csiprophet
New member
מוכר שלח מוצר לא תקין. פייפל יחייבו להחזיר אותו לקבלת זיכוי?
רכשתי קיט הרחבה כלשהו לכלי נגינה. הקיט תקול, המוכר בקושי עונה לי כבר שבוע, רושם שהוא בחופשה ושישלח לי אחר, עד עכשיו לא קיבלתי מספר מעקב למוצר החליפי.
אם אפתח תלונה בפייפל, האם פייפל יחייבו אותי להחזיר למוכר את המוצר כתנאי לקבלת refund ?
רכשתי קיט הרחבה כלשהו לכלי נגינה. הקיט תקול, המוכר בקושי עונה לי כבר שבוע, רושם שהוא בחופשה ושישלח לי אחר, עד עכשיו לא קיבלתי מספר מעקב למוצר החליפי.
אם אפתח תלונה בפייפל, האם פייפל יחייבו אותי להחזיר למוכר את המוצר כתנאי לקבלת refund ?