מוכר שינה את התאריך הגעה של המוצר.

מוכר שינה את התאריך הגעה של המוצר.

הזמנתי מוצר בידיעה שהוא יגיעה עד 40 ימים.
פתאום אחרי שהזמנתי את המוצר המוכר שינה את התאריך לעד 60 ימים, לאחר שדיברתי איתו הוא אמר שיש קצת עיקובים של המס אצלהם.

1. אני לא מבין איך זה הגיוני שמוכר פתאום ישנה את הזמן שהמשלוח אמור להגיע, כי הרי אני הזמנתי בידיעה שזה יגיע עד 40 יום, אם הייתי יודע שזה 60 בכלל לא הייתי מזמין את המוצר. השאלה היא למה איבאיי מאפשרים לעשות כזה דבר?
2. אני יודע שאיבאיי מאפשרים לפתוח בקשה עד 60 ימים, כלומר ברגע שיעברו ה60 ימים והמוצר לא יגיע אליי אין לי בכלל אפשרות לפתוח אצלהם פנייה.
האם האופצייה היחידה שלי במקרה כזה היא רק דרך פאיפאל?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מוכרים לא יכולים לשנות את תאריך ההגעה, איביי מחשבים אוטומטית

1. בד"כ הם כותבים ימי עסקים, כך ש-40 יום הם למעשה 60 יום. כמו כן למיטב זיכרוני התאריך המשוער מחושב מחדש ברגע שהמוכר שולח. כלומר ברגע שהזמנת אתה מקבל השערה בסיסית של איביי ע"ס הנתונים הראשוניים, וברגע שהמוכר מסמן ששלח בפועל ניתן לך תאריך עדכני להגעת המוצר.
&nbsp
2. אתה יודע לא נכון. באיביי ניתן לפתוח מחלוקת 30 יום מתאריך ההגעה המשוער של המוצר, כך שדווקא מהבחינה הזאת אין לך שום בעיה.
&nbsp
 
תאריך עדכני להגעת המוצר

אני מקבל את הטענה של הימי עסקים אני מניח שהם אוטומטית לא מחשבים שבתות בזה(אני מניח שהם קצת מתוחכמים לדעת שבישראל יש יום מנוחה)
העניין הוא איך המוכר יכול לדעת שבישראל נגיד יש חג ראש השנה או סוכות ולא עובדים בהם?
בכל מקרה זה נראה לי הזוי שהמוכר מעדכן, אחרי שרכשתי את המוצר ולא לפני.
במילים אחרות אתה אומר שזכותו של מוכר להקפיץ זמן הגעה של מוצר מ30 ימים ל60 ימים והמערכת מאפשרת לו כזה דבר?
&nbsp
 
למעלה