מה שלוכמם הבוקר?

מה שלוכמם הבוקר?

חשבתי לי ככה בימים האחרונים, האם אתם משתמשים בשירותי טלמרקטינג? האם אתם עושים טלמרקטינג? האם לדעתכם זה מועיל, מוסיף, מעלה את המכירות/רווחים? מבקשת, הפעם, מעבר לדיעה שתביעו, לשתף בטכניקות, ועבודה מעשית אם יש לכם... אח"כ אוסיף את שלי כדי שנוכל לדון בזה. יום נעים ופרודוקטיבי
 

yossibd1

New member
בוקר אור ../images/Emo140.gif

טלמרקטינג- לדעתי מועיל, השתמשתי בעבר העניין הוא שצריך למצא רעיון שאני יכול לספק לצרכן שיעניין את הצרכן ואותו לשווק בשיטה זו, כי להתקשר וסתם להציג את השרות הניתן בכלליות לא יעניין אף אחד וגם לא ישיג דבר. שוב יום טוב
 
בוקר טוב ונקודה מצויינת

האם חשוב לחשוב לפני כן על "במה אני מועיל/טוב יותר/מעניין/זמין מאחרים, כדי להבליט את זה בטלמרקטינג? מה דעתך למשל על שעות פתיחה מאוחרות יותר, וזמינות רבה יותר? האם זה יכול להיות אטרקטיבי מבחינת השירות/מוצר שברצוננו לשווק בטלמקרטינג? זה מזכיר לי שיחה מאתמול שקיבלתי והמטלפנת אמרה כך: "שלום, אני רוצה להציע לך פרסום בעיתון" עניתי לה: "לא תודה אני לא צריכה" אז היא אמרה: טוב, תודה שלום. מצד אחד הערכתי מאוד את ההבנה שלה, (ואולי היתה רק עייפה ומאוכזבת כבר) ושמחתי מכך שהשיחה הסתיימה בלי שיטות שיווק למיניהן שהמרגיזה שביניהן היא: "למה"? ואז איך אני אומרת חצי "למה" טארח...נוחת עלי גוש בטון שיווקי, הרצאה שלמה שכתובה בדף, ומקריאים לי אותה ואומרים מה אני צריכה, למה כמה ואיפה. לעיתים מאוד קרובות זה ממש מעורר את ההיפך. מצד שני, ברור שכדאי לעשות טלמרקטינג. יש הוכחות ברורות שזה כדאי. אז מה בכל זאת מתפספס כאן? מה אתם/ן אומרים/ות?
 

yossibd1

New member
למעשה טלמרקטינג היא שיטת

שיווק אגרסיבית - חדירה לתוך הפרטיות של האדם (מה לעשות מוכח שזו אחת השיטות הטובות יותר) אותה בחורה שהתקשרה אלייך למעשה לא השיגה דבר, היא לפחות מסרה לך את שם המותג אותו היא מייצגת........ בטלמרקטינג שעשיתי פניתי עם שירות מסויים ולא על מנת להציג את הלוגו אבל גם על מנת שמי שאינו מעוניין בשרות לפחות שעה את שם הלוגו כבר בתחילת השיחה. שוב אנישיווקתי את שירות המנויים לפרחים הן למשרדים והן לבתים פרטיים ולא את העובדה שאני "סתם" עוד עסק לפרחים. בנוגע לתגובה השלילית שיוצר הטלמ' גם זו תגובה טובה לפעמים (נושא לשיחה)- נפגשים עם חבר והנושא "התקשרו אלי אתמול בנוגע ל.... , איזה נודניקים"- אבל הגעת למודעות של הציבור. מקווה שמה שכתבתי יצא מובן כי הבוקר אני קצת מפוזר במחשבות. יוסי
 
