מודלים (שבאמצע) של שיווק
פעם שמעתי ששיווק של מוצר יכול להיות בשני מודלים: 1. שאקנה את המוצר ואמכור אותו בעצמי (קבלנות כי המשווק משקיע בקניית המוצר שיישווק) 2. שלא אקנה אותו, אבל אקבל עמלה (תיווך) ההבדל בין שני המודלים הוא שבמודל הראשון אני הופכת לקבלן שמשקיע, ואילו במודל השני (שלא אקנה את המוצר אלא רק אקבל עמלה ממכירתו) הוא מודל של תיווך. רציתי לשאול, האם יש מודלים נוספים, אולי מודל ביניים שנמצא בין המודל הראשון ("הקבלנות") לבין המודל השני ("תיווך"), שקיימים בנוסף לשני המודלים שציינתי ? ומה ההבדלים, מבחינת נטילת הסיכונים (ואיזה סיכונים), בין כל המודלים האלה ? איזה סיכונים נוטל על עצמו כל משווק בכל מודל ומודל ? תודה מראש ושבוע טוב
פעם שמעתי ששיווק של מוצר יכול להיות בשני מודלים: 1. שאקנה את המוצר ואמכור אותו בעצמי (קבלנות כי המשווק משקיע בקניית המוצר שיישווק) 2. שלא אקנה אותו, אבל אקבל עמלה (תיווך) ההבדל בין שני המודלים הוא שבמודל הראשון אני הופכת לקבלן שמשקיע, ואילו במודל השני (שלא אקנה את המוצר אלא רק אקבל עמלה ממכירתו) הוא מודל של תיווך. רציתי לשאול, האם יש מודלים נוספים, אולי מודל ביניים שנמצא בין המודל הראשון ("הקבלנות") לבין המודל השני ("תיווך"), שקיימים בנוסף לשני המודלים שציינתי ? ומה ההבדלים, מבחינת נטילת הסיכונים (ואיזה סיכונים), בין כל המודלים האלה ? איזה סיכונים נוטל על עצמו כל משווק בכל מודל ומודל ? תודה מראש ושבוע טוב