מודיע רשמית על התפרקות ISRAW

DVIR674

New member
מודיע רשמית על התפרקות ISRAW

אז זהו,זה נגמר! אני מפרק את ISRAW מכיוון שאני רואה שהברית פשט לא פעילה! בברית יש כרגע בערך 5-10 אנשים בפעילות נמוכה! אני מצטער שאני חייב לבצע את הצעד הזה! תודה לכל חברי הברית הנאמנים והוותיקים שהיו אי פעם בברית!מת עליכם! אני אנצל את ההזדמנות כדי להודיע גם על פירוק ISRAW ב: -בייטפייט -בטלרנייט -חרב הדרקון -אדוני ראש הממשלה -מפקד צבאות -שרוף את הבית ספר -WAR EMPIRES -טרויאן שרת ראשון ISRAW עדין קיימת בגלדיאטוס,טרויאן שרת מהיר ואיקרים! אני ממליץ לחברי ISRAW לפנות לברית UIA שבאמת נלחמים בערבים אבל זאת רק המלצה (אני לא נמצא אצליהם,פרשתי) שלדעתי היא נכונה! אני נפרד לשלום מהברתי שהיא בין הוותיקות ביותר שעוד קיימות כרגע ושהגיעה להישגים מאוד חשובים! בקרוב ייפתח פורום ליוצאי ISRAW במנהיגי עולם עם הרשאות ואני מקווה שכל חבר שהיה ב-ISRAW אי פעם ייכנס אליו! גם נשמור על קשר במסן'! ([email protected]) אולי כשהישראלים יחזרו לשלוט אני אחזור למשחק (מן הסתם כיף כשאפשר לדבר עם האויב שלך בעברית)! בבקשה לא להתקמצן על תגובות!
 

2VVVVV

New member
נ.ב

דביר אז מה אם הברית שלך לא פעילה, זה לא אומר שאתה פורש ממ.ע נכון? נשמח לקבל אותך לUIA
 

DVIR674

New member
צודק...

אני לא ממש בטוח אם שווה לי לפרוש... למרות שאני רואה שאתם באמת עושים עבודה טובה ומנסים להחזיר את הישראלים לשליטה! אבל בכל מקרה אם אני לא פורש אני בא אליכם!
 

DVIR674

New member
הוספתי!

רוצה להשמיד ערבים
 

m a d m a n 1

New member
אז יאאלה אחי!

ברוך הבא אל UIA ותתחיל להיות פעיל ולעזור לברית להלחם בכול הסעודים האלה סביבנו! ודרך אגב אמרת שהוספת אותי אז אני לא ראיתי שום בקשת הצטרפות למסנג'ר תוסיף אותי בחתימה
 
למעלה