מודעות יומית מייל

עליזה 63

New member
מודעות יומית מייל

דקירות,עין הרע,קנאה,כל אלה אפשר להסיר על ידי קריאת תהילים ןמתן צדקה ולכון שבורא עולם יהפוך את כל הדברים הרעים לטובה ועל כל עם ישראל אמן. לילדים מתחת לגיל 18 אני לא עונה מכיון שהם ילדים של בורא עולם עדין. חלומות נעימים שיהיו לכם ושבוע טוב ובשורות טובות.
 
למה למה למה

למה להתיחס ליהדות בצורה כזו? מן מכונת סחיטה של זיווג, הצלחה, פרנסה, מציאת חן.. די! מה אלוהים עשה לכם שהפכתם אותו לספק אושר?! דת היא תפיסת חיים, דת היא מוסר מסויים, אורח חיים, תרבות. בשום אופן לא היכי תמצי להשגת דברים!
 

tamarhp

New member
../images/Emo45.gif

גם אותי זה מעצבן
 

רקסיי

New member
למרות שאני לא אוהב לדבר בשם

החילוני המצוי ואני יכול לדבר רק בשם עצמי מההכרות שלי על רוב החילונים שאני מכיר אין כמו ההודעה שלך כדי להבריח אותם תק על תק פרסה מהאזור שכותבים בו הודעות כאלה. מאי נפשך.. רובם נפגשו עם ההצעה לקרוא תהילים או להאמין באלוהים כעצה לפרנסה טובה, לאהבה, לזיווג ולילדים ואת לא מחדשת הרבה. אם היו רוצים לחזור בתשובה או לקרוא תהילים היו הולכים לאחד מפורומי החזרה בתשובה, לפורום מיסטיקה, או לפורום אחר בכיוון. אם רוצים שזה יהיה פורום חזרה בתשובה מוצהר זאת הדרך אבל תבריחי מכאן את רוב החילוניים. אני מבין שכעת תכתבי כל יום על "מודעות יומית"? אשרייך. שבוע טוב לך, בכנות. יש לך כוונות מצויינות וטובות אבל לא כל אחד אוהב שידחפו לו את הכוונות הטובות בפרצוף.
 

tamarhp

New member
ילדים מתחת לגיל 18?!

מה זה הדבר הזה??? עפ"י ההלכה - בת מגיל 12 ובן מגיל 13 נחשבים בוגרים. "גיל 18" הוא המצאה מדינית. אז מה זה שאת לא עונה לילדים מתחת לגיל 18 כי הם ילדים של בורא עולם?!!?
 
למעלה