מוכנים לבדיחות

frige

New member
מוכנים לבדיחות../images/Emo35.gif

היה היה פעם איש שעבד כל חייו וחסך כל גרוש. הוא היה קמצן אמיתי. הוא אהב את כספו יותר מאשר כל דבר אחר. זמן קצר לפני שמת, פנה לאישתו: "שמעי נא יקירתי, כאשר אמות, אני מבקש ממך שתקחי את כל הוני ותניחי אותו בארון הקבורה לצידי. אני רוצה לקחת איתי את כספי לעולם הבא." הוא השביע את אישתו והיא הבטיחה מעומק ליבה, כי כאשר יבוא יומו, כספו יקבר איתו. הגיע היום ואותו איש הלך לעולמו. שוכב לו מתוח בארון, האלמנה יושבת בין חבריה הקרובים. הטקס הסתיים ובדיוק רגע לפני שהקברנים עמדו לסגור את הארון קראה האישה: "רק רגע בבקשה!" ניגשה והניחה לצד יקירה קופסת נעלים סגורה. הארון ננעל ונטמן באדמה. אחד מידידה הקרובים פנה אל האלמנה: " אני מקוה כי לא יצאת מדעתך ושמת כל כספך בקופסה. . ." והאלמנה ענתה: "ודאי שכן. הרי הבטחתי ואני נוצריה טובה, לא יכולתי שלא לקיים הבטחתי. אני לעולם לא משקרת. הבטחתי לבעלי המנוח שאניח לצידו את כל הונו וכך עשיתי." "את רוצה לאמר לי ששמת כל אגורה שחסך בארון שזה עתה נטמן באדמה?!" "בודאי" ענתה האלמנה "אספתי את כל הכסף שחסך, אגורה לאגורה, הפקדתי בחשבון הבנק שלי ורשמתי לו צ'ק"
 

frige

New member
../images/Emo6.gif

הוא היה צייד. וכמה שנים לפני מותו, הוא החליט שהוא רוצה לצוד דב. הוא הגיע ליער חיפש טוב טוב ולפתע הוא רואה מרחוק דב גריזלי מרשים. הוא כיוון את הרובה ירה והחטיא. פתאום הוא הרגיש טפיחה קלה על השכם. הוא הסתובב ומולו עומד דב גריזלי ענק בגובה של 2.5 מטר. הדב אמר לו: "אתה ממש חוצפן, חשבת שתוכל להרוג אותי עם הרובה קפצונים הזה שלך? יש לך 2 אפשרויות, או שאני טורף אותך, או שאתה מוריד את המכנסיים ומקבל את זה כמו גבר." הצייד בחר לחיות, הוריד את מכנסיו והדב עשה את שלו. הצייד חזר למכוניתו עצבני בטירוף על מה שקרה, הגיע למכונית, לקח רובה יותר גדול וחזר ליער. מרחוק הוא ראה את הדב נשען על עץ ומעשן את הסיגריה של אחרי. שוב הוא כיוון, שוב הוא ירה ושוב הוא החטיא. פתאום הוא מרגיש טפיחה קלה בכתפו. שוב הדב: "עכשיו באמת עצבנת אותי, אפילו את הסיגריה של אחרי לא נתת לי לעשן. בקיצור, או שאני קורע אותך לגזרים או שאני ושני החברים הכי טובים שלי, השועל והתן עולים עליך. שוב הוריד הצייד את מכנסיו ושוב הדב וחבריו עשו חיים. צלע הצייד שוב למכוניתו עצבני שקשה לתאר. לקח רובה גדול יותר וחזר ליער. עוד לפני שהספיק לירות, הרגיש שוב טפיחה על כתפו. "תגיד לי את האמת" אמר לו הדב "אתה לא פה באמת כדי לצוד נכון?!"
 

frige

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

לא ציינתי שלאשתי קוראים WENDY.. קצת לפני שהתחתנו וונדי והצייד שלנו הוא החליט כמחווה על אהבתו לעשות קעקוע על אבר מינו שלו עם שמה : WendY. שמח ומאושר יוצא מהמכון קעקועים עם הקעקוע החדש שלו, ובדרך הוא עוצר במשתנה ציבורית. שמח מהקעקוע הוא שם לב שכאשר האבר לא זקוף אז מקועקע לו WY. פתאום שם לב שלכושי שמשתין לידו גם יש קעקוע WY . שואל אותו: "גם לחברה שלך קוראים WendY?" עונה הכושי: "לא!" "אז מה כתוב לך עליו כשהוא עומד?" הכושי עונה: "Welcom to jamaica and have a nice daY"
 

frige

New member
ובהמשך לבדיחה של אניטה מפעם שעברה

אותו חובב חיות עלה למטוס עם אפרוח, מכיוון שאסור להכניס אפרוחים למטוס הוא הכניס את האפרוח למכנסיו. לידו במטוס ישבה נזירה. לאחר כמה זמן הבן אדם נירדם, האפרוח פתח את הרוכסן, הוציא את ראשו והחל לצייץ. הנזירה בבהלה הקימה את האיש, "תסלח לי אדוני, אני ממש לא מבינה בזה, אבל נראה לי שנשברה לך ביצה"
 
למעלה