יוליה גרוס
New member
מודעות לידים - חדש בפייסבוק !!!
מה זה מודעות לידים (lead ads)?
במילים פשוטות אלו הן מודעות צור קשר,
בהן הלקוח הפוטנציאלי משאיר לנו את פרטי ההתקשרות שלו.
מתי הכי טוב להשתמש בה?
כשאנחנו רוצים לעודד אנשים להשאיר לנו את הפרטים שלהם.
בין אם אנחנו יוצאים עם שירות/מוצר חדש ורוצים לאסוף פרטים של המתעניינים.
לבין אם אנחנו יוצאים עם מבצע מעניין ורוצים להציע אותנו לאוהדים שלנו.
לבין אם אנחנו מחלקים חומרים חינמיים - מדריכים למיניהם - לצורך הגדלת רשימת תפוצה
כמובן שיש עוד אינספור שימושים.
למה זה גאוני או במה זה שונה ממה שהיה עד היום?
כי עד היום כדי שהלקוח הפוטנציאלי יוכל להשאיר לנו את פרטי ההתקשרות עמו באמצעות המודעות היזומות
היינו מוכרחים שיהיו לנו דפי נחיתה.
חלק לא מבוטל מבעלי העסקים הקטנים לא יודע לבנות דפי נחיתה.
מסתבך עם זה. או מבזבז המון זמן ולעיתים גם לא מעט כסף על הבניה שלהם.
המודעות החדשות האלו - נותנות לך פטור מלהתעסק עם דפי הנחיתה,לפחות בכל הנוגע למודעות צור קשר ואיסוף לידים.
האם זה אומר שמהיום מיותר להשתמש בדפי נחיתה במודעות?
ממש לא. יש מודעות שהכי נכון להשתמש בהן בדפי הנחיתה.
אבל יש מודעות - של איסוף לידים/איסוף מיילים/מילוי פרטי צור קשר
שהשימוש במודעות החדשות האלה יכול לשפר את התוצאות שלהן פלאים.
וזאת משום שהשימוש בהן הוא מאוד קליל ונח גם לבעל העסק אבל לא פחות חשוב מזה לגולש שהוא הלקוח הפוטניאלי שלנו.
הגולש רואה את המודעה > מקליק עליה > מאשר את הנתונים בטופס (שכבר נמשכים מפייסבוק)
וזהו!!! הנתונים עוברים אלינו!!!
פשוט. קל. זריז ומאוד נח.
איך בונים את המודעות הגאוניות האלה?
את המודעות האלה ניתן לבנות אך ורק באמצעות פאואר אדיטור.
שלהבדיל ממנהל המודעות - פאואר אדיטור זו מערכת הרבה פחות ידידותית.
מי שיודע לעבוד בפאואר אדיטור יכול להנות מהמון מדריכים חינמיים שנכתבו בימים אחרונים בינהם גם ההסבר המאוד מפרוט של פייסבוק עצמם על איך בונים מודעות אלה.
מי שלא עבד בפאואר אדיטור עד כה וזמנו יקר לו, כלומר הוא רוצה פשוט לראות איך עושים את מבלי לבזבז זמן על למידה עצמאית, על ניסוי וטעיה מוזמן להצטרף להדרכה שאקיים ביום ג׳ בשעה 10:00 בבוקר.
http://otsma.ravpage.co.il/adsleads
מה זה מודעות לידים (lead ads)?
במילים פשוטות אלו הן מודעות צור קשר,
בהן הלקוח הפוטנציאלי משאיר לנו את פרטי ההתקשרות שלו.
מתי הכי טוב להשתמש בה?
כשאנחנו רוצים לעודד אנשים להשאיר לנו את הפרטים שלהם.
בין אם אנחנו יוצאים עם שירות/מוצר חדש ורוצים לאסוף פרטים של המתעניינים.
לבין אם אנחנו יוצאים עם מבצע מעניין ורוצים להציע אותנו לאוהדים שלנו.
לבין אם אנחנו מחלקים חומרים חינמיים - מדריכים למיניהם - לצורך הגדלת רשימת תפוצה
כמובן שיש עוד אינספור שימושים.
למה זה גאוני או במה זה שונה ממה שהיה עד היום?
כי עד היום כדי שהלקוח הפוטנציאלי יוכל להשאיר לנו את פרטי ההתקשרות עמו באמצעות המודעות היזומות
היינו מוכרחים שיהיו לנו דפי נחיתה.
חלק לא מבוטל מבעלי העסקים הקטנים לא יודע לבנות דפי נחיתה.
מסתבך עם זה. או מבזבז המון זמן ולעיתים גם לא מעט כסף על הבניה שלהם.
המודעות החדשות האלו - נותנות לך פטור מלהתעסק עם דפי הנחיתה,לפחות בכל הנוגע למודעות צור קשר ואיסוף לידים.
האם זה אומר שמהיום מיותר להשתמש בדפי נחיתה במודעות?
ממש לא. יש מודעות שהכי נכון להשתמש בהן בדפי הנחיתה.
אבל יש מודעות - של איסוף לידים/איסוף מיילים/מילוי פרטי צור קשר
שהשימוש במודעות החדשות האלה יכול לשפר את התוצאות שלהן פלאים.
וזאת משום שהשימוש בהן הוא מאוד קליל ונח גם לבעל העסק אבל לא פחות חשוב מזה לגולש שהוא הלקוח הפוטניאלי שלנו.
הגולש רואה את המודעה > מקליק עליה > מאשר את הנתונים בטופס (שכבר נמשכים מפייסבוק)
וזהו!!! הנתונים עוברים אלינו!!!
פשוט. קל. זריז ומאוד נח.
איך בונים את המודעות הגאוניות האלה?
את המודעות האלה ניתן לבנות אך ורק באמצעות פאואר אדיטור.
שלהבדיל ממנהל המודעות - פאואר אדיטור זו מערכת הרבה פחות ידידותית.
מי שיודע לעבוד בפאואר אדיטור יכול להנות מהמון מדריכים חינמיים שנכתבו בימים אחרונים בינהם גם ההסבר המאוד מפרוט של פייסבוק עצמם על איך בונים מודעות אלה.
מי שלא עבד בפאואר אדיטור עד כה וזמנו יקר לו, כלומר הוא רוצה פשוט לראות איך עושים את מבלי לבזבז זמן על למידה עצמאית, על ניסוי וטעיה מוזמן להצטרף להדרכה שאקיים ביום ג׳ בשעה 10:00 בבוקר.
http://otsma.ravpage.co.il/adsleads