מוזר לי ששום מעריץ של איו פירסם את זה:

Hao Asakura

New member
מוזר לי ששום מעריץ של איו פירסם את זה:

אוקיי, התחלתי לחבב את איומי ממש, אבל ממששששששששש, היא גדולה, אבל נתקלתי בחדשות עצובות שגרמו לי להתבאס לאיזה כמה ימים טובים.... איומי איבדה את השמעה שלה באוזן שמאל, זאת בעיה שהיא גילתה לפני הרבה זמן, אבל לא הייתה כל כך משמעותית. בתחילת השבוע היא כתבה באתר של TEAMAYU : ----------------------------------------------------------------------------- My frank resolution for this year. The truth is, last year, I had an ear check-up, my diagnosis being that my left ear has completely lost all function and that there is no treatment. Even so, I want to keep being a singer. That's why I'll keep singing as long as this remaining right ear works, to its limit. I won't quit. I won't make excuses. As a professional, I will sing the best songs for you*. I don't really like the word "ganbaru," but... I will ganbaru**!!!!! At all costs!!!!!!!!! Until that day, someday... *Here she uses the word for "everyone," but I think it is better translated as "you." Also, the literal meaning is "I will definitely deliver the best songs to you." for reference. **ganbaru means persevere or try hard, and it is a word very commonly used in Japanese. For example, as well as being used to mean "try hard," it is used in the same situations that "good luck" would be used in English. ------------------------------------------------------------------------------ אי אפשר להאמין שזה קורה דווקא לה, דווקא כשהיא צריכה את האוזן הזו - והשניה גם יכול להיות תידפק בגלל סגנון החיים העמוס שלה. מאחלת לה רק הצלחה ובריאות 3> איומי אלופה.
 

ayumi3000

New member
כן דיי קשה...

ומעציב היה לשמוע את זה, היא ככה כבר מאמצע 2007 אבל היא הצליחה להוציא אלבום מדהים - GUILTY כשהיא הקליטה את השירים החדשים רק עם אוזן אחת! והיא אמרה שכל עוד יש לה את האוזן השנייה היא תמשיך לשיר בשביל כל מי שירצה ולהופיע, היא לא רוצה להפסיק, נשמונת!! ובאפריל מתחיל ה ~ayumi hamasaki ASIA TOUR 2008 ~10th anniversary שלה! עוד סיבוב הופעות ענקי ^_^" יש למה לצפות.
 

nadav1232

New member
אין, היא מדהימה.

הייתי מאוד עצוב כששמעתי על זה.. \= אבל באמת ממש כל הכבוד לה שהיא ממשיכה... ^_^!
 

sonaku

New member
אם היא תמשיך עם הקריירה שלה

היא עלולה לאבד את השמיעה שלה לחלוטין רק שתדעו... היא צריכה הפסקה,זה בטוח X: מסכנה,זה בטח ממש קשה. אני חושבת שזה סיוט לכל מי שבעסקי המוזיקה...
 

nadav1232

New member
אבל

יכול להיות שזה לא קשור להופעות וזה.. יכול להיות שזאת הייתה מחלה באוזן.
 

מ א י י ק

New member
מחלה?../images/Emo19.gif

לדעתי פשוט לא שמרו עלייה מספיק, תארו לכם שבהופעה היא צריכה לשמוע את הלהקה והכל,אז שמים אותם בווליום מסויים באוזניות שלה, כניראה גם שמו יותר מידי,ובהקלטות זה גם קורה כי צריך לשמוע טוב את הפלייבק המוקלט..
 

מ א י י ק

New member
עם כל זה שהיא צריכה הפסקה..../images/Emo19.gif

זה יהיה די עצוב שהיא תפסיק,היא אחת הזמרות שאני הכי אוהב =/
 

ayumi3000

New member
אממ ממש לא

ככל הנראה מהמידע שנמסר לאיו הייתה הפרעה באוזן שהיא בכלל לא קשורה לטראומה מסאונד, כלומר לא המוסיקה החזקה בהופעות והקלטות גרמו לזה, פשוט כנראה יש לה איזו מחלה שאי אפשר לטפל בה באוזן השמאלית ומאמצע 2007 היא הפסיקה פשוט לשמוע באוזן הזאת... האוזן הימנית שלה בריאה לחלוטין ולכן היא ממש לא צריכה הפסקה (טוב אולי קצת בכללי אבל לא משהו רציני) או להפסיק, היא הקליטה חצי מ GUILTY עם אוזן אחת והיא עשתה את זה יפה מאוד וזה לא פגע לה באוזן השנייה בכלל כי האוזן הזאת בריאה. אם איו תיקח הפסקה או תפסיק זה לא יחזיר לה את השמיעה באוזן השמאלית אז אם איו רוצה להמשיך לשיר אז אני איתה כל עוד זה לא פוגע בה ^_^. בגדול באוזן הימנית אין לה שום בעיה ידועה ולכן גם אין שום סכנה.
 

sonaku

New member
אם מה שאתה אומר נכון,

אז יכול להיות. מה שכן יכול להיות שווליום חזק ישפיע גם על המחלה ויחמיר אותה. אני לא מומחית מה אני יודעת,סבא שלי היה כמעט חירש ואבא שלי מתחרש ואני מתחרשת ממנו כי הוא צורח לי באוזן כל החיים D:
 
למעלה