לפני חצי שנה קניתי לאשתי טלפון גלקסי A71. קיבלתי את הטלפון עם אחריות של חברת פרטנר.
בשבת פתאום - ללא סיבה נראית לעין - התצוגה הפכה לגוונים של ירוק בהיר מאוד. ניסינו לשחק עם ההגדרות ולהפעיל את הטלפון מחדש. זה לא עזר ותוך כמה דקות המסך כבר לא הציג כלום אלא רק ריצד בירוק.
הטלפון באחריות... בימים כתיקונם יש לנו מרכז שירות של פרטנר במרחק 10 דקות נסיעה מהבית, אבל הוא בקניון ובגלל הסגר הוא סגור. שיחה עם שרות הלקוחות גילתה שיש לנו בתור תושבי כפר סבא שתי אפשרויות - תל אביב או צומת ביל"ו.
אשתי בחרה לנסוע לצומת ביל"ו כדי להמנע מבלגן בתוך תל אביב ובעיות חניה. זה היה ביום ראשון. היא חיכתה למעלה משעה לתורה ואז התבשרה שהטלפון לא באחריות. אחרי ויכוחים רבים - כולל הצגת צילום מסך מהאתר של פרטנר שמראה שהטלפון באחריות שלהם (עפ"י מספר סריאלי) - הם הסכימו להעביר את הטלפון למעבדה.
אתמול (שני) היא קיבלה שיחה מפרטנר: צריך להחליף מסך וזה לא מכוסה באחריות. המחיר: 499 שקל. למה לא מכוסה באחריות? אחרי כמה ניסיונות להבין זאת הנציג הסביר כי התקלה היא לא פגם בייצור אלא באשמתנו. למה באשמתנו? הטלפון לא נפל, לא נרטב, לא קרה לו שום דבר חריג שידוע לנו. אבל הנציג לא יודע להסביר - הוא רק יודע לומר שהטכנאי קבע שהתקלה באשמתנו ולכן לא מכוסה באחריות.
בדיקה זריזה ברשת העלתה שהמחיר שפרטנר דורשים הוא הגבוה ביותר לתיקון זה - טווח המחירים הוא בין 360 ל-499 שקל.
החלטנו לא לבצע את התיקון אצלם אלא למצוא מקום זול יותר וקרוב יותר לבית לבצע בו את התיקון. חלקית בגלל המחיר הגבוה אבל בעיקר בגלל היחס.
אגב מחיר הטלפון היה כ-1,200 שקלים כך שהתיקון בפרטנר יעלה כ-40% מהעלות המקורית. וזה בטלפון בן חצי שנה.
אשאיר לכם את המסקנות...
בשבת פתאום - ללא סיבה נראית לעין - התצוגה הפכה לגוונים של ירוק בהיר מאוד. ניסינו לשחק עם ההגדרות ולהפעיל את הטלפון מחדש. זה לא עזר ותוך כמה דקות המסך כבר לא הציג כלום אלא רק ריצד בירוק.
הטלפון באחריות... בימים כתיקונם יש לנו מרכז שירות של פרטנר במרחק 10 דקות נסיעה מהבית, אבל הוא בקניון ובגלל הסגר הוא סגור. שיחה עם שרות הלקוחות גילתה שיש לנו בתור תושבי כפר סבא שתי אפשרויות - תל אביב או צומת ביל"ו.
אשתי בחרה לנסוע לצומת ביל"ו כדי להמנע מבלגן בתוך תל אביב ובעיות חניה. זה היה ביום ראשון. היא חיכתה למעלה משעה לתורה ואז התבשרה שהטלפון לא באחריות. אחרי ויכוחים רבים - כולל הצגת צילום מסך מהאתר של פרטנר שמראה שהטלפון באחריות שלהם (עפ"י מספר סריאלי) - הם הסכימו להעביר את הטלפון למעבדה.
אתמול (שני) היא קיבלה שיחה מפרטנר: צריך להחליף מסך וזה לא מכוסה באחריות. המחיר: 499 שקל. למה לא מכוסה באחריות? אחרי כמה ניסיונות להבין זאת הנציג הסביר כי התקלה היא לא פגם בייצור אלא באשמתנו. למה באשמתנו? הטלפון לא נפל, לא נרטב, לא קרה לו שום דבר חריג שידוע לנו. אבל הנציג לא יודע להסביר - הוא רק יודע לומר שהטכנאי קבע שהתקלה באשמתנו ולכן לא מכוסה באחריות.
בדיקה זריזה ברשת העלתה שהמחיר שפרטנר דורשים הוא הגבוה ביותר לתיקון זה - טווח המחירים הוא בין 360 ל-499 שקל.
החלטנו לא לבצע את התיקון אצלם אלא למצוא מקום זול יותר וקרוב יותר לבית לבצע בו את התיקון. חלקית בגלל המחיר הגבוה אבל בעיקר בגלל היחס.
אגב מחיר הטלפון היה כ-1,200 שקלים כך שהתיקון בפרטנר יעלה כ-40% מהעלות המקורית. וזה בטלפון בן חצי שנה.
אשאיר לכם את המסקנות...