מולין רוז´

nahsh

New member
מולין רוז´../images/Emo91.gif

קנינו את הסרט במיתוס (בכלל, כדאי לבדוק את האתר הזה, שמאפשר שימוש בנקודות ויזה, מה שמוזיל מאוד את הקנייה). לביקורת על הסרט עצמו, אני מצרף לינק לfisheye: http://www.fisheye.co.il/story.php3?id=583 הסרט ציבעוני וסוחף, המוזיקה נהדרת ובכלל, יש תחושה של קרנבל גדול. פשוט כיף. לצערי, אין לי עדיין מערכת רמקולים ראויה לשמה, ואני משתמש בסטריאו רגיל. אשמח אם מישהו שראה את הסרט ב5.1 יצרף את דעתו, כי הסאונד הוא שחקן ראשי בסרט הזה. אני לא מדרג סרטים, אז לא יהיו פה ציונים (עניין עקרוני...).
 

dts

New member
איחולי לפורום החביב ולמנהל ולעניין

מולן רוז´ הפקה מרשימה ומהנה מאוד של מיוזיקל - מאד מהנה ומומלץ סאונד מעולה ב 5.1 לא להחמיץ ! רק באזור 1 כמובן
 

nahsh

New member
תרחיב בבקשה בנושא "רק באיזור 1"

האם הסואנד של איזור 2 נחות יותר?
 

dts

New member
בהמשך נרחיב

דיון בנושא של איזור 1 למול 2 צריך לכסות כמה עמודים בפורום ככלל כן איזור 2 בארץ נחות עד מזעזע ומחוצף למול איזור 1 שמיו לב למאבק שמנהלים מפיצי הסרטים בארץ בנסיון לדחוק את איזור 1 מהספריות - מתחיל להצליח להם וסנונית הראשונה היא בלוק בסטר ואני מקווה שגם האחרונה. יש לנבלות הללו עוד הרבה מה לכפר לפני שהם יקבלו עדיפות עם אזור 2 שלהם.
 

dts

New member
לא ראיתי את

מולן באזור 2 כך שאין לי חוו"ד מעשית באופן עקרוני אני רואה אזור 2 רק כשאין ברירה אחרת
 

nahsh

New member
הם מתחילים להפסיק (אופס, פרדוקס)

להביא zone 1.
 

jalon

New member
צודק מאה אחוז

עליבות ההפקה של הדיסקים המודפסים בישראל פשוט מדהימה. ראיתי די מזמן את ההדפסה הישראלית ל"אפוקליפסה עכשיו" - תמונה כל כך גרועה - פשוט לא יאמן. אני לא מבין - למה לקלקל את המקור האמריקאי? למה אי אפשר לבצע העברה נורמלית? לעניין הסאונד - פורמט DTS מחייב תשלום תמלוגים עבור כל כותר העושה בו שימוש. הפורמט מאוד פופולרי בארה"ב ודרישת הצרכנים שם גורמת לייצרנים להכליל אותו בסרטים רבים. באירופה (ובישראל) הפורמט פופולרי הרבה פחות, אולי משום שחלק גדול של הסרטים שצולמו באירופה בשנים האחרונות לא הוקלטו מלכתחילה בצליל היקפי, ודאי שלא באיכויות הנהוגות בארה"ב. מאחר והמפיצים בישראל מקבלים מאסטרים מאירופה - ייתכן שזו הסיבה להיעדר ה-DTS. ואפרופו ZONE 1 - לכו ל"אוזן השלישית". יש להם סניפים בת"א, חיפה וירושלים, והם פשוט מעולים. מחזיקים שם גם לא מעט סרטים זרים מכל מני איזורים בלמ"זיים שאין בשום מקום אחר. אני מנוי בספריה התל-אביבית כבר כ-7 שנים, והם כל הזמן מחדשים ומתחדשים. ברכות לפורום החדש. אהלן רני. יונתן
 

The Exorcist

New member
ונקח לדוגמא את מגרש השדים

האותיות החסרות הן פשוט קטסטרופה... אם הייתי מוצא את זה במקום אחד עם תרגום ולא ע"י החברה שבארץ תרגמה (משהו עם גלובוס נדמה לי) הייתי קונה את זה שוב. מישהו ראה את ספרות זולה? ממש על הפנים הגרסה שיש בארץ! נראה כאילו הקליטו את זה מקסטת ווידאו! התמונה על הדיסק נראית כמו משהו שילד בן 5 צייר והעטיפה ממש גרועה!
 

jerri

New member
אחד הסרטים שעושים את עבודת ההשוואה

בין הדפסות בחו"ל לארץ לקלה ביותר - העטיפה מח"ול - עטיפת קרטון נפתחת לשניים, עם דמויות שגזורות כדמויות מהסרט, פולד אפ פנימי מרשים ואינסרט מעוצב היטב. העטיפה בארץ - פלסטיק מכוער עם תמונה דהויה. nuff said.
 
למעלה