זוכר שהיינו לוקחים מוניות לים בבת-ים. אולי אפילו היו שירות.
וכן גם בדרך חזרה - היה הכרחי בגלל התשישות. תמיד היה אפשר למצוא מונית עם די אנשים ולמלא.
 
היתה גם תקופה שהיו מוניות שירות מכיכר המושבות בת"א לבת-ים, בימי שישי מ-5 אחה"צ בערך; מיד אחרי האוטובוסים. עד שנעלמו. פעם באתי וחיפשתי ולא מצאתי ושילמתי על ספיישל.
 
זוכר גם נסיעה אחת בינואר 2001 סביב חצות מת"א, אחרי שהחמצתי את קו 26 האחרון שהיה (חצות ורבע). למרות שהשמיים היו ריקים ולא היה קר כלל, כמה דקות לתוך הנסיעה החל גשם שוטף... עד שהגענו לבת-ים. אפילו לא היה לי מעיל. היה חורף מוזר.
 
בירושלים מעולם לא היו מוניות שירות. טענו שאגד מונעת. לא ברור. מעולם לא הבנתי.
 
היום מבינים סוף-סוף שתחבורה חצי-פרטית היא הפיתרון האמיתי, כאשר לפחות שליש מכל הרכבים שנוסעים בזמן נתון, כוללים רק נהג. אילו כל אחד יוכל לקחת נוסעים, נוכל להקטין את מס' המכוניות בארץ, ולייעל את התחבורה יותר מכל אמצעי אחר.
 
הזמינות של הסמרטפונים תאפשר את המהפיכה והיא תקרה - לא משנה באיזה שם ('אובר' או אחר), או באיזה לחץ: הרעיון של רכב פרטי ילך וידחק, אם באופן הזה או במכוניות אוטומטיות.