא רע

עד היום לא הצליחו להציל את העיר
הגיע הזמן לעשות חשיבה מחדש
להתחיל עם דף ריק
לחלק מחדש את העיר ולדאוג שתקום עיר שתוכל לקיים את עצמה
לפעמים צריך להמציא מחדש כדי שיעבוד
 
למעלה