מונאקו נגד מכבי תל אביב שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 10.05.2023

  • פותח הנושא פיינל פור צהוב
  • פורסם בתאריך
פ

פיינל פור צהוב

Guest
לצפייה בשידור משחק הכדורסל המכריע לחצו כאן!

כדורסל – יורוליג, רבע גמר, פלייאוף – משחק מספר 5 ומכריע בסדרה: מונאקו נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה, מונאקו נגד מכבי תל אביב שידור חי, מונאקו נגד מכבי תל אביב שידור ישיר, מונאקו נגד מכבי ת”א שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מונקו נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה, מונקו נגד מכבי תל אביב שידור חי, מונקו נגד מכבי תל אביב שידור ישיר, מונקו נגד מכבי ת”א שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מכבי תל אביב נגד מונאקו שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מכבי תל אביב נגד מונקו שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: את הכדורסל האירופי עלי טראורה מכיר לפני ולפנים, אחרי קריירה עשירה במהלכה שיחק בספרד, איטליה, גרמניה, רוסיה ובמולדתו צרפת, שם הופיע גם בנבחרת ואף זכה במדליית כסף באליפות אירופה. בכל הקשור לסדרה בין מונאקו למכבי תל אביב, אפשר להתייחס אליו כאל מומחה. סנטר העבר ליווה מגובה הפרקט את כל ארבעת המשחקים בסדרה בכובעו כפרשן "Skweek" בטלוויזיה הצרפתית, וחלק מהתובנות שלו יעודדו את הקוראים הצהובים שכאן.

"הסדרה הזאת לא מאכזבת, היא שוויונית מאוד והגיעה לחמישה משחקים. לדעתי, מכבי הייתה עדיפה במעט", ניתח טראורה בשיחה עם וואלה! ספורט לקראת הקרב על המקום בפיינל פור הערב ב-21:00. "הסיכויים הם בערך 49-51 למכבי. היא ניצחה בצורה הרבה יותר משכנעת מאשר מונאקו, שלא הייתה יכולה לעשות כלום במשחק 4. במשחק 3, אחרי השלשות של דיברתולומאו ובולדווין, למכבי היה סיכוי לנצח בסוף".

מה יכול לעשות הבדל במשחק כזה, בין שתי קבוצות מאוד דומות שכבר מכירות זו את זו מצוין?

"מכבי לא צריכה להמציא כלום. השיטה שלה עבדה מעולה עד כה. מונאקו צריכה לקלוע שלשות, להניע כדור טוב כדי להתגבר על הגנת החילופים של קטש. והיא צריכה אקס פקטור. זה יכול להיות אלי אוקובו, שאני לא רוצה להגיד עליו שהוא מאכזב, אבל הוא לא היה בשיאו בסדרה הזאת לעומת העונה הסדירה. הוא לא הצליח לעצור את בולדווין ובראון".

ההרחקה של אוברדוביץ' במשחק 4, כמה היא נועדה לדעתך להכין את השופטים למשחק 5? ועד כמה השיפוט ישפיע?

"זו בהחלט הייתה הכנה למשחק 5, אבל לא יודע אם לשופטים, יותר לשחקנים. הוא רצה לגרום לשוק בקבוצה וניסה להעיר אותה".
לטראורה אין שום בעיה עם ההחלטה של מונאקו להעביר למכבי תל אביב 300 כרטיסים פחות ממה שסוכם בתחילה. ההפך, יש לו גם הסבר ברור מדוע זה לגיטימי לחלוטין: "אני במקומם לא הייתי מעביר בכלל כרטיסים, הם עוד נוהגים בנחמדות. אף אחד לא מדבר על זה, אבל מה שקרה במשחק 2 עם אוהדי מכבי - לא יכול לקרות. הם הקניטו את אוהדי מונאקו, חסמו את אוטובוס הקבוצה, קיללו את השחקנים. מתחו את הגבול. מונאקו עושה כל מה שביכולתה כדי לנצח את משחק 5".

כמה ישפיע החיסרון של אוהדי מכבי?

"חשוב לי להבהיר שאני מכבד מאוד את אוהדי מכבי תל אביב. הם מהטובים באירופה. ברור שזה ישפיע, המשחק הראשון הרגיש כאילו שוחק בתל אביב".

לאור הצלחת קבוצות החוץ בפלייאוף היורוליג השנה, וההיסטוריה הנקייה מהפסדים לקבוצות הבית במשחקי 5, טראורה משוכנע שהלחץ הוא על מונאקו: "100%. יש לה יתרון ביתיות, אבל מכבי הוכיחה שהיא יודעת להקשות. ועוד כולם 'חוגגים' על הסטטיסטיקה הזו של משחקי 5, אז בכלל מונאקו צריכה לספק אתה הסחורה".

שיחקת במונאקו ב-2018 ומאז המועדון בנסיקה. מה דעתך על התהליך הזה?

"ראיתי אותו מבפנים. המועדון עשה הכל יחד עם נסיכות מונאקו כדי לבנות קבוצה מצליחה. העמידו לרשותה את כל האמצעים כדי שזה יקרה. זה מועדון מאוד מקצועי, שמחתים את השחקנים הנכונים על החוזים הנכונים. זה קצת מפתיע כי היורוליג קשה בעונה הזאת, אבל פחות מפתיע כשרואים את העבודה הקשה שהם משקיעים".
 
The truth is an individual accused of a crime will probably claim a half-baked bargain, without having the solutions of a reliable attorney. Therefore, if you or a relative happens to be accused of committing a offense, do not hesitate to get hold of certainly one of our Los Angeles county criminal defense lawyer pros. Our force We best occupy our very own positions aided by the number one law minds in the neighborhood. All of us of authorized experts are extremely experienced in what the law states plus the red-tape that complicates a total of criminal record occurrences. Our criminal defense lawyer are true professional people. These attorneys should never pass personal judgment on a customer charged with heinous crimes such as for instance murder, rape as well as child molestation. They have to and to the very best of their capability defend a client whom they could in actuality feel to be accountable associated with the crime by which they truly are charged. Again, they have to put away personal viewpoints to beliefs and protect a customer which has been faced with carrying out ineffable acts. That is why, becoming a criminal defense legal professional not just involves work however true character to defending every single man or woman's defenses provided underneath the law. Every situation reveals its very own particular sets of obstacles regardless of which side of the court room your very own client is found. Along with all types of law there are pros and cons, however with criminal law many appear to simply begin to see the cons. There's always the possibility of a unjust conviction, a mistrial at an incredibly significant case, and the risks of coping with intense felon, especially their unique profession and various criminal sourced elements of large revenue. Many attorneys will concur that there clearly was a long selection of drawbacks, plus bad feedback that follow the profession, but the majority successful legal professionals be seemingly in a position to see through the extreme words and steps, and therefore are in a position to look at good that is released of engaging in criminal law. The huge verdicts in which further prove your customers sinlessness towards the public, all of the the cases and clients, plus the capacity to be cross evaluating witnesses into the court room nearly every moment, usually are thought about. if you'd like to pick up more about this key fact matter visit our martial arts webpage: 1473.7 motion to vacate in and around Riverside CA[/color]
 
למעלה