מה שלא ידעתם על קבוצת הורוביץ: החברה שעושה מהפיכה בתחום ההתחדשות העירונית

תוכן-מקודם

Member
מנהל
analog-landscape-city-with-buildings (2).jpg
קרדיט לתמונה FREEPIK

ישראל היא מדינה שידועה בהיסטוריה העשירה, התרבות המגוונת והנופים היפים שלה. בשנים האחרונות, לאור הגידול באוכלוסייה וכמות שטח מוגבל, התחדשות עירונית הפכה לנושא חשוב במיוחד בכל רחבי הארץ. כיום משתמשים במגוון תוכניות לקידום פרויקטים של התחדשות עירונית, לרבות תכניות פינוי-בינוי, שבעזרתן מגדילים את מספר יחידות המגורים בשטח נתון, מה שמאפשר לספק יחידות מגורים לאוכלוסייה הגדלה והמתרחבת. התחדשות עירונית מאפשרת להקים מבנים חדשים בסטנדרט גבוה. אחת השחקניות המשמעותיות בתחום היא קבוצת הורוביץ, חברת נדל"ן מובילה עם רזומה עשיר ומרשים בניהול, ייזום וביצוע.

פינוי-בינוי והתחדשות עירונית -בונים עתיד לדורות הבאים​

תוכנית פינוי-בינוי מאפשרת לשנות את פני הנדל"ן בישראל; מטרת התוכנית היא לשפר את איכות החיים של התושבים וליצור קהילות בנות קיימא יותר על ידי טיפול בנושאים כמו מחסור בדיור, תשתיות מיושנות וניצול שטחים שאינו אופטימלי.
התוכנית מתמקדת בבנייה מחדש של מבנים קיימים ליצירת עוד יחידות דיור ושטחי מסחר תוך שמירה על אופי השכונות. זה גם מספק יותר הזדמנויות לעסקים לשגשג באזורים מחודשים, מה שבתורו יוצר יותר מקומות עבודה וצמיחה כלכלית. קבוצת הורוביץ חרטה על דגלה לקדם את הנושא החיוני הזה במגוון ערים ברחבי הארץ, וכיום היא אחת מהחברות המשמעותיות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל.

קבוצת הורוביץ נותנת חיים חדשים לאזורים ישנים​

אחד היתרונות המשמעותיים של התחדשות עירונית ומעורבותן של חברות כמו קבוצת הורוביץ הוא החייאת שכונות ותיקות; לשכונות ותיקות יש אופי והיסטוריה ייחודיים עוד מימי קום המדינה. קהילתיות היא זו שהעניקה לשכונות האלו את אופיין, ובאמצעות כניסה של משפחות לאזורי מגורים שנבנו מחדש, אותן שכונות מקבלות חיים חדשים, תוך שמירה על הצביון הייחודי שלהן.
יתרון בולט נוסף הוא השדרוג שהדירות מקבלות למשל: דירות במבנים ישנים שאינן עומדות בתקני בטיחות יזכו לממ"ד בסוף התהליך.
לצד יצירת מקומות מגורים עבור משפחות, תכנית פינוי-בינוי שמובילה קבוצת הורוביץ מבטיחה שהתושבים ייהנו מהמשך שירותים איכותיים וסביבה משופרת. כניסה של דיירים חדשים לאזורים שונים מעודדת הקמה של עסקים, בתי ספר, מוסדות שירות, ומגוון ארגונים אחרים, שמקיימים יחסי גומלין מבורכים עם קהילות; הקהילות תורמות להתפתחות עירונית, ומוסדות שונים מקבלים זריקת מרץ באמצעות קהילות שמשגשגות וגדלות מדי שנה.
לקבוצת הורוביץ- חברת נדל"ן ידועה שעוסקת בתחום מזה 3 דורות, ניסיון בייזום וביצוע של פרויקטים בלוקיישנים הכי חמים ומבוקשים בישראל: תל אביב, רמת גן, הרצליה, פתח תקווה, מודיעין ועוד.
החברה מתגאה בירידה לפרטים הכי קטנים שיש ובוחרת בפינצטה את הפרויקטים שלה כדי להבטיח ללקוחותיה דירות בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר. בכל פרויקט ניתן לראות את הייחודיות של העיצוב, איכות הבניה והירידה לפרטים הקטנים.

שוברים את התבנית: קבוצת הורוביץ מוציאה לפועל פרויקטים בעיצוב ייחודי​

"אמונה, אמון ואמינות": זהו המוטו של קבוצת הורוביץ, ששמה לה למטרה להצעיד קהילות אל העתיד. הקבוצה, אשר הוקמה על ידי חני הורוביץ, אחראית על הקמה של למעלה מ-1,000 יחידות מגורים.
חני כפי שהיא מעידה: "מאמינה בפיתוח ובהשקעה בנדל"ן, גם למגורים וגם כנתיב להשקעה". עם פרויקטים יוקרתיים בולטים בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה וערים נוספות, חני מוכיחה שזוהי לא רק סיסמה ריקה, אלא תכנית שמגשימה את יעדיה בכל שנה מחדש.
ההתמקדות של החברה היא רווחת הדיירים, אשר מתבטאת בתכנון וההוצאה לפועל של כל תוכנית. שום פרט לא פוסח מעיניה של קבוצת הורוביץ; מחומרי הגלם, דרך עיצוב ראשוני ועד להוצאה לפועל של הפרויקטים – חברת הורוביץ מקפידה להוציא כל פרויקט על הצד הטוב ביותר, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.
למרות האתגרים הרבים הניצבים בפני חברות העוסקות בהתחדשות עירונית, קבוצת הורוביץ לא מפסיקה לקדם את הנושא עבור רווחת תושבים ממגוון אזורים. קבוצת הורוביץ מתמחה בבדיקת היתכנות של פרויקטים במהירות ויעילות. הודות לכך, בעלי הדירות כבר לא צריכים לחכות שנים רבות כדי לדעת אם הם יכולים להיות חלק מתוכנית פינוי-בינוי; הם יכולים לקבל מענה מקצועי, ולתכנן כיצד להתנהל בהתאם.
מטה החברה כולל חטיבת פיתוח ובנייה, חטיבת לקוחות וחטיבת כלכלה, שעובדים בשיתוף פעולה כדי להביא לתוצאות האיכותיות ביותר. איכות ללא פשרות היא בהחלט מה שצריכים דיירים במבנים חדשים, וקבוצת הורוביץ שמה דגש על הנושא הזה בכל פרויקט. בין שמדובר בדירות למגורים או להשקעה, איכות התשתיות, הבנייה ויצירת תחושה של בית הם הדברים החשובים ביותר עבור החברה.
 
למעלה