Ccyclist
Well-known member
כשאני מגיע לירושלים ברכבת מפלסי ההליכה בין הדרגנועים מאד מנוגדים לאינסטינקט של נוסע רכבת תחתית לחפש את המעברים לקווים האחרים. הקירות, ללא מעברים כלשהם, יוצרים סוג של דיסאוריינטציה כי בדרך כלל מפלסי הביניים משמשים למעברים.
אתמול, בביקור האחרון בלונדון לעונה, החלפתי רכבות בבונד סטריט מקו האליזבת' החדש לקו המרכזי. קנה המידה בגדול של מעברי קו האליזבת' מזכיר את קנה המידה של תחנת נבון, ובמפלס ביניים בין דרגנועי הקו מצאתי דוגמה טובה למה ש"חסר" בירושלים.
זה לא אומר שאני תומך בתוכנית המטרו התמוהה בירושלים, אלא שבאופן אינסטינקטיבי המעברים בנבון עושים לי תחושה שמשהו לא נכון, אולי כמו הסיפורים על קירות שחוסמים מדרגות ומעליות ב"בית החרושת לטקסטיל" בדימונה.
אתמול, בביקור האחרון בלונדון לעונה, החלפתי רכבות בבונד סטריט מקו האליזבת' החדש לקו המרכזי. קנה המידה בגדול של מעברי קו האליזבת' מזכיר את קנה המידה של תחנת נבון, ובמפלס ביניים בין דרגנועי הקו מצאתי דוגמה טובה למה ש"חסר" בירושלים.
זה לא אומר שאני תומך בתוכנית המטרו התמוהה בירושלים, אלא שבאופן אינסטינקטיבי המעברים בנבון עושים לי תחושה שמשהו לא נכון, אולי כמו הסיפורים על קירות שחוסמים מדרגות ומעליות ב"בית החרושת לטקסטיל" בדימונה.