מונחים
כשחושבים על התחום הזה של לקויות למידה ואסטרטגיות, אז יש שימוש במונחים כמו "לקויי למידה", "לקות קריאה" (דיסלקסיה), "לקות כתיבה" (דיסגרפיה), "לקות בחשבון" (דיסקלקוליה). ואחת הדרכים לנסות לסייע היא "הוראה מתקנת".
מה אתם חושבים על המינוחים הללו?
האם נכון לדבר על הילדים הללו כבעלי לקויי? איך השימוש במונחים האלה והתיוג הזה משפיע על הילדים?
והאם אנחנו מנסים לתקן אותם על ידי הוראה שונה?
כשחושבים על התחום הזה של לקויות למידה ואסטרטגיות, אז יש שימוש במונחים כמו "לקויי למידה", "לקות קריאה" (דיסלקסיה), "לקות כתיבה" (דיסגרפיה), "לקות בחשבון" (דיסקלקוליה). ואחת הדרכים לנסות לסייע היא "הוראה מתקנת".
מה אתם חושבים על המינוחים הללו?
האם נכון לדבר על הילדים הללו כבעלי לקויי? איך השימוש במונחים האלה והתיוג הזה משפיע על הילדים?
והאם אנחנו מנסים לתקן אותם על ידי הוראה שונה?