כן, אכן אגרסיבית

ובאמת מטרידה אותי ההצלחה שמגיעה דווקא בשיטה זו... חומר למחשבה... לא מסרה לי שום שם של מותג, אינני יודת מי היא ואו בשמו שעל איזה מפרסם דיברה, מה שמוכיח את חוסר המקצועיות שלה. יוסי, אין סיכוי שזה יהיה נושא השיחה אצלי. עדיף לי לא לדבר כבר בכלל... לא פוסלת את אלה שכן, רק מציינת עובדה פשוטה לגבי. יום נעים לך מחשבות מפוזרות הן סימן טוב למשהו יצירתי שעומד להגיע או טו טו בהצלחה
 

yossibd1

New member
אביבה

לא אמרתי שזה יהיה נושא השיחה, אבל זה כן יעלה כחלק מהשיחה, בדיוק כמו כאן, קחי לדוגמא את שיווק הביטוחים למשכנתאות, שיווק קלאב הוטל ודומיו, הם בילבלו לכל העולם ואחותו את המוח בטלפון אבל עובדה, זה הצליח ובזמנו דיברו על זה די הרבה. ......הלוואי ויגיע משהו יצירתי, עובדים על זה ואגב לגבי הזמנות לפסח כנראה שאיחולייך מתגשמים, תודה.
 
אנשי טלמרקטינג צריכים להתמקצע

יש להבדיל בין טלמרקטינג בו מתבצעת מכירה בטלפון, לבין טלמיטינג שמטרתו קביעת פגישת מכירה. טלמרקטינג היא שיטת מכירה יעילה, צריך היות טובים בה ולשפר אותה בהתמדה. צריך לצפות לכך שאחוזי ההצלחה לא גבוהים, אבל משתפרים והם עולים. במכירות בכלל אין לקחת את הדחייה אישית, להשתפר ולהתמיד וההצלחה ועלית אחוזי ההצלחה מובטחת. הפניה צריכה להיות נכונה, בשאלות לגלות את הצורך של הלקוח, לעורר בו ענין למענה לצורך, לפתרון לבעיתו, ולספק ללקוח את התועלת, הפתרון לבעיתו, סיפוק הצורך שלו שהוכר על ידו. אם אין לו צורך, מודים בנימוס, וממשיכים הלאה ללקוח הפוטנציאלי הבא עם צורך. אין לבלבל את המוח, למכור קרח לאסקימוסים, אלא להתמקד באלה שיש להם צורך וענין, להגיע לנישה הנכונה שיש לה צורך.
 

בובי

New member
זה בדיוק מה שאני עושה

אני קודם שואל אם יש לו דקה להקדיש לי לצורך ... אם לא אני אומר יפה תודה ושלום כך אני מסנן את כל האנשים הפחות חיובים. לאחר מכן אני עושה סקר קטן שמטרתו לראות אם יש ללקוח צורך במוצרים שלי אם אין צורך אני מודה לו בנימוס בסוף השיחה אם יש צורך אני מנסה לקבוע פגישה. האמת שצריך הרבה טלפונים אך זו שיטת פרסום זולה מאוד יחסית.
 

יונית א

New member
לא סובלת טלמרקטינג

עם השנים נהייתי גסת רוח אפילו כלפי משווקים מהסוג הזה. לא יודעת אם מועיל כללית, עליי זה לא עובד, להיפך. למדתי לענות בתקיפות לשאלת "למה?"- "ככה" למדתי לענות ל"אולי אפשר להתקשר אחר כך? " ב" תתני לי את הטלפון שלך בבית,אני אתקשר אלייך הבייתה" ובד"כ התשובה שהיא (הוא) לא נותנים את הטלפון בבית, כי זה הבית הפרטי והשעות הפרטיות וכו... ואז אני בעדינות עונה שזה הבית הפרטי שלי והשעות ... מעולם לא רכשתי דבר מה,כי מישהו הציע לי אותו. אלא רק כאשר היה לי צורך ראשוני,חיפשתי ומצאתי. לא רוצה להיות מנויה של עיתון,שהייתי מנויה לפני 5 שנים, אם הפסקתי-זה לא סתם. לא רוצה הטבות, שרשרת פנינים, חבילת נופש, הגרלה, הקלות במשכנתה, ביטוח חיים , וגם לא רוצה פרחים. רוצה את הפרטיות שלי לא מופרעת.
 
למעלה