מוכר לא שולח את המוצר

gaya45

New member
מוכר לא שולח את המוצר

אוקיי עכשיו יש לי שאלה מהצד השני של הקונים.זכיתי במכרז באיביי שילמתי על המוצר,כתוב שהמוכר שולח תוך 2 ימים,אך הוא עדיין לא שלח,לפני יומיים כתבתי לו והוא ענה לי שישלח אך עדיין לא שלח,במידה והוא לא ישלח איך להתנהל מולו ומול איביי מתי לפתוח דיספיוט?
 

liranmelzer

New member
ספירת ימים למשלוח

אם רשום לך יומיים, הכוונה היא לשני ימי עסקים מלאים (לא כוללים את יום ההזמנה עצמו).
כיוון שעובדים לפי זמני ארה"ב (חוף מערבי), ימי שבת וראשון אינם נחשבים ימי עסקים (ואם יש חגים בארה"ב גם הם אינם נספרים), ויום מתחיל ב-10:00 בבוקר.
לכן אם למשל עשית הזמנה ביום שני ב-12:00 בצהריים שעון ישראל, ספירת הימים תתחיל ביום שלישי ב-10:00 בבוקר, ולמוכר יש עד יום חמישי ב-10:00 בבוקר שעון ישראל לסמן שנשלח.
בכל מקרה, אם המוכר מאחר ביום - יומיים, לא הייתי עושה מזה סיפור גדול, דרך אגב הוא מקבל על האיחור דיפקט בחשבון שלו, אז זה לא כזה חכם מצידו לאחר.
אם זה יותר מזה, ואת כבר לא רוצה את המוצר, פתחי קייס.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מעצבן, אבל לא ניתן לפתוח באיביי תלונה על אי הגעת מוצר

לפני שעבר התאריך האחרון המשוער להגעתו. אין הרבה מה לעשות כרגע מלבד להתאזר בסבלנות. אם המוצר כבר לא רלוונטי אפשר לבקש מהמוכר לבטל את העסקה. אם לא, רק לחכות. בסופו של דבר הוא יגיע... ואת חוסר שביעות הרצון אפשר לשקלל במשוב שמשאירים למוכר (בסוף, אחרי שהמוצר יגיע).
 
למעלה