מה קשור כלא6 לפורום הזה ?תקשיבו

יאנגי

New member
מה קשור כלא6 לפורום הזה ?תקשיבו

לכל מי שלא יודע, האלבום החדש שלנו "כלא 6 –חופשי להשתחרר" יצא אתמול לחנויות ברחבי הארץ! מי שמכיר ואוהב קנה כבר או יקנה בתחילת שבוע, אבל יש גם כאלו שלא מכירים ולא למה לצפות..., אז במיוחד בשבילכם העלנו לנט טעימה מן האלבום! אתם יכולים לשמוע טעימה מן האלבום באורך של כ8 דקות כאן: http://www.myspace.com/kele6 לצערנו הטעימה מפוצלת ל2 טראקים בנגן, מכיוון שהגודל שלה גדול יחסית. כנסו, הקשיבו, תהנו ותקנו תרגיש חופשי להתשחרר עכשיו בחנויות!!! בקרוב ההופעה.
 

Chenipeper

New member
שיהיה בהצלחה י'כלים!

אני זוכר ת'הופעה של ההשקה בבארבי ת''א של הדיסק הראשון ואז את האפטר בארבי בג'י ספוט הישן ..היו זמנים... כבוד חבר'ה תמשיכו ליצור מוזיקה זה חופשי להשתחרר ! עלו והצליחו, צ'ני, להקה הפרצופים.
 
מה קשור באמת?!?!?

אין לכם שיר אחד עם נגיעה פיצפונת של רגאיי. אז זה לא קשור תגיד שאתה רוצה למכור!
 

Chenipeper

New member
....

אני יודע שמי שהפיק אותם צ'ולו אז הוא יוצא עוד מעט בדיסק דאנסול ראגה משו מטורף לפנים... ועזבי למכור לא למכור, מוזיקה זאת מוזיקה וצריך לתת כבוד גם אם הוא היה מפרסם בפורום של הלהקה שלי שזאת מטאל אז הייתי מקדיש כמה דקות לרשום לו בהצלחה ולפרגן.
 
......

אחי דבר ראשון אני גבר. דבר שני צ'ולו באלבום הזה, לא הפיק אותם! דבר שלישי אני מכיר אותם הרבה זמן, וזה נהיה כבר מגעיל איך שהם דוחפים את עצמם בכוח לכל מקום. גם אם זה לא קשור!
 

Chenipeper

New member
אתה טועה.

צ'ולו הפיק אותם בחברה של יאגה יו שזה של צ'ולו ונימינים דבר ראשון. דבר שני יש מצב שצ'ולו גם מתארח באלבום הקרב ובא של כלא 6 שזה האלבום השני שלהם, שזה לא ממש קשור עכשיו הויכוח הזה של מה צ'ולו, מי זה ואיפה. עזוב את זה... הקטע במה שאני בא להגיד זה שזה שזה נמאס לך זה לא אומר שאתה צריך להרוס להם או לכולם את הטופיק, ואם בן אדם בא ומפרסם כאן אירוע, דיסק וכל דבר אחר אז תיהיה קצת יותר אופטימי וחייכן ואל תגיב ככה אתה מסכים איתי איפשהו? אני לא ראיתי הרבה מקומות שכלא 6 דחפו את עצמם בכוח... כלא 6 עם כל הכבוד היו חלק מאיתנו בג'י ספוט ועדיין והופיעו שם בתקופה שאני ושיידי היינו הולכים...אז הנה מצאנו..זה קשור לשיידי חח..הוא הביא אותם :)
 
סבבה מסכים איפשהו...אבל

בקשר לצ'ולו אתה טועה בגדול. יאגא יו (צ'ולו נימרוד רשף ומג'יק), פשטו רגל אחי. האולפנים שלהם בסנטר נסגרו מזמן!
 

Chenipeper

New member
אני יודע אחי אני מחובר לסצנה הזאת

ואמרתי שצ'ולו הפיק אותם...לא אמרתי שהוא מפיק...יאגה פשטו ת'רגל מזמן ומג'יק פתח בכלל את המוביל הארצי...עזוב אחי..
 
למעלה