זה נועד כדי לשכפל סביבה מלאכותית כדי שהאובייקטים יקבלו את אותה התאורה מהסביבה. השתקפויות הם בונס של השיטה הזאת אבל לא צריך HDRI בכלל כדי ליצור השתקפיות חזקות או דרסטיות. בסך הכל צריך לשנות את השיידר שלא ישקף כמו מראה הכל באותה עוצמה. השימוש בHDRI אמור להיות כ FILL LIGHT ברב המקרים אלא אם כל מה שיש בסצנה זה OVERCAST של השמים. המון אנשים דוחפים את אותם הפרובים שכל שאר העולם משתמש ובלי KEY LIGHTS על כל מודל שהם עושים עם שיידר בסיסי ביותר ולא מבינים למה זה נראה מגניב לרגע אבל די מצועצע משעמם ומוזר. אגב אין שום קשר לתמונה שיש פה התנור די בסיסי אבל חביב. רק מצאתי הזדמנות לשפוך קצת "חוכמה".
מאשר עם השיטה שאתה הצעת? כי גם אם כל העולם משתמש בפרובים האלה... בשביל היילייט טוב זה לא משנה כי גם ככה לא רואים את התמונה עצמה אלא רק את מקורות האור... וזה יכול לבוא טוב מאוד במקום הפליינים עם האאוטפוט הגבוה - פחות עבודה ותוצאה טובה ולא בנאלית (במקרה של היילייט)
התוצאה נראית זהה לכל שאר הרנדרס שאתה רואה אצל שאר העולם כי שוב יש רק כמה עשרות פרובים חינם שאפשר להוריד או לקנות דיסק עם פחות ממאה. תתפלא כמה קל לזהות איזה פרוב השתמשו. אנשים לא טורחים לעבוד על השיידר שלהם גם והכל נראה כמו מראה מאד מאד חזקה. ההיילייטס האלה זו אותו דבר בדיוק כמו להתעסק עם השיידר שלך ולהרים את העוצמה וה-CONTRAST בהשתקפויות. רק שעם HDRI יש הרבה פחות שליטה על התוצאה.
וGALRT צדק , היה מאד קשה לשלוט בפרמטרים לשביעות רצוני. תודה לכולם על העזרה. בעייה נוספת היתה להוסיף הצללה , ואחרי שהוספתי תאורה שהרסה לי את ההשתקפות, ויתרתי על צללים. יש למישהו פתרון?