מוחצנות מיניות.

StriX Starlight

New member
מוחצנות מיניות. ../images/Emo247.gif

בעקבות סטטוס שובב של אלעד (שהעלה לא מעט גבות) תהיתי לעצמי ואני חולקת איתכם: בהנחה והפרטנר/ית שלך "בסדר עם זה", האם יש משהו רע ב"יידוע העולם" שהיה לך אתמול בלילה את הסקס הכי טוב בעולם/ נישקת מישהי שפינטזת עליה חצי נצח/ התחלת עם בחור שממש מצא חן העינייך והצליח לך? הרי את/ה באגו בוסט מטורף, מרוצה מעצמך לחלוטין ורוצה להתגאות בזה כמה שרק אפשר.
איך הייתם מגיבים אם חבר/ה היו מתקשרים לספר לכם או מפרסמים סטטוס נלהב בעניין? והאם זה עומד כנגד הנטייה של תוכנית כמו היפה וחנון לפרסם את היותו של מתמודד "בתול" בתיאור שלו?
 
כל חבריי רגילים

לתיאורים גרפיים למדי של המתרחש בחדר המיטות שלי. תשאלו את In Red
. אני חושבת שהשיא הגיע כששאלתי אותה בנוגע לאחד האקסים אם כדאי לזרוקו בגלל האיבר הפיצפון ( הוא הסתבר להיות גם חרא של בנאדם בסופו של דבר, חבל שלא זרקתי באמת בגלל האיבר לפני כל כאב הראש
). אחרי זה היא כבר התרגלה
. אני לא חושבת שסקס זה נושא שיש להשתיק. אני גם לא הכי מבינה למה הם עשו כזה רעש מהסטאטוס של elcool. שמחתי לראות אותך מפרגנת לו, מעריכה מאוד את הפתיחות
.
 

innocence

New member
אני אישית לא אוהבת.

תקראו לי "מתחסדת", אבל אני נרתעת מהחצנת מיניות כזו ובאופן כללי חושבת שמה שקורה במיטה שלך צריך להישאר שם.
 
זה תלוי מי מצהיר

אין לי בעיה שחבר שלי ירשום שהיה לו נהדר אתמול בלילה (אבל שלא יפרט, בבקשה). אצלי זה קצת יותר בעייתי. האמריקאים האלה יכולים לשכב עם כל דבר שזז, אבל אסור לדבר על זה. ממש מביך אותם.
 

elcool

New member
הבהרה בקשר לסטטוס:

זה היה פאנץ' ליין כל כך אקראי מקומיקס שאני קורא, שפשוט הייתי חייב לצטט את זה. למי שתוהה: http://oglaf.com/nightfall/3/ (הזהרה!!! תוכן מיני ביותר! לא להכנס אם דמויות מצויירות ללא בגדים מרתיע אתכם!!!) ו... להסביר מה בכלל הולך שם יקח יותר מידי זמן. אז... תסמכו עלי שזה מצחיק
ובקשר לשאלה: הייתי שמח לא לקרוא בפומבי על מעללי סקס של חברי, מאותה סיבה שאני לא רוצה לדמיין אותם ערומים. אבל אם חבר טוב, שמרגיש מספיק בנוח איתי רוצה לספר לי על חוויות מעניינות שעבר, הוא תמיד ימצא אוזן קשבת אצלי, אבל באופן פרטי. לא כולם צריכים לדעת. (המשפט מנוסח בלשון זכר, אך מתייחס באופן שווה לשני המינים) מה כן, אם אני אראה מישהו שמתרברב על שיגולו המדהים בפרהסיה, אני לא אהיה זה שיבוא ויגיד לו שזה לא המקום. אעקם את הפרצוף, אבל לא ממש אכפת לי אם אנשים חושפים את עצמם ככה. שיהנו. זאת זכותם.
 
תצלם את נטע לוידאו כשהיא שוחטת אותך ../images/Emo45.gif.

זה מה הייתי רוצה לראות, אפילו בקומיקס
. ובלבוש צנוע.
 

Light18m

New member
האיש המצוייר בקומיקס מזכיר אותך קצת

עם הזקן והשיער לפחות...
 

MacabreDoll

New member
../images/Emo54.gif וואו הזכרת לי משהו ממש ישן ../images/Emo247.gif

יש עוד סקסי קומקיס סטריפס אבל יותר מתעסק בדברים כמו סטיגמות על גותים או יותר מורבידיים כמו הומור על נקרופיליה וכ'ו זה אחד חמוד http://sexylosers.com/195.html
 

Thumpers

New member
אמ....

את האמת? לא ממש משנה לי. אני לא ביישנית בקטע הזה. אני לא כל כך ביישנית בכלל :p אבל לא... לא ממש מזיז לי. מצידי שיצעק ממגדלי עזריאלי.
 

In Red

New member
שכל אחד יעשה כטוב בעיניו

אני אישית מעדיפה לשמור את כל חוויותי האינטימיות לעצמי. אם ארגיש שבא לי לחלוק עם מישהו שלא בן זוגי משהו..זה יהיה מאוד נדיר.
 

DDN

New member
יש הבדל גדול בין חבר שמתקשר לספר לבין סטטוס

בפייסבוק. לרוב, אני נוטה לשמור דברים כאלה לעצמי, ומעדיף שאחרים יעשו אותו הדבר (אני לא ממש צריך לדעת מה הולך אצל מישהו אחר), למרות שתמיד יש אנשים שרוצים לחלוק, ובשביל זה יש את משבצת החבר/ה הכי טוב/ה. . .
 

רונן 99

New member
אני אגיד לך משהו עקרוני

מי שלא מסוגל לדבר על סקס גם לא מסוגל להנות מסקס. כלומר אם יש מעצורים בדיבור על... אז בוודאי שיהיו מעצורים בביצוע עצמו. אין מצב שבחורה תהיה משוחררת בהתנהגות אבל תהיה מאופקת בדיבור.
 
למעלה