מונאקו נגד מכבי תל אביב שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 27.04.2023

  • פותח הנושא פלייאוף היורוליג
  • פורסם בתאריך
פ

פלייאוף היורוליג

Guest
לצפייה בשידור משחק הכדורסל לחצו כאן!

כדורסל – יורוליג, רבע גמר, פלייאוף – משחק מספר 2 בסדרה: מונאקו נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה, מונאקו נגד מכבי תל אביב שידור חי, מונאקו נגד מכבי תל אביב שידור ישיר, מונאקו נגד מכבי ת”א שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מונקו נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה, מונקו נגד מכבי תל אביב שידור חי, מונקו נגד מכבי תל אביב שידור ישיר, מכבי תל אביב נגד מונאקו שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מכבי תל אביב נגד מונקו שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: לאחר החגיגה הגדולה במשחק הראשון, מכבי תל אביב תנסה לעלות מחר (חמישי, 21:05) ל-0:2 בסדרת רבע גמר היורוליג, ולעשות צעד ענק אל עבר פיינל פור ראשון מאז 2014. הצהובים רשמו 67:79 במונאקו עם הופעה גדולה של ווייד בולדווין, וניצחון נוסף ישים את החבורה של סשה אוברדוביץ' על הקרשים.

עודד קטש נשאל מה עובר לו בראש כעת ואמר: "הרבה דברים, הרבה מחשבות, לא הרבה שינה. מנסים לעשות כמה שיותר התאמות, אי אפשר לשנות יותר מדי בזמן קצר אז צריך לבחור את הנקודות החשובות. היום יש קצת יותר דברים טקטיים, מחר תהיה יותר עבודה מנטלית. הקהל היה מרגש אתמול, גם היום כשיצאנו לאימון. מתחילת העונה הם נותנים לנו את העבודה המיוחדת הזו, וזה כיף גדול".

על ההבדלים בין הסגלים של הקבוצות אמר המאמן הצהוב: "גם להם יש סגל עמוק, בגארדים הם יותר ארוכים מאיתנו. להרבה שחקנים שלהם היתה חלוקת דקות יותר טובה מכמה שחקנים אצלנו. אני לא חושב שהסגל שלנו יותר עמוק משלהם, יש להם סגל מאוד עמוק, אתלטי ורחב. היו שם שחקנים משמעותיים שלא קיבלו דקות. אל תדאגו להם".

על השינוי שעברה מכבי תל אביב העונה - מקבוצה שמסתמכת בעיקר על לורנזו בראון לכזו שמנצחת בזכות קבוצה שלמה, אמר: "זה הוכיח שאנחנו משחקים הרבה יותר קבוצתי ויודעים מה לעשות. לקח זמן לבנות את הדבר הזה, את הכימיה הזאת. היינו פחות מתואמים, ניסינו להוציא דברים בזכות יכולות אישיות". לבסוף, על השיפור של ג'ייק כהן העונה אמר המאמן: "לא עשיתי כלום, הוא פשוט מתאים לי. אסור לשכוח שהיו לי חוויות טובות מאוד איתנו בנבחרת, הוא מתאים מאוד לשיטה. אני אוהב את האינטלגנציה שלו".

עוזר המאמן נועם לוי הוסיף: "אנחנו רוצים לחזק את הנקודות הטובות שעבדו במשחק הראשון, ולהיות מוכנים להתאמות שהיריבה תעשה. צריך לנטרל את המשחק הראשון. הם קבוצה קשוחה ויהיו עוד יותר קשוחים מחר, נצטרך לצפות לזה ולהיות מוכנים".
 
למעלה