מוכר שלח מוצר שונה מהמפרט, על מי לשאת בהוצאות השילוח חזרה
שלום רב.
הזמנתי מולטימדיה אנדרואיד לרכב ושילמתי בפייפל.
לאחר שעברו 180 יום והמוצר לא הגיע ולא רציתי להישאר ללא הגנה, פתחתי מחלוקת, והכסף הוחזר לי לכרטיס האשראי.
עידכנתי את המוכר שאין לי ברירה ושיבין אותי ושיהיה רגוע, ברגע שאקבל את המוצר כשהוא תקין, מיידית אשלח לו את התשלום.
לאחר כחודש מהביטול המוצר הגיע.
שילמתי מכס, 120 ש"ח במקום כ 600 ש"ח (למזלי הצהיר מחיר נמוך על החבילה) והלכתי להתקין אותו.
אני פותח את החבילה (וזה מוסרט) וכל מיני אביזרים נלווים למערכת, שהיו אומרים להיות במארז, כגון מצלמות, מקלט TV, דונגל 3G ועוד לא היו. היה רק את המערכת עצמה.
אמרתי לעצמי, אוקי, אתקזז איתו במחיר וניגשתי להתקין אותו.
בגמר ההתקנה המתקין מפעיל את המוצר ואומר לי חבוב, אני לא יודע מי סיפר לך שזה אנדרואיד, זה מערכת רגילה.
התאכזבתי מאוד כי המתנתי כ"כ הרבה זמן ובסוף אני מקבל מוצר שונה ממה שהזמנתי ושדיברתי איתו מפורשות ע"ז גם בהודעות בינינו טרם ההזמנה.
עידכנתי את המוכר אז הוא אומר לי תשלח לי אותו חזרה.
אז אמרתי לו, עלה לי מכס 120, עלה לי התקנה 300, לא יודע כמה יעלה לי הפירוק והרכבה חזרה של המערכת המקורית, יעלה לי המשלוח חזרה. בקיצור תן לי 150 דולר לכיסוי הוצאותיי הישירים, לא נחשיב עוגמת נפש ונזקים עקיפים, ונסגור עניין.
אז הוא התחיל להשתולל ולומר לי אתה גנב, תתבייש.
השאלה שלי, מה הייתם עושים במקומי.
ומה פייפל יעשו במקרה כזה, או שהם כבר לא צד בענין?
שלום רב.
הזמנתי מולטימדיה אנדרואיד לרכב ושילמתי בפייפל.
לאחר שעברו 180 יום והמוצר לא הגיע ולא רציתי להישאר ללא הגנה, פתחתי מחלוקת, והכסף הוחזר לי לכרטיס האשראי.
עידכנתי את המוכר שאין לי ברירה ושיבין אותי ושיהיה רגוע, ברגע שאקבל את המוצר כשהוא תקין, מיידית אשלח לו את התשלום.
לאחר כחודש מהביטול המוצר הגיע.
שילמתי מכס, 120 ש"ח במקום כ 600 ש"ח (למזלי הצהיר מחיר נמוך על החבילה) והלכתי להתקין אותו.
אני פותח את החבילה (וזה מוסרט) וכל מיני אביזרים נלווים למערכת, שהיו אומרים להיות במארז, כגון מצלמות, מקלט TV, דונגל 3G ועוד לא היו. היה רק את המערכת עצמה.
אמרתי לעצמי, אוקי, אתקזז איתו במחיר וניגשתי להתקין אותו.
בגמר ההתקנה המתקין מפעיל את המוצר ואומר לי חבוב, אני לא יודע מי סיפר לך שזה אנדרואיד, זה מערכת רגילה.
התאכזבתי מאוד כי המתנתי כ"כ הרבה זמן ובסוף אני מקבל מוצר שונה ממה שהזמנתי ושדיברתי איתו מפורשות ע"ז גם בהודעות בינינו טרם ההזמנה.
עידכנתי את המוכר אז הוא אומר לי תשלח לי אותו חזרה.
אז אמרתי לו, עלה לי מכס 120, עלה לי התקנה 300, לא יודע כמה יעלה לי הפירוק והרכבה חזרה של המערכת המקורית, יעלה לי המשלוח חזרה. בקיצור תן לי 150 דולר לכיסוי הוצאותיי הישירים, לא נחשיב עוגמת נפש ונזקים עקיפים, ונסגור עניין.
אז הוא התחיל להשתולל ולומר לי אתה גנב, תתבייש.
השאלה שלי, מה הייתם עושים במקומי.
ומה פייפל יעשו במקרה כזה, או שהם כבר לא צד בענין?